Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik heb mijn tz sinds 5 maanden geleden ontmoet..een heel jong jongeman maar veel wijsheid. Het lijkt wel mijn engel..mijn gids te zijn. Alles klopt...we voelen en begrijpen elkaar zonder woorden..het voelt zo fijn en goed.
Maar ik ben getrouwd en heb kinderen...hoe moet je omgaan met deze situatie?
De relatie met mijn man voelt ook al niet goed aan en ik durf niet een stap te maken vanwege de kinderen...Ik weet mij geen raad meer maar sinds kort heeft mijn tz een ander partner...hij kon niet wachten...en ik kan hem ook niet aan het lijntje houden..zo te zien moet ik hem loslaten maar hoe kan dat nou dat ik zo boos ben...ik ben zo boos...ik had toen geen keuze...en hij heeft de keuze gemaakt mij los te laten...zonder mij wat te laten weten...het doet zo pijn...op de manier hoe hij dat doet...ik kan hem nog steeds niet vergeven...en hij wilt ook niet uitpraten en heb hem zo vaak aangegeven dit uit te praten. Nu had hij in de gaten dat ik boos was en wilt het goed maken. Hoe moet je omgaan met deze situatie? Een goed advies zou ik heel erg fijn vinden.