Loading...
nl

Je eigen huisdier onder jou bescherming plaatsen.

Ilona83
Ilona83 dec 2 '12
Hoi Allemaal.
Ik wil mijn hond onder bescherming van mijn eigen beschermengelen plaatsen omdat ze zo belangrijk voor me is.
Maar hoe moet ik zoiets doen?

Waarom?? Ze betekend alles voor me en ze heeft al zoveel moeten doormaken..(mishandeld enzo)...
Hoe kan ik mijn beschermengelen duidelijk maken dat ze ook voor mijn hond moeten zorgen?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 2 '12
Ilona... wat lief!

Maar helaas is er geen toverspreuk om je huisdier een goed leven te laten leven... was het maar waar!
Ook honden en katten maken erge dingen mee waardoor ze leren...
levenslessen...

Het enige wat wel kan is gewoon goed voor der zorgen...
liefde geven en de energie te laten voelen dat ze welkom is...
Dat ze je maatje is, en dat ze bij jou veilig is wink
Want honden hebben wel degelijk gevoel...

Tja, en voor de rest is het niet aan ons
Ik bedoel, wij (mensen) hebben niets te zeggen over ziek worden of dood gaan (al denken sommige van wel)
Het wordt door "iets" bepaald wat je niet kan zien...
tja en wat dat "iets" is... daar komen we pas achter, als we naar de andere kant verhuizen...

maar ik snap je bezorgdheid...
is een teken dat je veel van je beestje houdt wink

groetjes Moonflowertje wink
Beschermengel
Beschermengel dec 2 '12

Helemaal met Moonflowertje eens smile...heel veel liefde geven ...dan ben jij haar of zijn Beschermengel
Spud
Spud dec 2 '12
Ik geloof inderdaad in het beschermende kleedje van de liefde.
Ik woon aan een redelijke drukke weg en ben er altijd bang voor geweest dat 1 van mijn katten ooit eens doodgereden zou worden.
Die angst was op een zeker moment zo groot, dat ik hun eigenlijk van hun vrijheid beroofde door ze tegen hun goesting in binnen te houden.
Voor mij gaf dat geen fijn gevoel, want ze werden er niet gelukkig van.
Op 1 of andere manier ben ik toen naar een oplossing gaan zoeken, waardoor zij gewoon van hun vrijheid kunnen genieten en ik minder stress ervaar.
Als ik ze laat gaan, geef ik ze een soort van rugzakje mee waar mijn liefde voor hen in zit. Mocht er dan iets met ze gebeuren geloof ik er zeer sterk in dat ze daar steun aan kunnen ondervinden. Ik visualiseer veel, dus je kunt het zo zien dat mijn katten allemaal met een soort ballonnetje om zich heen rondlopen (aura´s misschien ook wel genoemd) Misschien houdt ik mezelf daarmee voor gek, maar tot op heden werkt het goed en zijn ze nog steeds heelhuids thuisgekomen.
Ik heb ook veel schrik wanneer ik in de auto zit, ik een dier aanrijdt, ook daar gebruik ik deze methode voor, ik maak een ballon om mijn auto, die meters voordat ik kom aanrijden, een soort signaal geeft dat ik eraan kom. Op 1 of andere manier werkt het, want het heeft al een paar keer voor gezorgd dat ik zomaar vaart minderde en op tijd kon stoppen voor zelfs een overstekende muis.

Maf misschien dat ik dit schrijf, maar misschien heb je er iets aan.
Je dier voor alles kunnen beschermen denk ik niet dat dat kan, maar je kan tenminste iets proberen wat binnen je bereik ligt, denk ik dan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki