Hoi Daniella1990,
Sterke vrouw, met een klein hartje. Hou je van uitdagingen in het leven?
Dit overkomt mij niet zo vaak bij het lezen van foto’s, maar ik voel een ‘opa’/of manfiguur die overleden is, en die nogal aanwezig is. Kan dat kloppen? Deze man zegt mij dat hij trots is op Danielle. Hij heeft meer de rust gevonden in zichzelf. Hand in hand loopt hij met je mee. Wijst je op de kleine steentjes, waarover je kan vallen. Soms laat hij je ook zien als je een ‘waas’ voor je ogen hebt. Vind het leuk jou groot te zien worden. De woorden trots trots trots hoor ik heel luid en duidelijk. Ik kan er verder geen kaas van maken, maar jij misschien wel?
Sta jij erg open Danielle1990. Dat gevoel heb ik bij jou, als het ware ‘Onbevangen’ energie/informatie naar binnen laten komen. Alsof je alles door je heen laat gaan. Maar raak jij daar zelf niet heel erg vol van? Waarin stel je daarin je grens en handel je daarna?
Ik voel meerdere intenties vanuit liefde, vanuit je hart gecreeerd.
Heb het gevoel dat je nog meer aandacht/of aandacht mag besteden aan je voeten, en daarmee bedoel ik ‘aarden’. Wat kan helpen is ‘dode zeezout’ in een teiltje met warm water, elke avond even voetjesbaden.
Ook zie ik in jouw gezicht veel verschillende gezichten naar voren komen, dat betekent dat jij al meerdere levens hier op aarde hebt gehad. Heb het gevoel dat je hier met een doel bent, en dat je dat al in eerdere levens ook hebt getracht neer te zetten, maar dat dat niet altijd vlekkeloos is verlopen. Wat ik voel is dat je meerdere begeleiders hebt, en dat die allemaal met spanning meekijken, en sleutels aanreiken/laten zien/laten voorkomen in je leven om vanuit je hoogste potentie hier op aarde te zijn.
Tot slot zie ik steeds een vrouwelijk heksen gezicht bij jou, wellicht een leven waar nog sleutels voor jou liggen om op te pakken. Of miss is dit voor mij een Spiegel en mag ik daar zelf nog naar kijken. Resoneert geloof ik ook met mij.
Dit was wat mij mij omhoog kwam. Ben benieuwd of je dingen herkent,
Grtjes,
L’arbe de vie