Loading...
nl

Wie heeft er zin om kaartjes te leggen? Liefde

Char
Char jan 19 '13
Hallo lieve iedereen,
Wie heeft er zin om een kaartjes te leggen voor me met het onderwerp [font:Arial BlaLOVE[/font]ck] blush
Alvast super bedankt!!
Liefs,
Char
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 20 '13
Ik voel een twijfel bij jou: Wil ik wel/wil ik niet een verbinding aangaan. Heb jij nog last van oude pijn zegmaar? Ben jij voorzichtiger geworden in het aangaan van een verbinding met een partner? Dat komt in ieder geval in mij op nu..

Ik heb een sleutel legging gedaan. De uitkomst staat hieronder:

1. Wat wordt onderdrukt: de kaart Past Lives/Vorige Levens valt hier uit. Dus waarschijnlijk zit jij met thema's die begonnen zijn in een vorig leven, die zijn een patroon zijn geworden. Je mag bij jezelf onderzoeken wat dat is en of het nog de moeite waard is om met je mee te dragen of dat het tijd is om dat los te laten/en te transformeren (inzicht te krijgen waar de oorzaak ligt en de wond helen).

2. De Yin-kaart: je vrouwelijke (passieve) kant: Fighting/in gevecht zijn (wellicht een innerlijk gevecht in jou als het gaat over de liefde?) en Understanding/Begrip willen krijgen over de situatie, vielen hier uit.

3. Je Yang-Kaart: je mannelijke (actieve) kant: Change/Verandering door 'Turning in '/Contact maken met je binnenste.

4. De meditiatie: Ordinariness: Gewoon-Zijn: dus zaken ontspannen simpel aanpakken door enkel helemaal jezelf te zijn:D

5.Inzicht in je lichaam: Letting go/loslaten!

6. Inzicht in je hart: Creativity/Creativiteit: overgave aan jouw eigen hartsenergie die zich wil uiten. Sta open voor je eigen hart en luister naar de boodschap van jouw hart.

7. Inzicht in je wezen: Silence/de stilte opzoeken in jezelf.

8. Bewustzijn (inzicht): Transformation/Transformatie:D

Hoop dat het je inspiratie brengt.
Grtjs,

L'arbe de vie
Char
Char jan 20 '13
L' Arbe de vie,
Ik stuur even een reactie prive!!
Liefs!
Char
Char jan 22 '13
Verder nog lieve mensen die me voor mij kaartjes willen leggen??

Veel liefs!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki