Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Bastet
Bastet jan 21 '13
Hoi,

Vind je het leuk om mijn foto te lezen? Als deze foto te onduidelijk is dan hoor ik het graag en maak ik een betere. Maar als iemand iets over deze foto kan zeggen, dan vind ik het leuk! Ik ben benieuwd!

Groetjes, Anna
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '13
Hoi Anna,

Ik zie dat jouw foto nog niet gelezen is.

Het eerste wat in me opkomt is - helderwetendheid-. Kan je je daar in vinden? Heb je ook iets met kristallen of de kristalenergie?

Wat ik bij jou vooral zie is dat jouw hogere chakras, zoals derde oog en kruinchakra, en de chakras erboven jouw sterke kwaliteiten zijn. Het is volgens mij jouw uitdaging die hogere energieën te laten landen hier op aarde. Dus voor jou zit er werk aan je onderste 3 chakras, alles met aarding en dingen kunnen manifesteren.

Ik vind je overkomen als een integer persoon. Volgens mij maak jij altijd weloverwogen keuzes.

Ik herken ook wat reptielenergie bij jou, voornamelijk de slang. Zegt mij verder niet zo veel. Miss kun je de teksten eens lezen over de reptiel hier op het forum.

Ik merk bij jou verder niet veel dingen die uit balans zijn, volgens mij ben je goed in harmonie met jezelf.

Ben benieuwd wat je herkent,

Grtjs,
L arbe de vie
Bastet
Bastet apr 3 '13
Hey L'arbe de vie,

Bedankt voor je lezing! Wat gaaf zeg, zo accuraat. Je hebt me heel veel gegeven om over na te denken.

Na mijn berichtje een aantal keren te hebben getyped, om hem vervolgens te verwijderen, kwam ik tot de conclusie: ik heb nog zo veel vragen.

Hoe kan ik helderwetend zijn, als er nog zoveel is dat ik niet weet? Aan de andere kant: het voelt wel alsof ik toegang heb tot informatie die niet uit mezelf lijkt te komen. Alsof ik dingen weet die ik nooit heb geleerd. Snap je? Het komt in de vorm van gevoelens en soms beelden. Geen kennis in boekenvorm. Is dat helderwetendheid? Is het niet zo, dat iedereen eigenlijk alles al weet, maar dat hij/zij het alleen nog terug moet vinden? Alsof je op ontdekkingsreis gaat in je eigen brein. En als dat zo is, is dan niet iedereen helderwetend?

Die gevoelens kan ik wel ombuigen tot iets tastbaars. Dat is leuk. Het heeft iets weg van kleien. Je hebt een concept, evenveel wel als niet bestaand. Het zit alleen maar in je gedachten. Daar maak je dan iets tastbaars van. Zoals, een paar wijze woorden, of een mooi kunstwerk of een dans.

Mijn kruin- en derde oog chakra zijn inderdaad mijn sterke kwaliteiten. Daar is geen twijfel meer over. Ik zweef altijd. Daarom loop ik het liefst met blote voetjes in het gras. Anders voel ik me nauwelijks in contact met de aarde. Inderdaad, daar zit veel werk in voor mij! Of ik dingen kan manifesteren, dat weet ik niet van mezelf. Ik ken mezelf niet zo goed.

Wat ik wel weet, is dat ik integer ben. Dat heb je goed gezien. Ik vind het bijzonder dat je dat aan die foto kunt zien.

Reptielen energie! Nou, ik ga eens even lezen wat dat is. Ik heb reptielen wel altijd gaaf gevonden.

Door de dingen die je zegt na te gaan, ben ik veel over mezelf te weten gekomen. Dankjewel voor je aandacht.

Groetjes,

Anna
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 4 '13
Hoi Anna,

Over 'Weten':
Er is een onderscheid tussen 'Weten' met je 'hoofd' en 'helderweten', vanuit je hogere zelf, een weten dat je diep van binnen voelt dat het waar is.
Soms komt die informatie in de vorm van beelden, zoals je zelf al aangeeft, soms via geuren of kleuren, net wat bij jou past.

De oefening is om die informatie zonder dat je hoofd er tussen zit, te kunnen ontvangen. Als je contact maakt met je hart, en aan je hart vraagt de informatie te vertalen, dan kom je op de boodschap ervan zonder dat je hoofd zich ermee bemoeid.

'Ontdekkingsreis' mooi gezegd.

Je vraagt of je in staat bent dingen te manifesteren. Volgens mij geef je in de alinea erboven jezelf het antwoord: Begrijp ik goed dat jij goed bent in het ombuigen van een 'concept' in iets tastbaars als b.v. een kunstwerk of wijze woorden? Als dat een kwaliteit van jou is, zou ik die zeker gaan 'leven':D

Okay, je herkent dus van jezelf dat je 'zweeft', hoog zit met je energie en niet geworteld bent. Met blote voeten lopen op het gras, zorgt voor aarding. Onbewust voel je dus al in jezelf dat dat voor jou goed is;-) Wat ook helpt, is 'therapeutisch dode zeezout' van de Tuinen; elke avond even met je voeten in het warme water met wat zout. Dat aard ook.

Succes in je zoektocht!
Fijne dag vandaag,

grtjs,
L'arbre de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki