Loading...
nl

verwarring!

vestaans
vestaans feb 2 '13
ik heb iets heel erg raar meegemaakt.
iemand heeft me toegevoegd op me facebook en hoe ze/hij me gevonden heeft is heel erg raar.
ze zal waarschijnlijk op dit forum zitten, met heel veel wraak.
en ze zei dat ze de vriendin is van JM en hem wilt behoeden voor iedereen.
op een gegeven moment stuurde ze me een blog.

http://myrealdiary2.blogspot.ch/

en het voelt niet goed in me maag, blijkbaar ben ik iemand onder veel accounts hier op merudi.

hebben jullie deze link ook al door gehad?

xxxx Selene/Paco/Vestaans
Delen:
Cirr
Cirr feb 2 '13
Ik zie dat in het stukje de naam Cirr ook voorkomt. Wat een "grapjas" die niets beter te doen heeft.
admin
admin feb 2 '13
Gewoon blokkeren en niet lezen

vestaans
vestaans feb 2 '13
ja dat doe ik ook, maar vond het heel raar
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '13
De link werkt niet, dus een gevalletje van betrapt? Enige wat me opviel was de tijd die iemand steekt in het maken van nepprofielen om daarmee anderen lastig te vallen.

Daarom is het goed om bij het fotolezen te wachten totdat iemand meer dan 50 berichten heeft geplaatst, en meer van zichzelf laat zien.

p.s. vestaans: Je hebt in je eigen profiel je facebook link, dus het is niet moeilijk om je te vinden. Maar simpelweg blokken en klaar smile.

Wie was trouwens het facebook account dat jou dit stuurde? Want dan kan ik contact opnemen met facebook, aangezien het aanmaken van nepprofielen niet is toegestaan op faceboek.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '13
Overigens kreeg ik via e-mail nog het volgende binnen:

"Ik zie tot mijn grote verbazing dat ene ''Vestaans'' of ''Paco'' zonder mijn toestemming een link van mijn blog heeft geplaatst. Ik verzoek hiermee uitdrukkelijk die link te verwijderen. Daaromheen zie ik dat hij wartaal uitslaat en daar staat hij om bekend, hij smeed leugens en halve waarheden aan elkaar vast dus let op. In elk geval wens ik niet dat de link van mijn blog hier gepost wordt.
Heel veel dank."


En daarnaast ook nog de volgende:

"Ik heb Paco er zelf over aangesproken, maar hij wil opzettelijk mijn auteursrecht schenden. Dus ik verzoek nogmaals de link naar mijn blog weg te halen. Paco kan overigens een boete riskeren als hij mijn verzoek opzettelijk blijft negeren. "

Hierbij wil ik Vestaans dus bedanken. En deze persoon (die wij kennen als VritsBoer, Hailey en Rezim) duidelijk maken dat dit niet veel zin heeft. Het plaatsen van Links is volgens het auteursrecht toegestaan. Anders bestond Google allang niet meer.

Ook is de link nu inactief gemaakt, dus al met al, juist gehandeld en goed duidelijk gemaakt. Mocht je weer iets tegenkomen dat je niet vertrouwd, neem direct contact op, en we zoeken het uit.

Nogmaals bedankt Vestaans!
vestaans
vestaans feb 3 '13
dankje voor je bevestiging, dat doet me al goed.
als ik iets niet vertrouw zal ik het zeker melden nogmaals bedankt
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki