Loading...
nl

Beschermengel

vestaans
vestaans jan 30 '13
hey allemaal.

ik kreeg het gevoel dat ik contact met me beschermengel had. mss dat jullie dit ook herkennen, hier volgt de droom

ik had tickets voor een concert voor een concert besteld (cher), dus ik ging lopen naar de bus toe, maar ik liep gewoon verder zonder te betalen.
op een gegeven moment komt er een politie en zei dat ik niet betaald had en dat ik een boete kreeg dus ik zei gewoon, geef hem maar en hij was plots verdwenen heel raar was dat.
op een gegeven moment stond ik daar bij het concert gebouw en er staan maar 2 a 3 mensen en zei zeiden tegen mij dat het concert af was gelast omdat er te weinig mensen waren, dus ik ging met teleurstelling weg en droop af naar een wijk waar veel huizen stonden, en op een gegeven moment heeft een vrouw mij mee naar binnen genomen.
ze was heel erg warm van de buitenkant en een heel mooi gezicht met half lang blond haar ( deed me aan dolly parton denken ), en het was een mooi huis met veel rode kleuren.
en zei ze dat ze wou terg brengen waar ik was begonnen en dat vond ik goed en deden we dat, we hebben een vaag gesprek gevoerd waar ik me niet van kan herinneren wat ze allemaal gezegd heeft, maar ze ging wel me boetes betalen en dat was dan ook gedaan in me droom.
en op een gegeven moment was ik bewust van me droom terwijl ik daar ook sliep ( is heel verwarrend misschien )
en op een gegeven moment werd ik wakker en heb ik er nog over nagedacht

het was echt een hele mooie droom


xxx Selene
Delen:
tinkernel
tinkernel jan 31 '13
Dag Selene,

Wanneer jij een bepaald gevoel hebt bij je droom dan is dat altijd het juiste gevoel.
Jij bent de dromer van je droom dus kan jij alleen voelen met wie je contact hebt.

Als ik je droom zo eens doorlees krijg ik het idee dat je droom over je 'leven' gaat. Soort van: 'het concert van het leven'! In het leven spelen gelukkige gebeurtenissen (concert) afgewisseld met verdrietige gebeurtenissen een grote rol. Sommige gebeurtenissen schenken je vreugde en sommigen verdriet. Het verdriet in jouw leven wordt mooi in je droom uitgedrukt als 'het niet doorgaan'. Maar uit een verdrietige gebeurtenis kun je ook iets moois verwachten, net zoals in je droom gebeurd door middel van je ontmoeting met een warme prachtige vrouw. Het overwegend rode huis staat symbool voor liefde. Vooral eigenliefde. Dit is geen vorm van egoïstische liefde maar van een schenkende/gevende liefde. Eigenlijk laat de vrouw je zien dat ondanks sommige (levens)gebeurtenissen die niet leuk maar verdrietig zijn, er altijd 'iemand' is die jou liefde en kracht schenk om je levenspad te kunnen vervolgen.
Dank je wel voor het delen van je droom.
Kan je hier wat mee?

Droom zoet!
Tinkernel
smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 31 '13
ik lees tussen de regels door dat je misschien vaak hoge verwachtingen hebt, in zoals Tinkernel aan aan gaf... het concert van het leven...
Daardoor dat verdriet wink

groetjes smile
vestaans
vestaans feb 17 '13
hey,

sorry dat ik zo laat reageer, ben de laaste tijd heel erg druk.


hahhaahahah mij leven gaat met ups and downs, ben er wel aan gewend, maar soms is het vervelend.
ik vond het ook geweldig dat ze haar liet zien, egt waar dat is voor mij nog steeds bijzonder.
ja eigenliefde moet ik ook nog leren, soms is dat wel moeilijk.
en soms heb ik hoge verwachtingen, wat jammer is frown

xxxx Paco
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 17 '13


ik moet eerlijk zeggen dat ik ook altijd hoge verwachtingen heb...
Vaak worden de normale dingen zo geromaniseerd, en dat in combinatie met mijn enorme verbeeldingskracht...
tja... das best moeilijk...
Gelukkig heb je inzicht wink

^^ daardoor zal je niet zo snel ergens intrappen...
of alles wat een ander zegt meteen geloven...
we zijn allemaal op zoek <<
respecteer diegene die zoeken...
wantrouw diegene die zegt dat ie het gevonden heeft...
(is een mooi spreekwoord, die ik er wel bij vind passen tongue)

groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki