Hoi Mars,
Ik heb op twee forums mijn foto geplaatst, en de readings geven elk weer een ander aspect weer van de dingen die op dit moment belangrijk zijn of spelen in mijn leven. Dat is werk, privé en jouw lezing komt toch ook heel dicht bij mijn persoon.
Met de lezing van een paar maanden terug is er zeker het 1 en ander veranderd. Op het werk speelden er wat dingen die best een grote invloed op me hadden. Omdat bepaalde dingen herkenbaar waren en het voor mij duidelijk was dat ik in mezelf moest gaan veranderen. Het kwam te dichtbij, en ik werd geraakt. Heb dingen uiteindelijk hierin doorzien en ben er anders mee om gegaan. Ik heb me niet afgesloten, maar ik heb gekozen er anders mee om te gaan, waardoor het niet meer dichtbij komt. Dat scheelt een hoop energie, en daardoor is er een "last" van me afgevallen. Kan er nu meer objectief naar kijken.
Ik heb inderdaad mijn eigen richting gevonden in wat ik doe. Naar mijn idee doe ik wat ik leuk vind, en dat gaat ook prima!
In het verleden heb ik vaker foto's gelezen. Doe het af en toe nog, heb er niet altijd tijd voor.
Heb in het verleden wel eens op beurzen gestaan, en heb heel kort voor geprobeerd om zelfstandig te gaan, maar dat is best moeilijk. En ik kwam mensen tegen in de "spirituele wereld" die me hebben weerhouden om hierin verder te gaan, maar dat is alweer jaren terug.
Werk momenteel in de zorg, en dat bevalt tot op een bepaalde hoogte prima! Ben ook bezig met fotografie, schrijf voor een blad, en ik krijg waardering voor wat ik doe, en dat geeft een tevreden gevoel.
Natuurlijk is nog niet alles in mijn leven "perfect", maar ben gelukkig met wat er is!
Dank voor compliment en je eerlijke en duidelijke woorden!!
Hartelijke groet,
Cirr