Loading...
nl

Zoete muziek

niels
niels jan 6 '13
Hallo iedereen,

Het is alweer een heel tijdje geleden dat ik hier nog op dit forum ben geweest. Maar het is dan ook zo ontzettend druk geweest. In tussen tijd studeer ik nu aan de universiteit van Leuven en het toneelspelen is nog steeds even belangrijk in mijn leven laugh.
Al jaren maak ik ook mijn eigen muziek en met veel plezier deel ik mijn muziek met jullie. Als jullie het leuk vinden wees dan niet bang om erop te reageren of leuk te vinden of beter zelfs te abonneren, zodat je altijd op de hoogte blijft van mijn nieuwste muziek en nieuws.


The Great Farewell
The Scientist Theme
The Rose (Original Song)

Alvast enorm bedankt om te luisteren. Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jullie?

Heel veel liefs
Niels
Delen:
niels
niels jan 6 '13
Een nieuwe update van mijn youtube channel.

Als je hier naar luistert beeld je dan in dat je je grote liefde tijdens een oorlog verliest. Hoe zou je je dan voelen en wat zou je doen?
Laat het me maar weten en als je hem leuk vindt , reageer, like of ,als je het nog niet hebt gedaan, abonneer je.

Love And War

Veel luisterplezier
Niels
niels
niels jan 6 '13
Dankje dat je het zo leuk vindt. Ik speel de piano, maar ik kan jammer genoeg geen noten lezen, ik heb namelijk piano op mijzelf geleerd en dat mag je best letterlijk opvatten laugh. En met mijn keyboard en het programma dat ik gebruik kan ik gemakkelijk andere instrumenten bespelen laugh.
Dankje wel om mij er op te wijzen dat links niet werken. Ik zal er metteen werk van maken laugh

Heel veel liefs
Niels
niels
niels jan 6 '13
Deze links moeten normaal gezien wel werken laugh

The Great Farewell
The Scientist Theme
The Rose (Original Song)
niels
niels jan 6 '13
Graag gedaan laugh
niels
niels jan 8 '13
laughdat klopt daarin was geen piano te horen :D, maar ik speel alles op keyboard dus zelfs de violen zijn voor mij een soort piano, als je begrijpt wat ik bedoel laughMaar ik ben enorm blij dat jij mijn liedjes zo mooi vindt smile. Vind ik enorm leuk laugh
niels
niels jan 10 '13
Skyradio ken ik niet maar wel Q-music (daar hebben we onze eigen vlaamse versie van :D) en het is zeker eens iets anders dan al die moderne mainstream muziek smile.
Trouwens ik spreek vlaams maar het vlaams-brabants vlaams. Met andere woorden het vlaams dat je zou begrijpen en waarbij je niet moet denken :"wat zegt die nu?" zoals bij West- of Oost-vlaams. Dat begrijp ik de helft van de tijd niet laugh.

Niels
niels
niels jan 12 '13
De Keel "R" heb ik door mijn dixielessen (toneellessen) ondertussen wel afgeleerd en spreek ik met de tongpunt "R", dat is uw R laten rollen op uw tong. Het had in het begin nogal voeten in de aarde maar uiteindelijk is het mij wel gelukt. Ik kan nog met de keel "R" praten maar dat is voor mij niet meer zo natuurlijk om te doen laughMaar het limburgse accent ken ik uit mijn hoofd. Ik woon namelijk juist op de grens tussen Vlaams-Brabant en (Belgisch) Limburg. In mijn school , dat in Limburg lag, had ik een lerares dat in het hasseltse dialect sprak. Meer Limburgser kon het niet zijn laugh. Was wel leuk om naar te luisteren laugh.
niels
niels jan 13 '13
Ja ik ben echt Belgisch laughGeboren en getogen laugh.
Leuk verhaal, ik heb op school een jaar spaans gehad maar dat was mij niet goed bevallen. Alles wat ik van Spaans ken heb ik mij zelf moeten aanleren want in die lessen heb ik niets over Spaans geleerd. Alleen dat er nogal veel vreemde spaanse films bestaan en dat er in de lerarenkamer nogal duchtig werd geroddeld over iedereen laugh.

Maar nu iets anders. Ik heb een nieuwe track smile

Les Misérables Piano Suite

Veel luisterplezier smile

Niels
niels
niels jan 14 '13
Hihi, voor alle duidelijkheid het geroddel ging niet over mij. Over mij werd bij mijn weten nooit geroddeld. Alleen maar geprezen voor mijn positieve verandering en ontplooiing in de dingen die ik met hart en ziel graag doe.
Kalm ben ik altijd laugh

Veel liefs
Niels
niels
niels jan 22 '13
Hey Rezim,

Deze suite is uit mijn eigen fantasie gesproten zoals veel muziek die ik maak smileDaarvoor zet ik mij gewoon achter mijn keyboard en begin te spelen en van zodra ik denk dat er iets leuks en moois is ontstaan begin ik met het opnemen smile. Oefening en oefening en nog eens oefening is het sleutelwoord om zulke dingen te leren. smile
Trouwens ik heb de film nog niet gezien omdat die bij ons pas op 20 februari uitkomt smile


Overigens staan er momenteel 2 tracks van mij op Bandcamp, nl. "The Great Farewell" en "Love And Lost", dit laatste is gratis te downloaden.

Om deze muziek aan te schaffen kun je naar deze pagina gaan :
http://nielse.bandcamp.com/

Heel veel liefs en luisterplezier
Niels
niels
niels jan 23 '13
Dankje smile

Ik ben blij dat je er helemaal in op kunt gaan smileTussen ons gezegd en gezwegen is 'The Great Farewell' één van mijn lievelingsnummers smile.

Heel veel liefs
Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki