Loading...
nl

Roddels

BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 23 '07
mensen praten over mensen en schenden daarmee mensenrechten
iedereen houd iedereen in de gaten Dus ik wil tegen roddelaars zeggen
Hou alleen je zelf in de gaten want alleen de geheime dienst geef ik gelijk om mensen in de gaten houden,
Ik ben ziek geworden door roddels ik hoor ze bijna elke dag
in de roddelwereld wordt het meest zelf verzonnen want alles mag.
je mag geheime doorvertellen aan mensen je mag zelfs dingen zelf erbij verzinnen wat niet klopt,
Stop met roddels vertellen zeker over mij want als ik erachter kom dan reageer ik als een bom
Ik ben een soldaat van de straat ben bijna altijd op alles op de hoogte want mijn spionen staan paraat.
Roddels ronselen voor mij soldaten net zoals osama en zijn handlangers strijders ronselen.
Roddels gaan zo snel Roddels scheuren de rotonde wanneer ik mijn routine controlle ronde inspecteur.
Roddels verspreiden zich vanaf de eerste seconde helemaal uit naar mensen die ook meeroddelen.
Geheimen veranderen in roddels vanaf de eerste seconde dat het geheim is doorvertelt
Het beste manier om een geheim te bewaren is om het aan niemand door te vertellen.
als je niet wilt dat iemand je geheim aan niemand doorvertelt moet je het vooral aan niemand vertellen.
waarom zou je aan iemand iets vertellen als diegene er geen belang erbij heeft.
Aan een moordenaar kleeft er bloed aan zijn handen.
Maar aan een roddelaar kleeft er bloed aan zijn tanden.
Om achter een roddel te komen is simpel Als er alleen maar 2 mensen van iets afweten en er komt een 3 de persoon naar je toe
Dan is het gewoon simpel als jij het nie hebt doorvertelt dan is het die andere persoon het is logisch gewoon
En hoe zit het als er 3 mensen of meer mensen van iets afweten en een andere persoon die er niet bij was naar je toe komt.
Als je ervaring hebt in zo een roddel spel dan kom je er wel snel achter.Tegen roddelaars wil ik alleen maar zeggen KRIJG DE ******


mod opmerking Kath; Omdat ik merk dat mensen wat 'gekwetst' (wat begrijpelijk is) worden door bepaalde woorden heb ik deze hier vervangen door sterretjes.
Delen:
Acheliah
Acheliah mrt 23 '07
Ik maak dit dagelijks mee. Elke keer als er bij mij een auto voor de deur staat wordt een nummerbord genoteerd en bij de politie afgegeven. Nsbers noem ik ze. Als ik bij mijn vriendin binnen gaat op visite dan gaan bij de buurtjes de rolluiken omhoog. Ik word knettergek van dat geroddel. Het is al zo erg dat als ik een kast in elkaar sla die ik alleen niet buiten kan krijgen ze gelijk bij de woningstichting aan de bel trekken. Ik wordt er doodziek van. Het is zelfs nu zo erg dat ze nu denken dat er in mijn huis drugs gebruikt wordt omdat de mensen die voor mijn deur staan aan de drugs zitten en meestal voor mijn maatje komen maar in mijn huis wordt geen drugs gebruikt echt niet. Ik wil soms graag zwijgen maar ik moet ook kunnen praten over mijn problemen anders wordt ik gek ik heb nu al het gevoel mijn verstand kwijt te zijn door alle problemen. Mijn kinderen enz.

Liefs Dieneke
dragonfly
dragonfly mrt 23 '07
hey brainscan,

prima dat je je hart lucht.
maar moet dat nou met met scheldwoord als´kryg de kanker`???????
ik las ook al eerder een text met joden enz.

dus als je je scheldwoorden wilt skippen A.U.B.!!!

THANX!

heb wel respect voor je rapkunst!

groetjes dragonfly
Ayasha
Ayasha mrt 23 '07
Brainscan ook van mijn kant de tip om je teksten een beetje te censureren. :)Ik snap best dat je boos bent en dat de teksten als 'agressief' over zouden moeten komen... Maar het kan zijn dat je mensen kwetst door bepaalde woorden. Probeer die er uit te laten. :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 24 '07
ok ik zal voortaan rekening mee houden en als jullie willen verwijder ik die scheldworden
Ayasha
Ayasha mrt 24 '07
brainscan heel fijn dat je er rekening mee wil houden! :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki