Loading...
nl

orbs, foto, video, tintelingen

Dolff
Dolff dec 2 '12
Hallo Allemaal,

Gaande weg word men wijzer, nou ik ook. Ik wil mijn ervaring gewoon even met jullie delen.

Vorige week ik de oma van mijn vrouw overleden. Zij was ernstig ziek, ze heeft 7 kinderen en woonde in een bejaarde tehuis.
Ze is zondagmorgen overleden, maandagavond zaten we tv te kijken, ineens hoorde we een stapel speelgoed opvallen bij 1 van onze kinderen. Wij direct naar boven. Ze lag vredig te slapen. De volgende morgen hebben we de stapel opgeruimd en klaar. Toen hoorde we van familie dat er nog wat vreemde dingen gebeurt zijn.
Bij 1 ging de tv aan en uit, bij de ander ging de deur open en lag er een lading bladeren in huis, de ander reed bij het bejaardentehuis en z'n brommer viel spontaan uit.

Dinsdagavond niks aan de hand, Woensdagavond om 22.00uur viel weer die stapel speelgoed om, wij weer naar boven. Om 22.30u zat ik op de bank tv te kijken, ineens kreeg ik een tintelingen en rillingen over mijn lijf, ik begon spontaan hevig te tranen, mijn keel werd dichtgeknepen zeg maar zo'n brok in mijn keel. zo heftig en het bleef maar aanhouden. Ik maakte een foto de kamer in en zag bij het raam twee orbs-en hangen.
Ik wist me geen raad ermee, ik heb een kennis gebeld die er in thuis is, hij nam op en zei jeetje man wat is er aan de hand. Ik zeg: de oma van bianca is dood, ja dat merk ik zegt ie. Ik doe niks en ik krijg een informatie door. Hij begint spontaan te vertellen, eerst allemaal details over opa die in 1997 overleden is, hoe hij er precies uitzag, pak waarin hij begraven is, beroep, kleding wat hij droeg, de leesbril die eigenlijk niet nodig was.
Vervolgens kwam hij met het verhaal dat oma heel boos is, voordat ze overleden was maakten iedereen al ruzie om wie wat kreeg, het gaat alleen om het geld en de spullen, rouwen om oma niet, voor haar dood was ze al zo bang dat deze ruzie zou ontstaan.
Spullen werden al meegenomen etc etc, Voor haar dood was er al veel ellende, na haar dood nog erger. Ik heb vervolgens 1 van haar kinderen gebeld en het verhaal gedaan.

Ik voelde in huis ook een mega druk, aanwezigheid zeg maar, de rillingen gierde erover.
Gelukkig is nu de begrafenis gegaan zoals zei wilde, met haar eigen spullen om, en is pas de run op haar spullen na de begrafenis begonnen, met haar testament erbij.
Ik heb het idee dat oma bij ons zich prettig voelde en via mij iets ingang zette waardoor iedereen toch nog even nadenkt zo van "Ow jee oma heeft mij toch horen praten"

Mijn dochter was de dag nadat het speelgoed omviel helemaal kapot, ze zag er moe en bleek uit, ze kon niet uit bed komen, ik denk dat oma zich aan haar energie heeft opgeladen.

Nu oma begraven is voelt het weer rustig in huis, geen druk meer, geen omvallend speelgoed.
Ik heb voor de zekerheid nog brieven in het bed van mijn kinderen gelegd. Hierin staat dat oma hun met rust moet laten, ze moet doorgaan naar het licht en van hun energie afblijven.

Maar nu, na deze ervaring van afgelopen week, zie ik in mijn gezichtsveld geregeld dingen weg schieten, heel snel in een fractie van een seconde. klein streepje/flinkering, ik zag het net weer.
Als ik foto's maak dan zie ik er altijd orbs op staan, ook vandaag weer, als ik mijn video camera van mijn telefoon aanzet en ik film wat, dan zie ik de voor mijn neus voorbij schieten.
Als ik in gedachten denk, "is er iemand", "is er aanwezigheid", van krijg ik kleine rillinkjes/kippenvel/lichte tintelingen Begrijpen jullie wat ik bedoel??
Is dit een mannier van communiceren?
Wat moet ik ermee?

Voor oma had ik dit niet, kippenvel wel eens maar het lijkt nu intenser te zijn.

ik zal nog een voorbeeld van vanmiddag uploaden.
Delen:
admin
admin dec 3 '12
Hoi Dolff,

Wat naar dat het zo gaat bij een overlijden. Ik snap dat oma hier problemen mee heeft en dingen duidelijk wil maken. Dat zij dat via de energie van je dochter dingen duidelijk probeert te maken en aandacht wil mag natuurlijk niet! Dat wil je niet en accepteer je niet!

Dat oma iets duidelijk wil maken is logisch maar de manier waarop dus niet. Misschien kan je tegen oma zeggen (in je hoofd kan ook) dat je het helemaal begrijpt, dat je het zelf ook allemaal niet leuk vindt maar dat je er verder niets mee kan. Het heeft jou wel verder gebracht want het geeft goed aan hoe sommige mensen zijn, ook van wie je het niet verwacht en wat jij van ze kan verwachten. Een tipje onder hun sluier van leuk familielid heb je nu gezien en je bent extra allert. En nu verder .... Dank u wel oma.
Zoiets, ik zeg maar iets. Maar wel iets wat je 100% meent en dat ze ook weet dat je het meent en dat ze verder kan, want dat is natuurlijk nodig.
Ook duidelijk zeggen dat ze best t.z.t. met je mag praten maar NIET via de kinderen! Nooit!

Die orbjes op de foto zijn inderdaad opvallend; heel veel energie in jouw huis. Maar heb je dit niet eerder meegemaakt bij jouw bedrijfspand? winkIk meen me te herinneren dat je ze toen zelf weg gekregen hebt, dit zou je nu natuurlijk weer kunnen doen. Helemaal op dezelfde manier. Zeggen dat je ze niet in jouw huis wilt!

Die bollen kan je er dus zelf uit krijgen als je er last van hebt. Jullie moeten natuurlijk wel leuk wonen! (gezellig huis hoor!)

groet, Sarah
Dolff
Dolff dec 3 '12
Beste Sarah,

Bedankt voor je reactie, ik heb niet meer het gevoel dat oude oma er nog is, attans niet bij ons in huis. Het voelt nu prima en rustig.
Ik heb duidelijk in mijn hoofd kenbaar gemaakt en ook bij haar kist dat ze mijn kinderen en ons met rust moet laten en dat ze verder moet gaan naar het licht. Ik denk dat het klaar is.

De orbs op de foto is bij mijn ouders thuis, ik zie ze ook rond krioelen op filmpjes. Als ik daar ben zoals afgelopen zondag, krijg ik voortdurend kippenvel aanvalletjes, ook als ik aan ze denk.
Het huis is vrij oud met een lange geschiedenis, vroeger wat het een stal, waar de knecht zich ooit heeft opgehangen (schijnt het verhaal te zijn).
De jaren dat ik er gewoond heb kan ik mij niet herinneren dat ik ooit benaderd ben door iets, waarschijnlijk lette ik niet goed genoeg op.

Volgens mij is de energie nu wel aardig weg in mij bedrijfspand, ik moet alleen nog planten neer zetten.
Morgen zit ik weer de hele dag op kantoor, ik zal ook weer eens foto's maken.
Mocht ik er weer een paar detecteren dan zet ik ze hier op de site.

Groetjes, Arjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki