Loading...
nl

12-12-2012 Belangrijke activatiedag

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 11 '12
De 12e van de 12e; een belangrijke activatiedag, waar we lang naar hebben uitgekeken. Bovendien is het Nieuwe Maan en bevindt een hele groep planeten zich op de plaats waar eerder de Maaneclips zich bevond. Dit gebied valt onder het 13e sterrenbeeld van de Slangendrager.

Bovendien keert Uranus eindelijk op zijn schreden terug en gaat vanaf heden vooruit in een langzame stationaire richting. Venus en de Node maken een exacte conjunctie op 25 57 graden Scorpio. Issues die sinds het vierkant met Uranus en Pluto spelen, [sinds 11 juli jl] zowel individueel als mondiaal, krijgen nu hun eerste uitwerking in positieve zin.

Wij weten welke richting we op willen en waarvoor wij hier op aarde zijn; wat onze speciale missie is en ons persoonlijke doel. Het is een nieuw begin in een nieuwe richting met een nieuwe houding naar levensvraagstukken die eerder speelden en ons belemmerden. Wij zullen de energie van deze Transits allemaal voelen, maar vooral de generatie geboren in de jaren 70 en 80 zullen hier sterk door beïnvloed worden.

De Nieuwe maan valt namelijk op hun geboorte Neptunus en deze kinderen gaan zich nu herinneren wie zij werkelijk zijn en wat zij hier te doen hebben. Het zijn kristalkinderen, die onder de invloed van de Slangendrager gezonden zijn om te genezen, de aarde, de medemens, het systeem en noem maar op.

Zij zullen alternatieve paden bewandelen om hun opdracht uit te voeren en alles wat hiervoor nodig is, zullen zij aanpakken. Dit kan betekenen, dat het volgens de gevestigde orde of naar maatschappelijke maatstaven niet correct is, want deze kinderen hebben ruimte en vrijheid nodig. Zij kunnen hun levensopdracht niet volbrengen in een keurslijf, in een 9-5 job of in een beperkende omgeving. Geef ze de ruimte en geef ze vrijheid, dan zullen zij als eerste voorbeeld vele volgelingen krijgen. Geniet van de activatie.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 12 '12
dat is vandaag smile

Wat is een slangendrager als ik het vragen mag?
(ik ben een slang 21-03-1977 in chinees)
2013 is het jaar van de slang

maar dat bedoel je zeker niet? tongue
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 12 '12
ik heb het zelf ff gegoogled, tongue

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/137035.html#Post137035

ik vind het erg interessant, zodoende heb ik er maar een nieuwe topic van gemaakt wink

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki