Loading...
nl

Op zoek

Wolkje
Wolkje jan 20 '13
Hallo
Zoals de titel zegt ben ik op zoek...

Ik weet wel wie ik ben (naam, dochter van , ...) , maar wat is mijn rol hier nu echt? Ik heb hier op deze site allemaal nieuwe woorden geleerde waarover ik nog nooit eerder hoorde. Hoe moet ik dat toepassen in mijn leven? Begrijp ik het goed dat wij kunnen nagaan of wij een van deze rollen die op de site beschreven staan vervullen (reptielen, engelen, ...) of hoe moet ik dat zien?

Ik zie mezelf als doorgeefluik van info (bv laten inzien aan anderen dat we wel degelijk een belangrijke rol in ons huidig leven spelen en dat we niet de schuld op iemand anders moeten steken op moeilijke momenten. We zijn ooit de uitdaging aangegaan om dit leven tot een goed einde te brengen en dagdagelijks worden we in situaties gebracht die ons ertoe moeten aanzetten creatief om te gaan met nieuwe probleemsituaties) Maar WIE ben ik nu eigenlijk deep inside? Ik heb het gevoel dat ik ter plaatse trappel. Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt!
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 20 '13
Hoi Wokje,

Woordspeling: Kan je titel niet beter zijn: 'Ik vind' of 'Ik wil vinden'. Want als je zoekt, blijf je zoeken, maar vind je niet;-). Vind je niet?

Als ik het zou uitleggen, zou ik het alsvolgt uitleggen.

In de loop van de GS van de aarde hebben verschillende rassen zich verbonden met de aarde. Dit is als ik NIMS lees in een bepaalde volgorde gegaan. De rassen (bv reptiel, lemuriaan) zijn ook verbonden aan een bepaalde chakra (b.v Reptiel aan het 2de chakra, en de Lemuriaan aan het hartschakra). Op je chakra's kunnen bepaalde thema's zitten waarin je nog iets hebt uit te werken:
Nims heeft ontdekt als ik hem lees, welke thema's vanuit de verschillende rassen, kunnen spelen bij een bepaald chakra. Kan zijn dat de chakra geblokkeerd is, overuren draaid (excessief is) of helemaal niet draait (deficient chakra). Al met al niet in balans.
Door middel van de verschillende Kaartjes of door middel van een sessie, waarin je met piramides de straal vergroot, kun je die thema's uitwerken (onder begeleiding).

Dus als je het hebt over 'hoe kan ik dit toepassen in mn leven?' Dan is het verhaal een handvat om in jezelf een verdiepingslag te maken. Zo ervaar ik dat.

Ik geloof zelf dat wij alle rassen een keer doorlopen hebben, maar dat de oorsprong bij een van de rassen ligt. Daarmee bedoel ik de eerste incarnatie hier op aarde. Dat is naar mijn mening voor iedereen anders. Vanuit je oorsprong heb je bepaalde kwaliteiten meegekregen. Maar soms kan het zijn, dat je in de GS vd aarde bepaalde kwaliteiten bent kwijtgeraakt door 'vervelende' ervaringen bijvoorbeeld.

Als je wil weten wie je diep van binnen bent, zou ik het je aanraden een keer een sessie te boeken bij de Merudi Praktijk. Is enorm leuke ervaring en een manier om te ervaren waar jij nu precies vandaan komt (als dat jouw vraag is). Julien begeleidt je dan door de GS van de aarde en dan kun je alle stralen voelen en doorleven.

Het antwoord zit namelijk in jou! Je hebt alleen net ff dat handvat nodig om daarbij te komen.

Grtjs,
L'arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '13
Hoi Wolkje,

Je kan dit ervaren, zoals L'arbe de vie ook al zegt, via een komische stralen sessie. Hierin ga je deze verschillende rassen langs en kun je onderzoeken wat voor een rol ze spelen in je leven.

Voor meer informatie wil ik je graag doorverwijzen naar deze link:
http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/therapievormen/kosmische%20stralen.htm
Wolkje
Wolkje jan 23 '13
Hallo

Hartelijk bedankt voor deze info. Ik dacht al het een en ander te weten en ervaren te hebben maar bovenstaande is helemaal nieuw voor mij.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki