Loading...
nl

[tek](stout) draakje.

Ayasha
Ayasha mrt 12 '07
Draakje dus, stout draakje, zit al weken in mijn hoofd maar kreeg hem er niet uit, toch beinvloedde hij elke tekening die ik maakte (op een negatieve manier wel te verstaan) dus vandaag toch maar eens gaan 'schetsen' wat het moest gaan worden. Dit is eruit gekomen, deze word ooit, (net zoals zoveel andere schetsen) nog eens gedetailleerd en minder gehaast opnieuw getekent. Dan word hij echt uigewerkt en gewoon veel netter... Vleugeltjes staan er niet op *kijkt boos naar scanner*
Zoals gewoonlijk heb ik het contrast wat verhoogd gezien de podlood tint heel licht grijs is met mijn scanner. Op het origineel zag je dus bitter weinig draak.

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=NS3KL7DO[/img]
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 13 '07
Stoere tekening!

Weet iemand hier eigenlijk waar de draak vandaan komt (oorsprong). Is het een mythe een sage of wat? Een beest dat vuur-spuwt. Zo ooit zoiets bestaan hebben?
LPChip
LPChip mrt 13 '07
Korte research leert dat er verschillende vormen van draken waren. In china, japan enzo bestonden ze, maar ook in europa zijn ze gezien.

Hoewel de draak reptiel achtig is, vraag ik mij af in hoeverre het dier ooit bestaan heeft (al dan niet in minder ge-evolueerde vorm.)

Ik lees veel over serpents, dat een soort van slang is. Het grappige is dat hoe meer ik lees over draken enzo, des te meer ik vergelijkingen ga zien tussen draken en de "Goa'ould", een wezen uit de serie StarGate SG1.

Deze "slang" beweegt en vliegt als zijnde kleine draak, en is afkomstig van een andere wereld. Het zou mij dan ook niets verbazen als de draak een wezen van een andere planeet is.

Het bovenstaande is meer een gedachtengang gebaseerd op waarheden

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki