Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

SpiritualGirl
SpiritualGirl jan 22 '13
Hallo allemaal !

ik kan jullie blik goed gebruiken...

Liefs Bella
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 22 '13
Hoi Bella,

Ik schrijf de dingen op zoals ze naar boven komen. Tis een heel verhaal geworden:

Foto 1)
Als ik naar jou kijk, komt bij mij het beeld naar boven van ‘schorpioenen-energie’. Wel eens van gehoord? Je kent het dier waarschijnlijk wel, het heeft een dodelijke staart die de schorpioen inzet op het moment dat hij zich bedreigdniet veilig voelt. Dat is ook het gevoel wat ik bij jou heb: Ik heb het gevoel dat je onbewust heel alert bent op ‘gevaar’ uit je omgeving en dat je behoorlijk kan uithalen om jezelf af te schermen. Ik zie dit (energetisch) in de vorm van een haak boven je hoofd. Als je je in een situatie bevind die bedreigend of confronterend is, zie ik je de haak uit te gooien naar degene die je naar jouw gevoel aanvalt. Het effect is dat jij in staat bent om de ander in het energieveld vast te houden, totdat de zaak naar wens geregeld is. Vaak zie je bij mensen met een schorpioenenenergie dat degene wie het overkomt als ‘fout’ wordt gezien en degene die het doet ‘denkt goed te zijn en in zijn recht te staan. Met andere woorden, heb jij in jezelf jouw eigen veiligheid/bedding wel gevonden?

Verder zie ik ook passie en enthousiasme. Volgens mij ben jij iemand die als jij eenmaal jouw passie en enthousiasme voelt, dat je dan met alle kracht naar buiten komt om je doel of wens te bereiken. Volgens mij heb jij een sterke wilskracht. Echter, durf jij ook je hart te verbinden aan dat wat jij doet?

Het woordje: behoeftiger ,komt ook naar boven; het type behoeftiger gebruikt elke aanleiding om aandacht te vragen, zodat hij of zij geen verantwoordelijkheid neemt voor zichzelf. Ik herken dat van mijzelf in jou. Kan ook in hele dingen zitten bijvoorbeeld in je dagelijks leven of in je relaties. Is vaak een kindsdeel in jezelf dat nog niet volwassen is gegroeid.

Foto 3)
Ik voel een warme energie, maar dan wel in een koud jasje. Het zou zo mooi zijn als je in alle situaties die warme kant van jezelf kan laten zijn..

Heb het gevoel dat je vaak dingen voor de buitenwereld doet, in plaats van voor jezelf. Zet jij jezelf wel helemaal op de eerste plaats?

Verders, voel ik een behoefte bij jou om volledig je zelf te zijn, dat is wat ik jouw energie hoor schreeuwen: ik zie je stampvoeten van boosheid, omdat je zo graag gewoon jezelf wil zijn, jezelf wil ontdekken, en shinen! Lijkt alsof je daarin in een struggle zit. Heb jij het idée dat jij je omgeving moet overtuigen van de dingen die jij voelt/waarneemt/van binnen weet? Kortom, heb jij het gevoel dat je niet volledig gezien en erkent wordt daarin? (en dus eigenlijk jezelf daarin nog niet ziet en erkent, want dat is de tegenspiegel).

Tot slot, Je bent niet alleen. Je mag gezien worden (ook door jezelf), gehoord worden (ook door jezelf), ruimte innemen voor jezelf!

Ben benieuwd wat je herkend.
Groet,
L'arbe de vie
SpiritualGirl
SpiritualGirl jan 22 '13
Wauw zit echt met een mond vol tanden.. je slaat de spijker op zijn kop!
bijzonder dat je dit allemaal ziet youre blessed ! Ik herken mijzelf in alles
wat je hebt geschreven/gevoelt...
Maar is mijn gedrag terecht, betreft aangevallen voelen..?

and what about love zie je geen leuke man ofzo hahaha wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 22 '13
Haha, leuke mannen:-P! Nee niet gezien eerlijk gezegd..

Sta je daar dan wel voor open, voor verbinding? Heb je niet teveel voorwaarden in je hoofd, waaraan iemand moet voldoen?

Maar als je iets echt wilt, kun je dat zelf in de energie zetten. Intentie uitspreken (wel handig daarbij een bepaald tijdstermijn bij te zeggen, want anders kan het nog wel 50 jaar duren voordat het op je pad komt) Oefenen in Creatiekracht:D en vervolgens goed je ogen open houden om je 'creatie' in je leven te herkennen (altijd wel handig haha) ;-)

SpiritualGirl
SpiritualGirl jan 22 '13
Jammer zeg.. zie je verders niks meer bij mijn foto's..
alles mag gezegd worden hoor, maar ben je zowiezo dankbaar voor wat je al hebt geschreven.

intentie uitspreken? NU !!!!!! hahaha
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 22 '13
Nope. Dit was mijn bijdrage.

Maar wellicht dat iemand anders op het Forum nog aanvullingen heeft?
SpiritualGirl
SpiritualGirl jan 22 '13
ik wacht met smacht af! smile

Dankje xxx
SpiritualGirl
SpiritualGirl jan 25 '13
kunnen mijn foto's weer verwijderd worden?

Gr. Bella
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '13
Volgens mij wel. Moet je de beheerder mailtje sturen. Contactformulier invullen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 25 '13
Ik heb ze voor je verwijdert!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki