Loading...
nl

Wie kan me meer vertellen van Rufus

Troplinake
Troplinake dec 28 '12
Hallo,


Ik ben eigenlijk eens zeer benieuwd wat jullie van mijn lieve vriend kunnen vertellen.
Moest het een andere foto moeten zijn laat maar horen ik heb er genoeg.

Groetjes
Troplinake / Mieke
Delen:
admin
admin dec 31 '12
Och Mieke, wat zou ik jouw schat graag een reading geven. Mijn lijntje is even dicht omdat ik me nu even met het aardse moet bezig houden blijkbaar; er komt echt niks, nakkes, nada. Daarom kan ík je niet helpen. Hopelijk krijg je snel een reading!

Wat een arm beestje met zijn pootje .... kan je daarover praten hoe het gebeurd is of wil je daar juist de reading over?

Fijne jaarwisseling, lieve groet, Sarah
admin
admin jan 23 '13
Hoi Mieke,

Hoe gaat het met je trouwe viervoeter? Ik hoop echt dat je geen vragen meer hebt. Zo te zien op de foto ziet hij er tevreden en vrolijk uit. Een hondenleven waar iedere hond van droomt wink

Lieve groet, Sarah
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 27 '13
Heb nog niet eerder een dier gelezen.

Wat ik zie is een hond die zich wat zielig voelt op dit moment. Dat straalt ie ook uit.
Haha ojee hij praat in hondentaal en dat begrijp ik niet...
Hum, ik voel wel veel zenuwachtigheid bij je hond, ik zie hem steeds om zich heen kijken, hij krijgt veel prikkels. Maar Miss is dat hoe alle honden zich voelen, dit is nieuw voor mij.
Hij heeft volgens mij een groot besef van trouw zijn aan jullie. Hij voelt zich thuis en op z'n plek.
Heeft ie een gevoelige maag toevallig? Mag wel wat aandacht aanbesteedt worden aan wat je hond voor voedsel tot zich neemt. Miss even wat aandacht aan geven.

Groetjes!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki