Loading...
nl

De Glimlach van...

EllenteBrake
EllenteBrake dec 9 '12
Ellen te Brake is vanaf vandaag ook te vinden op dit forum. Beetje onwennig want ik moet nog steeds wennen aan de enorme stroom indrukken die je op je af krijgt als je je in het social media gebeuren gaat bevinden. Maar ja, mijn vak is communicatie en ik coach en train ondernemers en jongeren (generatie Z) en dan moet je soms zelf ook maar een drempel over...Toch blijf ik er bij dat ik een ieder liever persoonlijk begroet om te inspireren in hun eigen 'innerlijke kracht' te komen. Mijn interesses gaan uit naar de ontstaansgeschiedenis en doelen van de verschillende energiën. Ik werk veel met hoog sensitieve jongeren uit zeer ondernemende (vermogende) gezinnen en zet ze in hun eigen kracht (ipv in de voetsporen van vader te treden die veelal niet op de oude wijze bij hun passen waardoor lusteloosheid, faalangst op juist adhd ontstaat). Het is voor mij fijn om via dit platform energieën te leren herkennen en hun oorsprong te begrijpen zodat ik effectiever de jongere kan begeleiden. Eenmaal in hun eigen kracht, kan hij of zij zelf een onderneming starten, gebaseerd op het nieuwe paradigma. Zo, nu weten jullie iets meer van mij. Ik hoop jullie hier nog vaak tegen te komen! Glimlach & Geniet, Ellen.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 9 '12
welkom op merudi, Ellen...


groetjes Moonflowertje wink
admin
admin dec 9 '12
Hi Ellen,

Welkom op dit forum. Wat een ongelofelijk gaaf beroep heb jij. Proficiat!

Groet, Mars
amor
amor dec 9 '12
welkom smile
EllenteBrake
EllenteBrake dec 10 '12
Wow, wat een warm welkom van jullie allemaal! Dankjewel, daar kan ik de week goed mee beginnen! Voor jullie ook een sprankelende week. Grtz Ellen
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '12
Wat leuk dat je er bent Ellen smile. Welkom! En zoals je ziet, veel mensen die hier kunnen samenzijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki