Loading...
nl

Graag fotolezen?!

Cirr
Cirr dec 4 '12
Hoi!

Een tijdje geleden heb ik hier mijn foto laten lezen, ben benieuwd of iemand eventuele aanvullingen heeft?!

Dank alvast, en groetjes
Cirr
Delen:
admin
admin dec 9 '12
Hi Cirr,

Ik had je niet meer herkend. Ik weet niet of je vorige foto veel ouder was of destijds ook recent, maar voor mij ben je een heel ander mens geworden. Het lijkt wel of je van een jongen een man ben geworden. Laat ik uitleggen wat ik daarmee bedoel.

Eerder noemde ik je ‘Joris Goedbloed’ (iemand waarop je kunt terugvallen/leunen, maar ook teveel). Dat zie ik niet meer terug. Je bent nu veel meer een man uit één stuk die zijn eigen koers bepaalt. Alsof je veel meer je richting hebt gevonden. Je ziet er trots en gelukkig uit, trots dat je het roer hebt omgegooid o.i.d. en gelukkig wat je hebt bereikt (de vruchten plukt van een succesvolle onderneming/uitdaging EN er een last van je is afgevallen nu je iets hebt afgesloten of eigenlijk iets op jezelf hebt veroverd). Hoe dan ook, je zit in een hele andere fase van je leven.

Ik weet niet of jij al vaker foto’s las, maar de foto’s die je laatst hebt gelezen waren ‘spot on’.

Terug naar je foto. Je hebt de uitstraling van een executive (hier sta ik, dit doe ik; Bill Clinton) maar nog steeds toegankelijk.
Ik heb niet echt het idee dat ik iets van waarde kan toevoegen (let eens op dit of dat), alleen de grote verandering en groei. Een gelukkig mens. Mocht je het willen delen, ik ben benieuwd wat je op jezelf hebt veroverd. Ben je iets gaan doen met mediamieke gaven? Je kijkt i.i.g. dwars door mensen heen.

Moge anderen hun lezing geven en de aanvullingen waar je om vroeg.

Hartelijke groet,

Mars
amor
amor dec 9 '12
Het lijkt alsof je je zo sterkt voelt vanbinnen dat je je durft open te stellen voor je omgeving. Je straalt vertrouwen uit, dat je vertrouwt dat je op de juiste weg zit.

Ik krijg iets door dat je wordt bijgestaan door een ziel die je lange tijd geleden heeft verlaten, maar nu terug is om je te ondersteunen in deze klim.

Ik zou niet weten wat ik anders nog moet zeggen, je gaat helemaal goed. Ga zo door!

Ik krijg nog iets door dat je moet oppassen voor mensen die mee willen liften op jouw klim, dat zal je laten neerstorten. Maar stoot ze niet af, want je zal ze nog nodig hebben. Deel iets van jouw kracht en wijs hun hun eigen levensweg.
Cirr
Cirr dec 9 '12
Hoi Mars,

Ik heb op twee forums mijn foto geplaatst, en de readings geven elk weer een ander aspect weer van de dingen die op dit moment belangrijk zijn of spelen in mijn leven. Dat is werk, privé en jouw lezing komt toch ook heel dicht bij mijn persoon.

Met de lezing van een paar maanden terug is er zeker het 1 en ander veranderd. Op het werk speelden er wat dingen die best een grote invloed op me hadden. Omdat bepaalde dingen herkenbaar waren en het voor mij duidelijk was dat ik in mezelf moest gaan veranderen. Het kwam te dichtbij, en ik werd geraakt. Heb dingen uiteindelijk hierin doorzien en ben er anders mee om gegaan. Ik heb me niet afgesloten, maar ik heb gekozen er anders mee om te gaan, waardoor het niet meer dichtbij komt. Dat scheelt een hoop energie, en daardoor is er een "last" van me afgevallen. Kan er nu meer objectief naar kijken.

Ik heb inderdaad mijn eigen richting gevonden in wat ik doe. Naar mijn idee doe ik wat ik leuk vind, en dat gaat ook prima!

In het verleden heb ik vaker foto's gelezen. Doe het af en toe nog, heb er niet altijd tijd voor.

Heb in het verleden wel eens op beurzen gestaan, en heb heel kort voor geprobeerd om zelfstandig te gaan, maar dat is best moeilijk. En ik kwam mensen tegen in de "spirituele wereld" die me hebben weerhouden om hierin verder te gaan, maar dat is alweer jaren terug.

Werk momenteel in de zorg, en dat bevalt tot op een bepaalde hoogte prima! Ben ook bezig met fotografie, schrijf voor een blad, en ik krijg waardering voor wat ik doe, en dat geeft een tevreden gevoel.

Natuurlijk is nog niet alles in mijn leven "perfect", maar ben gelukkig met wat er is!

Dank voor compliment en je eerlijke en duidelijke woorden!!

Hartelijke groet,
Cirr
Cirr
Cirr dec 9 '12
Hoi Amor,

De eerste regel is inderdaad herkenbaar. Dit kwam af en aan, maar ik heb het idee dat ik hierin nu meer vanaf kan.

Ja! Mooi dat je dit zo zegt, want ik had het nog niet op die manier benoemd, maar het is wel zo!

Het laatste wat je aangeeft is inderdaad een les. Ik had "vroeger" de neiging om iemand meer links te laten liggen, maar iedereen heeft het recht om (opnieuw) te laten zien dat het anders kan, en een goede verstandhouding daarin is altijd belangrijk!

Dank voor je lezing! smile
admin
admin dec 9 '12
Hi Cirr,

Dankjewel voor je openheid en terugkoppeling. Fijn om te horen dat je gerichter en daardoor een stabielere koers vaart.

Wat betreft je opmerking over mensen die je in het verleden hebben weerhouden om in de "spirituele wereld" verder te gaan wil ik graag nog een opmerking maken. Ik ben zelf niet werkzaam in die branche, maar ken wel een aantal mensen die daarin hun brood verdienen. Uit hun verhaal weet ik dat er een hoop kinnesinne is in het wereldje: mensen die de zon niet in het water van een ander kunnen zien schijnen. Ik wil je niet aansporen om het op te pakken, maar wel in overweging geven om het niet definitief af te schrijven (al was het maar 'erbij'). De mensen waar ik over praat werkten in de zorg en bouwden in korte tijd naam en een vast klantenbestand op waardoor ze op een gegeven moment full-time konden gaan werken. Punt.

Maar voor nu, fijn om te horen dat het goed gaat en je het leuk hebt!

Groeten,

Mars
Cirr
Cirr dec 9 '12
Hoi Mars,

Graag gedaan. En het is inderdaad zo wat je aangeeft, zoals ik het neerzet is het misschien te éénzijdig belicht. Het is ook een idee van een tijd geleden alweer. Net wat je zegt, afschrijven zal ik het niet, en ik weet ook niet wat de toekomst daarin zal brengen.

Dank jewel!

Groeten,
Cirr

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki