hey allemaal.
ik kreeg het gevoel dat ik contact met me beschermengel had. mss dat jullie dit ook herkennen, hier volgt de droom
ik had tickets voor een concert voor een concert besteld (cher), dus ik ging lopen naar de bus toe, maar ik liep gewoon verder zonder te betalen.
op een gegeven moment komt er een politie en zei dat ik niet betaald had en dat ik een boete kreeg dus ik zei gewoon, geef hem maar en hij was plots verdwenen heel raar was dat.
op een gegeven moment stond ik daar bij het concert gebouw en er staan maar 2 a 3 mensen en zei zeiden tegen mij dat het concert af was gelast omdat er te weinig mensen waren, dus ik ging met teleurstelling weg en droop af naar een wijk waar veel huizen stonden, en op een gegeven moment heeft een vrouw mij mee naar binnen genomen.
ze was heel erg warm van de buitenkant en een heel mooi gezicht met half lang blond haar ( deed me aan dolly parton denken ), en het was een mooi huis met veel rode kleuren.
en zei ze dat ze wou terg brengen waar ik was begonnen en dat vond ik goed en deden we dat, we hebben een vaag gesprek gevoerd waar ik me niet van kan herinneren wat ze allemaal gezegd heeft, maar ze ging wel me boetes betalen en dat was dan ook gedaan in me droom.
en op een gegeven moment was ik bewust van me droom terwijl ik daar ook sliep ( is heel verwarrend misschien )
en op een gegeven moment werd ik wakker en heb ik er nog over nagedacht
het was echt een hele mooie droom
xxx Selene