Loading...
nl

kan de weg niet meer naar huis vinden.

Jennifer
Jennifer jan 10 '13
Ik droom vaak dezelfde droom dat ik op de trein sta te wachten en dat ik dan een kaartje moet kopen en er een hele rij mensen voor mij staat en als ik dan het kaartje heb, dan is de trein weg en sta ik alleen op het perron. Ik ga dan proberen terug te gaan naar huis maar kan dan de weg niet meer terug vinden en het lijkt dan of alles er heel vreemd uit ziet. Deze droom heb ik meermalen, en dit terwijl ik juist heel vaak mijn dromen absoluut niet meer weet, maar deze droom komt wel vaak terug.

Jennifer
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '13
Hoi Jennifer wink

als ik jou droom zo lees,denk ik
dat je gewezen wordt op dat je niet mee gaat
met de grote stroom mensen...
Niet dat dat hoeft ofzo...
Het zou misschien handig zijn als je eens wat meer
met andere mensen mee gaat in het dagelijkse leven

ik droom zelf ook best vaak dat ik de trein mis, of dat ik
onder of bovenop de trein zit
dat ik dus stiekum mee-reis
de trein is voor mij een duidelijk droomsymbool
en ook blijft die terug komen...
het enige wat ik kan bedenken is dat het een soort van
begeleiding is...
Misschien duid het op je gids, die je zoveel kan vertellen waardoor je dingen misschien iets sneller ziet aankomen...
en hij/zij weet de weg naar huis...


misschien dat je met deze aanwijzing iets verder komt?

groetjes Moonflowertje
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 11 '13
Hoi!
Het klinkt alsof je in je dromen bezig bent met je eigen proces in je onderbewustzijn. Dat is niet zo gek, want daar is de tijd ook naar. Zoals ik het ervaar, pakken processen 24 uur per dag door, dus ook s'nachts. Soms vermoeiend..
Ik lees in je droom voornamelijk het thema: 'Jezelf vinden/reconnecten'. De weg terug vinden naar huis zie ik symbolisch voor jouwzelf (jouw-bron/jou-zijn). Waarschijnlijk omdat je het diepe contact met jezelf bent vergeten/niet meer herkent, kan dat verklaren waarom de weg terug naar jezelf er 'vreemd' (onherkenbaar) uit ziet. Ik herken ook het stukje: niet met de stroom mensen meegaan, maar je eigen pad vinden. Tot slot, het 'alleen-zijn' thema. Misschien angst om echt voor jezelf te kiezen (maar miss is dat mijn invulling)?

Grtjs,
L'arbe de vie
tinkernel
tinkernel jan 12 '13
Ik kan volledig achter de uitleg van * lárbe de vie * staan!

Uitstekende uitleg!

:-)
Jennifer
Jennifer jan 13 '13
Als ik zo jullie uitleg lees, dan moet ik zeggen dat ik mij daar zeker in kan vinden, het is inderdaad zo dat ik bang ben om voor mijzelf te kiezen omdat ik merk dat als ik zelf mijn mening zeg of geef, er weinig waarde aan wordt gehecht en men zijn of haar mening de juiste vindt. Ik kwam altijd heel slecht voor mijzelf op en sinds een aantal maanden ga ik dat al meer en meer doen. Ik zal zeker blijven doorzetten om voor mijzelf te kiezen en mij niet langer met de stroom te laten meevoeren.

Bedankt MoonFlowertje, L'Arbe de Vie en Tinkernel.

Lieve groeten,

Jennifer
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 14 '13
Jennifer, eigenlijk is er niemand anders dan jezelf wink

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki