Loading...
nl

trug van weggeweest,ik heb jullie gemist merudi mensen

BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 22 '07
Hoi allemaal waar waren julie gebleven of waar was ik gebleven.
ik heb jullie gemist want tijd is snel vooruit gegaan.dit is mijn teken.
Want het betekenis dat ik mijn verhaal hier kwijt kan is gezegen.
Want niemand lijkt mij te begrijpen ,misschien lukt het mij hier iemand kan vinden die mijn boodschap het betekenis kan herkennen.
Een engel ofzo ,ja serieus ,echt waar.Waar was ik gebleven ik ben lang niet op deze site gekomen om mijn reackties kan zetten hier op deze site.
Dat moest ik bewonderen ,dat wou ik eff kwijt.
Nou ben best wel moe ,maar ben nooit genoeg om mijn kennis en boodschap over te brengen op de mensheid.Ik wil zekerheid.ik will all mijn stress en woede eruit.

Daarom wil ik een brief schrijven naar de koninging van mijn land.langzamerhand heb ik deze planeet aarde als een druppel bezichtigt.
Ik zie deze wereld als een druppel water.
Ik zie deze wereld als een korrel zand.
ik zie deze wereld als waarheid want waarheid staat op afstand en komt langzamerhand.
Deze wereld is net als een drijfzand.
Hoe meer je tegenwerkt en je sparrelt
Hoe dieper je erin wegzakt.

Ja mensen ik wil graag discussies aangaan met mensen die het aankunnen en aandurven.
Op deze site kom ik reacties tegen ook al kan ik er niet tegen of wordt ik verlegen.
Iedereen mag zijn recht zeggen.
Door gewoon samen te overleggen.
Beter met elkaar praten dan vechten.
haha ja het is best wel grappig dus wat zal ik verer nog tegen jullie willen zeggen.
Het is lang geleden dat ik op deze site bent geweest,daarom mijn titel trug van weggeweest.
Ik heb jullie merudi mensen gemist.
Je eindigt levent begraven in een kist.
Als je geen debat aangaat en niemand mist.
Daarom heb ik jullie gemist.
Ik spreek de waarheid ook al val ik jullie soms in een hingerlaag door middel van mijn lokaas val en list.
Ik ben geen terrorist dus daarom heb ik jullie gemist.

haha grappige tekst of niet

ik ga eff mijn eerdere reackties bekijken en ik zal zeker reageren door van jullie te leren.
Ik zal deze site eff verkennen en inspecteren.
We kunnen van elkaar leren.
Zonder tot elkaars geloof te bekeren.
Respect voor iederen geloof.Zonder grens of kloof.
Kloof tussen rijken en armen
Kloof tussen blanken en zwarten.
Kloof tussen mens en dier.
Ik wil plezier

Ik ben geen probleem maker of hater maar pleziermaker.Dus voor eff zeg ik later.

vrede is aan God.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Hey Brainscan, welkom terug zou ik zeggen. Uit je verhaal lees ik dat je goed heb nagedacht over wat Merudi precies met je heeft gedaan. Ik ben blij en verheugd dat jij er zo positief naartoe staat. Wij laten jou in je waarde omdat jij ons ook in onze waarde laat. Hoewel dat in het begin best moeilijk voor je was, heb je wel degelijk er iets van geleerd. Ik ben trots op je!

Julien
LPChip
LPChip apr 23 '07
Ik ben het helemaal met Nims eens. :)Goed gedaan BrainScan! :)

En vergeet niet, we willen je nog steeds helpen als je dat nodig hebt. Dat zal niet veranderen.
Anne
Anne apr 23 '07
Hej brainscan...ik wist niet dat je weg was :p haha

''Ja mensen ik wil graag discussies aangaan met mensen die het aankunnen en aandurven''
Ik durf en kan het wel aan dat weet je :p

Hah fariz toch goed dat ik je deze site heb gegeven ;)of niet soms
Groetjes aNNe
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 24 '07
Ja jullie hebben glyk maar ik ben verbannen en verstoten door alles en iedereen.
Alleen hier lijk ik te bestaan omdat mensen me beoordelen om wat ik schrijf en denk en niet hoe ik eruit ziet .Eigenlijk doet het er niet toe uit welk land je komt en welk geloof je hebt.Ten slotte wil ik volgens mij iedereen wil positieve dingen aan denken alleen.Ik wil liever over positieve dingen want over haat en pijn ben ik zat ,alhoewel ik wel erg verdrietig ben probeer ik tog psoitief te blijven.Positief denken is iets nieuws voor mij.Ik wil heel graag alleen ik val steeds trug.Mensen begrijp mij niet verkeerd.Ik ben geen extremist of terrorist ik keur elk geweld af
Alleen ik heb wel extremiste gedachten.Niet geweldadig maar ik wil me alleen maar afzonderen van deze maatschappij eigenlijk maar ik heb geen geld.Net als amish joden ze leven zonder electricteit en stroom.Ze leven zonder geweld .Arabieren en joden kunnnen best wel naast elkaar wonen zonder oorlog te voeren.Alleen als bezetting ophoudt zal dit lukken.
Ik heb niks met israel te maken ik woon hier en heb niks in palestina te maken.Die arabieren die daar wonen zoeken het maar zelf uit.
Dus mensen moeten mij niet verkeerd bergrijpen dat ik iets tegen iemand hebt of geloof.

Ik ben gewoon iemand die wilt mediteren .
Ontspannen heeft niks met haat tegen het nederlands volk ofzo.En op deze site is er plaats voor debat denk ik zonder met elkaar te vechten.
we zijn alle kinderen van god dus we zijn alle familie van elkaar .we zijn all broers en zussen,

Anne ja je hebt glyk door jouw ben ik op deze site gekomen.thx en ja anne ik heet fariz ik hoop maar niet dat mensen zijn op deze site die in mijn buurt wonen zodat ze weten wie ik ongeveer ben.
Ik doe niks en niemand verkeert.dus ik hoef ook niet bang te zijn voor bv de geheime dienst aivd ofzo.Ik weet van mijzelf dat ik nooit een aanslag ofzo zal plegen of dergelijke.
daarom zeg ik vaak gewoon wat ik denk.

1 ding heb ik geleerd.misschien heb ik soms extreme radicale denkwijze maar ik denk wat ik wil denken niemand kan mij dwingen om bepaalde dingen te denken .want mijn hersens denken wat het wil denken alleen ik voer ze nooit uit.dat is een verschil.net als bv eminem hij rapt ook van de gekste dingen maar hij zelf is een pipo denk ik die nooit een vlieg kwaad kan doen.gewoon een dwaas die zijn geld wist te verdienen door simpelweg muziek te maken.

Dus beoordeel mij niet als een extremist aub.want normaal zouden jullie misschien zo over mij denken.ik ben behoorlijk geintegreerd hier in nederland heb me redelijk aangepast ook.
Alleen ik ben geen puur nederlander maar ook marokaan .zoals mijn eerdere tekst ik ben een nederbuitenlander

aai peace
LPChip
LPChip apr 24 '07
Maar BrainScan, wij hebben je ook niet be/veroordeeld, en dat zullen wij ook niet doen. het be- of veroordelen van iemand is iets wat bij het lage niveau van de materialistische samenleving hoort. Het is juist ons doel om deze "standaarden" te doorbreken.

Hier kun je zelf aan meewerken door te leren hoe je met deze lage gedachten om kan gaan. Leer deze gedachten te weerstaan om vervolgens naar die personen te laten zien dat het je niet deert. Ze zullen dan zelf hun standaarden bijzetten, en mogelijk zullen ze beginnen met respect te hebben voor iedereen ongeacht hun afkomst enz.

Ik heb dan ook de standaard regel voor mijzelf: Iedereen is gelijk, en ik behandel iedereen ook zo totdat hun mij een reden geven om af te wijken van ditgeen. Als ze aangeven dat ze veranderd zijn omdat hun toegeven dat ze fout waren enzo, dan ben ik prima bereidt om hun een tweede kans te geven. Ik ben misschien ietswat voorzichtiger omdat ik immers al een eerdere waarschuwing heb gehad, maar ik heb geleerd dat dit de beste manier is om met de situatie om te gaan omdat je zo het meeste uit de relaties kan halen, en jezelf een erg goed gevoel kan geven. Daarnaast help je er ook nog eens de wereld mee te verbeteren! :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki