Loading...
nl

zwanger van een tweeling??

Gesina
Gesina jan 26 '13
hallo

ik heb een vraagje ik ben zwanger maar nu denken aardig veel mensen dat ik in verwachting ben van een tweeling ?

kan iemand mij dat vertellen of dat zo is ??

Liefs
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 26 '13
Hoe kan iemand dat buiten jou nou vertellen, als het in je eigen lichaam allemaal gebeurd? Durf zelf te voelen, maak contact met je lichaam. je lichaam weet het. Jij weet het. Vertrouw op jouw eigen intuïtie!
Gesina
Gesina jan 26 '13
ze denken dat er 2 zijn !!
ja ik weet het niet ik durf het echt niet te zeggen ik weet niet wat ik moet voelen
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 26 '13
Lekker boeiend wat zij zeggen ;-) Je maakt je veelste druk joh over de meningen van anderen!

Je moet dat soort dingen ook niet proberen te 'weten', dan gaat je hoofd er tussen zitten en voel je niet.

En wat als dat nou waar zou zijn, dat je twee zielen hebt aangetrokken die bij jou geboren willen worden. Zou je je bij een 'ja' anders voelen?

Ik snap ook wel dat het voor jou een spannende tijd is. Denk dat het heel belangrijk voor jou is, om zo goed mogelijk in de 'ontspanning' te blijven. Luister goed naar je lichaam, wat het aangeeft. Heb je honger, waar vraagt je lichaam om, ben je moe, ga slapen. Voel je spanning of angst, praat erover met je partner.

Overgave, overgave, and trust!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 27 '13
hihi zo heb je niets en zo misschien wel 2 tongue

Als het met behulp van ivf is gegaan, dan bestaat er een grote kans dat je zwanger bent van een tweeling,
Als het niet met behulp van ivf gegaan is, dan moet het in jou familie of die van jou man vaker voorkomen dat er een tweeling wordt geboren (zonder ivf)

Ik zou je gewoon niet zo druk maken erom
gewoon op je af laten komen
Spanning is slecht voor je nu
wacht de echo af...
vanaf de echo, weet je het pas zeker wink
^^ Goed gesproken L'arbe de vie wink

Je moet maar denken: hoe meer zielen, hoe meer vreugd wink
zou toch wel leuk zijn... een jongen en een meisje toch?
laugh
Gesina
Gesina jan 27 '13
bedankt voor jullie antwoorden smile

ja i know moet ook niet druk maken erom als het zo is is het van harte welkom dan had het zo moeten zijn denk ik dan maar wink!!.. en dat zal vast wel goed komen!!..

we zijn op natuurlijke wijze gelukkig nog zwanger kunnen raken

mijn moeder is een tweeling en bij mn man zit het ook 2 of 3x in de familie!!..

ehm ja geen idee of het jongen en meisje zou zijn haha
admin
admin jan 27 '13
Leuk! Wanneer krijg je de eerste echo?
Gesina
Gesina jan 27 '13
14 feb dus op Valentijnsdag smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 27 '13
Wat een mooie datum:D spannendddd!
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '13


Nou....wie weet!
Gesina
Gesina jan 28 '13
ja leuke datum he smilevind ik ook erg speciaal hihi ja ach we gaan het wel zien !!
Gesina
Gesina feb 15 '13
Gisteren Echo gehad smile

het is er 1 winkhihi en het hartje klopte Wauw zo bijzonder dat zo iniminiemensje in je buik zit heel apart!!

hoop dat alles goed blijft gaan nu lekker genieten en op een roze wolk zitten

ben 5 dagen vooruit gezet ben nu 21 September uitgerekend morgen zijn we 9 weken zwanger!
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 21 '13
Gefeliciteerd!
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 21 '13
smile
Leuk man smile
en een puppie zag ik op facebook!

groetjes wink
admin
admin feb 26 '13
Gefeliciteerd Gesina. Heel bijzonder zo'n klein wondertje in je buik. Deze site kwam ik tegen. Misschien staat er een leuke naam tussen smilehttp://allenamen.nl/betekenis_voornamen/indexnew.html?letter=a

Genieten!
Gesina
Gesina feb 28 '13
dank jullie wel smile
ja klopt moonflowertje ook een puppie haha we dachten duurt nog wel ff voordat we zwanger zijn maar ja 2 dagen nadat we de pup hadden gekocht bleek ik toen zwanger te zijn wink

Probeer echt zo veel mogelijk te genieten maar ben soms ook erg onzker heeft iemand tips hoe ik nou kan gaan genieten want ik vind het soms echt niet leuk denk k van 2 jaar bezig geweest en dan is het eindelijk zo ver en dan geniet ik nog niet pff...
admin
admin feb 28 '13
Originally Posted By: Gesina

Probeer echt zo veel mogelijk te genieten maar ben soms ook erg onzker heeft iemand tips hoe ik nou kan gaan genieten want ik vind het soms echt niet leuk denk k van 2 jaar bezig geweest en dan is het eindelijk zo ver en dan geniet ik nog niet pff...


Misschien omdat je het babytje nog niet voelt.
Dan wordt het anders.
Dit kan ook helpen, met of zonder centimeter smile
http://ella-verloskundigen.nl/Groeikalenderbaby/tabid/65/Default.aspx
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 28 '13
[Probeer echt zo veel mogelijk te genieten maar ben soms ook erg onzker heeft iemand tips hoe ik nou kan gaan genieten want ik vind het soms echt niet leuk denk k van 2 jaar bezig geweest en dan is het eindelijk zo ver en dan geniet ik nog niet pff... [/quote]

Ligt dit misschien aan je eigen verwachtingen?
Gesina
Gesina mrt 3 '13
@ Sartorius dankje wel ik denk dat dat het is misschien ja

@ L'arbe de vie Hoe bedoel je ??
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 4 '13
geniet van je puppy!!!

waarschijnlijk heb je hem of haar nodig tijdens je zwangerschap...
(en daarna ook natuurlijk! )
ik zal ff uitleggen waarom ik dit zeg...

toeval: daar geloof ik niet in
niets is zomaar
waarschijnlijk ben jij zo'n vrouwtje, die zoveel aandacht en liefde geeft aan de kleine, dat je de hele omliggende wereld niet meer ziet, (dat is niet verkeerd bedoelt hoor, ik vind het eigenlijk wel lief! tongue)
maar nu je een puppie hebt, word je als het ware gedwongen om de aandacht een beetje te verdelen?!

ze zeggen altijd dat zwangere vrouwen mooier zijn, dus je zal vaker horen dat je er goed uitziet...

met genieten wordt bedoelt, met de voorbereiding bezig zijn enzo...
het is te vroeg om aan de kinderkamer te werken...
maar zodra je weet of het een meisje of jongentje is, kun je aan de slag...

uren kijken op internet naar kinderkamers
enzo... en een naam bedenken...
In deze periode, die 9 manen duurt (geen maanden vertelde mijn moeder) maar bouw je een moeder-band op...
das heel belangrijk

ik ben echt blij voor jullie wink
en hoop dat je geen monster wordt zoals Barbie, haha
die hormonen maakte haar helemaal gek...
(zag ik op tv van de week! die arme man van haar had het erg zwaar)

groetjes wink
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki