Loading...
nl

Neder buitenlander

BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
Ik ben een NEDER BUITENLANDER

Het is nu tijd om mijn visie en boodschap te openbaren
Ik doe dit met zeer hoogbegaafde tekens en gebaren
Het mocht eens tijd worden na al mijn nutteloze jaren
God is mijn getuige Daarom heb ik geen klachten of bezwaren

Ik ben geboren in Nederland dus ik ben Nederlander.
Lang leve koninging Beatrix en prins Willem Alexander.
Ik heb een dubbel nationaliteit maar ik wil geen 1 van beide kwijt.
Eerst had ik schijt aan de regeringsbeleid . Daarvan heb ik nu spijt.
Kwijtschelding van openstaande boetes door de Sociale dienst.Dus ik ben mijn regering dankbaar.
Ik heb het meest respect voor de Sociale dienst en voor mensen die de Sociale dienst frauderen en misbruiken het minst.

Ben blij dat ik een uitkering heb want anders word ik gek.
Geld komt toch eind van de maand binnen dus met een gerust hart ga ik dan ook elke dag naar bed.
Ik heb recht op een Uitkering want ik ben arbeidsongeschikt.
Zelf in mijn huisdokters diagnose staat.Deze jongen is helemaal getikt
Ik mag niet klagen over Nederland en verwacht dat ook niet van anderen .
Nederlanders of Buitenlanders mogen eigenlijk niet blijven jammeren.

Klagen doen ze maar bij de Klaagmuur.
Zowel Nederlanders als Buitenlanders die klagen over Nederlands beleid,moeten maar eens proberen te overleven in het buitenland als je het hier niet bevalt.
Vindt je Nederland niks aan en te modern,te vrij of te westers.
Emigreer dan naar het buitenland. Ga maar eens daar testen.
Nogmaals niet alleen tegen Buitenlanders zeg ik dit maar ook tegen Nederlanders.
Wanneer ben je een Buitenlander of een Nederlander.
Eerlijk gezegd ik ben het beide of anders ben ik een Neanthertaler.Meneer van dalen wacht op antwoord.
Ik zie mijzelf als een NEDER BUITENLANDER.
Ik zit gevangen tussen Nederland en natuurlijk
het geboorteland van mijn ouders.Ik zit gevangen in een sprookje met elfen en kabouters.
Ik ben geen Nederlander en geen Buitenlander
Maar een NederBuitenlander.
Ben meer Nederlander dan ik Buitenlander ben.
Ben minder Buitenlander dan ik Nederlander ben.
Simpel gezegd ik ben een NEDER BUITENLANDER
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '07
Mooi gezegd Brainscan! Dit gevoel zouden wat meer mensen mogen hebben die geen respect hebben voor dit mooie land.
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Mooi gezegt Brainscan
Anne
Anne apr 8 '07
Brainscan.... Goede Tekst...
Doe je werk...maak er een nummer van..
Deze tekst zet iedereen aan het denken ;)
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
ja tog mijn bedoeling was eigenlijk dat marokaanse jongeren zicht radicaliseren.
Maar ze hebben geen recht op die houding
Ik ben wellis waar een marokaan
ik zal niet ontkennen ik heb ook wel extreme gedachten gehad.
maar het blijft een feit dat extreem niet in de nederlandse samenleving past.
Wil je vrouwen met hoofddoek of netzoals samir a of mohammed b Tuurlijk soms denk ik ook net als hun
dat is niet verboden denk ik om die overtuigingen te hebben.alleen als je zoals die overtuigingen wilt leven zal je tog terug naar marokko moeten gaan.want als je zo erg gelovig bent Nou geloof mij maar dan zijn die mensen in nederland bij het verkkeerde adres.
Ik ben wel en niet een molsim
Een moslim is iemand die bidt en geen ene zonde pleegt.Ik bid niet dus ik ben nog geen moslim
Ik wil wel moslim worden hoor.
maar nederland is geen moslim land dus als ik een echte moslim wil worden is marokko natuurlijke meer geschikte plek.althans marokanen en arabieren bv in nederland steunen zeg maar zogenaamde terroristen die zich eigen opblazen enal.
Marokanen van nederlands afkomst zeggen wel van mohammed b heeft goed gedaan.Zus en zo.
het is mij opgevallen dat deze jongeren marokaanse ,niet mogen meepraten over nederland is niet goed over nederlanders zijn j...n
De meeste bidden zelf niet en zijn zelf geen moslim
dus als iemand zondes pleegt naar de hoeren gaat,enzo die mogen niet eens meepraten over het moslim lijden .welk recht heb ik als ik zou zeggen nederlanders zijn rascisten en j...n
j...n moeten d..d, ik ben zelf niet echt de heiligste
Kort gezegd mensen die zelf slecht zijn en slechte dingen doen mogen niet eens meepraten.wat ze zeggen moeten ze ook uitvoeren.
heb je zulke meningen haat je nederland en nederlanders Nou ga maar terug naar je eigen land.dat doen ze niet heh daarom zijn het gewoon mensen die een slechte naam bezorgen
je hebt goede mensen en slechte mensen
in elk volk en ras
ik ben zelf marokaan maar ik moet toegeven dat slechts 5 procent van nederlandse marokanen goed zijn.zeker 95 procent vindt ik slechte
maar je hebt ook goede en slechte nederlanders dat kan niemand ontkennen
elk extreem party zou verboden moeten worden
extreem links en rechts voor achter onder boven zo kan ik nog wel 10 extreme partyen opnoemen

1 ding wil ik wel nog erbij zeggen

2 dingen vindt ik absoluut taboo en moet verbannen worden
dat zijn de homos homo huwelijken zij verpesten de maatschapppij
en pedofielen en natuurlijk moordenaars
maak niet uit uit welk land of ras je behoort
deze mensen moeten worden opgehangen
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Dat je homo's op moet hangen vindt ik niet terrecht daar ben ik het apsoluut niet mee eens maar pedofielen en moordenaars daar zou ik echt geen moeite mee hebben. Maar homofielen ach ieder zijn keus toch.

Liefs Dieneke
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
nee homos gaan tegen de natuur in tog
tegen gods wil
zij hebben ziektes verspreidt
zij zijn vervloekt en verdoomt

je hebt gelyk aan de ene kant
homos moet je niet ophangen
Maar wel excuteren
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 8 '07
sorry zo bedoelde ik het niet
excuse
ik ben te ver gegaan
ik neem mijn laatste 2 berichten terug nemen
dus vergeet die taboo a.u.b.
ik meende dat niet
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Is goed we moeten niet vergeten dat niet alleen homo's de ziekte verspreiden wat dacht je van de warme landen waar de mannen meerdere vrouwen hadden. Het zal heus wel veel bij homo's voorkomen maar of die schuld hebben daaraan ik weet het niet.

Liefs Dieneke
Ayasha
Ayasha apr 8 '07
Dat laatste deel vind ik dan weer kortzichtig van je BRAINSCAN. Jammer want het eerste was relatief positief.

Ook in de natuur zijn er bepaalde diersoorten die homoseksueel zijn, ben trotse eigenaresse van een hengst die enkel op ruinen en andere hengsten reageert en niet eens naar merries kijkt. Hij keurt mijn huidige merrie geen blik waardig...Maar als de ruin voor zijn deur loopt..Berg je dan maar want dan zou hij bijna tussen de tralies doorkruipen.

God is geen vader als hij de liefde en de keuze van zijn kinderen niet accepteert, hij heeft hen geen wil op te leggen, hij kan hen sturen maar niet dwingen.

Homoseksueel zijn is geen ziekte. Ze hebben het heus niet zo makkelijk in deze maatschappij. Onze maatschappij was al f*cked up voordat zij hier kwamen, enkel zetten zij onze fouten in de schijnwerpers. Zijn ze daarom slecht? Omdat ze ons op fouten wijzen?
Dat zou een beetje hypocriet zijn vind je ook niet?

En ja, ik geef toe, ik vind het nog steeds een klein beetje gek als ik twee mannen/jongens hand in hand zie lopen of zie zoenen. Maar aan de andere kant; als ze op die manier gelukkig zijn? Er zijn al genoeg ongelukkige mensen in deze wereld....
mause
mause apr 9 '07
mee eens kath.
Acheliah
Acheliah apr 9 '07
Is ook zo.
Acheliah
Acheliah apr 9 '07
Meestal is een homo niet blij met zijn keuze en had hij het liever anders gehad. Hoor ik tenminste wel heel vaak. Ze hebben het echt niet makkelijk geloof me. Maarja het zit in jouw opvoeding dat je er zo over denkt dat weet ik heus wel want in marroko zul je niet gauw iemand zien die zegt homo te zijn maar ga met je tijd mee Brainscan het is nu 2007.
Ayasha
Ayasha apr 9 '07
Klopt Dinie, in hun geloof is het homo zijn idd verboden wat ik een tikkeltje jammer vind :)Een geloof op zich is goed maar het mag in principe geen mensen pijn doen...
3Dx
3Dx apr 10 '07
Ai ai wat krijgen we hier weer allemaal te lezen... Een levensforum zou op zijn minst respect mogen uiten voor LEVEN. Elk leven!

Om zogezegd zo verdoemd te zijn door de goden, hebben de goden 't toch wel heel goed met me voor. Veroordeling en beoordeling (b)lijkt eens te meer een lelijk menselijk trekje.

Homosexualiteit is geen keuze, it's a state of being, het is een natuur, het is ook mijn natuur. PROUD TO BE GAY!
Acheliah
Acheliah apr 10 '07
Zo is dat het is idd geen keuze
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 12 '07
ja wat kan ik zeggen ik wil nu alleen maar even op ingaan op kath
Ik zal eens kijken wat jouw profiel is want ik ben eerlijk gezegd heel nieuwsgierig naar je.
Alleen jouw reactie doet mij nadenken.

je zegt God is geen vader als hij de liefde en de keuze van zijn kinderen niet accepteert, hij heeft hen geen wil op te leggen, hij kan hen sturen maar niet dwingen.

Denk je dat god alles wil wat er in deze wereld gebeurt.Dag des oordeels dan zullen mensen gaan zien,
Iedereen maakt zelf uit wat tie alemaal uitspookt op gods aarde.dat is waar.maar god wilt alle slechte zondes niet.
Ook grappig over je paard ik moet er echt om lachen nog nooit heb ik zo een verglyking gehoort.

Nog over zeg maar mijn geloof

in arabie heb je ook veel homos hoor dat is dan zogenaamd een schande
zelfs in marokko zijn 2 mannen met elkaar getrouwd stiekem afgelopen week
glyk een zelfterrorist blies zich op dezelfde dag.

Ik wil niet scheinheilig overkomen bv dat er alleen in europa homos zijn in marokko en arabie heb je er ook genoeg heeft niks met geloof te maken

zoals ik al eerder zei

in elk ras en volk zijn er maar slechts max 5 procent goed
zeker 95 procent per volk en ras zijn slecht.

in afrika zuid afrika hebben ze ook een wet aangenomen van homohuwelijken.
het komt steeds dichterbij arabie ook.

zelf wil ik zeg maar over 2 jaar emigreren terug naar marokko
Ik wil boer worden eigen landgoed
ik wil tussen de bergen wonen ver weg van de maatschappij.Ik wil geen ene mens zien

waarom Puur omdat mensen slecht zijn.
Ik heb haat tegen alles wat onnatuurlijk is.

je hebt eb en vloed
eco systeem
menselijke imuum systeem

alles moet in zijn balance blijven

mensen mogen misschien wel zelf alles bepalen

maar mensen zeg eff eerlijk

Als het eco systeem uit balance is waardoor er overstromingen uit voorkomen.als het natuur is vervuilt

zeggen jullie dan ook ja maar als mensen chemisch afval ik zeeen dumpen /greenpeace/
dat moeten ze tog zelf weten

nee olie bedrijven c02 uitstoot chemische bedrijven ze moeten ergens tog hun afval dumpen
zeggen jullie dan ook ja maar mogen ze zelf tog weten

vrede
Ayasha
Ayasha apr 12 '07
maar Brainscan, dan moet je wel de lijn doortrekken, je wil alles natuurlijk. Wat doe je dan in een huis? Met pc? Met internet?

Het is niet omdat mensen homo zijn dat ze slecht zijn, wat je met de rest van je %tjes bedoeld heb ik geen flauw ide van, maar ik durf er vrij veel op te verwedden dat die procenten niet kloppen ;)Het is jou oordeel over een bevolking.

Als goed niet wilde wat er in deze wereld gebeurde had hij eerder moeten ingrijpen op een sturende manier, niet nu het hele boeltje opruimen ;)

Ik ben overigens benieuwd wat je in mijn profiel gelezen hebt ;)

btw:
Breek me de bek niet open over al die 'wij komen op voor natuur en dieren' organistaties aub...Die meten ook met verschillende maten ;)

Je mag van mij best tussen je bergen gaan wonen, met een rivier in de tuin en citroenen van de bomen. Maar vergeet niet dat je kleren, je schoenen, je huis, je internet, je pc...Al het moderne, alles wat ons leven 'makkelijker' maakt, onnatuurlijk is. Jij bent tégen onnatuurlijke dingen? Gooi die pc van je dan maar op straat ;)
En wees dan ook maar meteen boos op mij, want het paard in mijn profiel leeft in gevangenschap en moet ook nog eens een uur/anderhalf uur per dag luisteren naar die uk die derboven op zit. ;)Of op jezelf omdat je die hond (als je er eentje hebt) in huis hebt zitten...

homo's vergelijken met chemische bedrijven vind ik overigens vrij vreemd, mì¡ì¡r met homoseksueel zijn schaad je geen anderen! Die chemische bedrijven doen dat wel ;)
3Dx
3Dx apr 13 '07
Dort, wo man Bì¼cher verbrennt, verbrennt man am Ende auch Menschen. [Heinrich Heine]
3Dx
3Dx apr 13 '07
Pas op het kan nog beter:
NIEUWS april 2007
Van varkensvlees word je homo. Dat schrijft de omstreden moslimorganisatie Ahmadiyya op haar website. Volgens de organisatie werkt het eten van varkensvlees negatief op de menselijke moraal en zorgt het ervoor dat mensen homoseksueel worden.

De eigenschappen van een "schaamteloos dier" gaan over op de mens die het consumeert, aldus Ahmadiyya. In Berlijn doen de uitspraken heel wat stof opwaaien. In de Berlijnse woonwijk Heinersdorf zijn bewoners een petitie gestart tegen de bouw van de nieuwe Ahmadiyya-moskee.

Ook de Duitse politiek neemt geen blad voor de mond. Matthias Kohne, loco-burgemeester van Berlijn, noemt de uitspraken een schande en een geestelijke brandstichting.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki