Loading...
nl

kriebel tussen schouders

elaina
elaina jan 10 '13
hallo,ik zet dit hier,omdat ik niet weet waar anders;..
k heb de laatste maanden steeds kriebel tussen mn schouderbladen,en er is niks te zien van irritatie.
nu klinkt dit wellicht enorm raar,maar zou het te maken kunnen hebben met mijn " vleugels"?
het is maar een vraag..
sorry als ik dit op de verkeerde plek heb gezet..
liefs <3
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '13
Hey Elaina...

je zegt het zelf al!
ik zelf heb het nog niet mee gemaakt, maar ik hoor het vaker
dat Engel-mensen last hebben van de plaats waar misschien vroeger
(in een andere dimensie )vleugels hebben gezeten...

om hier snel achter te kunnen komen, is waarschijnlijk Regressie of reïncarnatie therapie een goede oplossing...
je gaat dan terug naar daar waar je nog vleugels had...
Soms is het wel handig om een stapje terug in de tijd te gaan...
uiteindelijk zal je weer verder kunnen...

Groetjes Moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 11 '13
Zoals moonflower zegt heeft dit waarschijnlijk te maken met je vleugels en de activatie van je vleugels. Om dit proces te versnellen zou je eens aan een engel activatie in de merudi-praktijk kunnen denken.

Zie hier voor meer informatie:
http://www.merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl...l_activatie.htm
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '13
Miss kun je contact maken met die plek tussen je schouders en vragen waarom het om aandacht vraagt? Dan laat je het antwoord naar boven komen, zonder dat je van te voren bedenkt waar het mee te maken heeft. Dat voorkomt 'invullen'.

Mijn advies: voelen, antwoord naar boven laten komen, herkennen, erkennen en loslaten (mocht er iets zijn).. soms kan het ook een heel simpel iets zijn, bv allergie door eten ofzo, of dingen die je irriteren in je leven..of heel simpel een huidirritatie door shampoo of iets dergelijks.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki