Loading...
nl

hoe verder ontwikkelen?

Gesina
Gesina jan 4 '13
Hoi

heb even een vraagje ik zie al een hele tijd verschijningen omtrekken van mensen !!
alleen ik kan de persoon zelf niet zien hoe kan ik dit ontwikkelen en is het wel verstandig om dat te doen ?? k zou het wel heel graag willen hoor maar ben ook bang voor andere dingen !!... bv kwade geesten of wat en ook !!

Liefs
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '13
Altijd via je gids!

er zijn andere manieren, weet ik...
Maar zeker in het begin zal je (in gedachte) gesprekken aan moeten gaan met jou gids! hij/zij begeleid jou op die weg...

Hij/zij laat jou nu de beelden zien...

je ziet deze verschijningen nu, (derde oog wordt actiever gemaakt) Deze waren er altijd al...
op een geven moment zul je ook gedachten erbij krijgen...
Met info over de persoon en wat ie bij zich heeft
je kan ook dingen vragen, het lijkt of je het zelf denkt
maar de antwoorden kun je meestal zelf niet bedenken,
dus moeten wel van de gids zijn!
de gedachtegang is een kanaal waardoor hij met jou communiceert... net als dromen waarin je soms een boodschap krijgt

Misschien is het verstandig om iets te lezen over het gids-contact sterker maken

Marion Berndsen heeft 2 hele mooie boeken geschreven over haar leven als medium, en het contact met haar gids(en)
zelf heb ik het ook al heel lang (ieder mens draagt zowel positieve als negatieve met zich mee)

een geest is niet kwaad, bang, verdrietig of blij...
dit is het gevoel wat je als mens hebt, angst voor het onbekende
de geest roept bij jou angst op, omdat je hem of haar niet herkent in eerste instantie...

maar het feit dat je het ziet, is wel een teken dat je er iets mee kan...(mag doen) wat weet ik niet, omdat ik ook nog niet zover ben tongue

en alles gaat op zijn 24/7st
lekker langzaam dus...
Maar na het lezen van de boeken zul je een hoop wijzer zijn smile
(bij de openbare bibliotheek kun je ook lezen/ lenen)

ik baal er ook zo van dat ik mijn "gaven" niet kan sturen of manipuleren smirk
Sommige dingen wil ik gewoon niet weten, en wat ik heel graag wil weten dat blijft een raadsel... frustrerend laugh

groetjes moonflowertje
Gesina
Gesina jan 5 '13
dank je wel voor je reactie ik ga er zeker wat mee doen !! bedankt voor de hulp Liefs
Dolff
Dolff jan 21 '13
@Moonflowertje, voor je het weet ben je weer een jaar verder. Je leert/herkend steeds meer maar het gaat zo langzaam. Zo gaat er een tijd voorbij dat er niks gebeurt, zo voel en ervaar je weer van alles.

Succes
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 22 '13
als er niets gebeurd, dan verwerk je
en als je het weer heb verwerkt dan komt er weer nieuwe actie...
over and over again tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki