Loading...
nl

Wie kan mij dit uitleggen?

PrettyGirl23
PrettyGirl23 feb 4 '13
Helloooww!

Je hoort vaak dat op het moment je graag iets wilt je het ook in handen zult krijgen, oftewel 'gedachten worden dingen'.

Maar hoe komt het dat op moment je iets loslaat, het naar je toe komt? Soms als je iets te graag wilt krijg je het niet, en als je iets niet wilt komt het naar je toe.
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 5 '13
Hoi!

Niet- horen ze niet, zeg ik altijd. Dat wil zeggen dat als jij iets - niet- wilt, dan creeer je het vervolgens -wel-. Je geeft er immers aandacht aan en waar aandacht naar uit gaat Ontstaat, je trekt het in je energieveld aan. Het is dus een belangrijke bewustzijnsoefening om je te beseffen dat je voor al jouw bedoelde en onbedoelde ( de niet creaties) zelf verantwoordelijk bent.

Dus in plaats van aandacht te besteden aan wat je niet wilt, kun je beter omschrijven wat je wel wilt. Vermijd de niet dan ook in je zinnen- taalgebruik. En formuleer positief.

Over creaties die wel bedoeld zijn: het kost nou eenmaal tijd om dat wat je wilt toelaten in leven ook daadwerkelijk gematerialiseerd te zien. Het begint met een intentie in de energie, die zet je zo gedetailleerd mogelijk in de energie, gedetailleerd zeg ik omdat je zo jouw creatie ook makkelijker herkent als die voorbij komt in je leven, vervolgens laat je de intentie los, zodat die van energie kan materialiseren naar iets tastbaars, vervolgens is het aan jou om jouw creatie te herkennen in je leven.

Creatie en manifestatiekracht ontstaat vanuit je derde chakra, ben je daar geblokkeerd of zitten er thema's op je mannelijke energie ( manifesterende energie) dan kan manifesteren een lastig verhaal worden en moet je daar eerst zelf nog dingen op uitwerken.

En als er iets naar je toe komt, wat niet prettig is, kun je jezelf eens afvragen waarom je dat aantrekt. Kennelijk resoneert er iets in jou met datgene dat niet prettig is. Waarschijnlijk zit daar dan nog een oefening of les op, waarin het leven je uitnodigt om daar naar te kijken en dat betreffende iets uit te werken. Zeker als het om herhalende patronen gaat, zou ik je adviseren die eens te onderzoeken: wat voel ik in mezelf dat er gebeurd, wat zijn mijn gedachten-oordelen die ik heb, wat verteld mijn lichaam me, voel ik het ergens in mijn lijf, komt er een emotie op? Zo kun je er zelf wat meer bewustzijn op krijgen.

Grtjs, l arbe de vie


JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '13
Ik zeg altijd: "Als je iets niet wilt, dan niet je het vast."

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki