Loading...
nl

verklaring hiervoor.

MvdH60
MvdH60 nov 5 '12
In mijn droom kan ik de weg niet terug vinden , staat mijn huis er niet , en alles is anders.
Altijd komt dit terug in mijn dromen , wat kan dit betekenen?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 6 '12
is het je huidige huis? of het ouderlijke huis?

ik droomde over mijn ouderlijke huis wat helemaal veranderd was
(de omgeving was totaal anders, er stonden flats!)
dit betekend dat ik het verleden mag loslaten, ik kan niet meer terug... (dit droomde ik 3 x vanaf 2011 tot 2mnd geleden)
groetjes wink
MvdH60
MvdH60 nov 6 '12
Bij alles ik kan nooit iets terugvinden , de weg , een huis , een straat , personen. En het veranderd nooit . Groetjes Marianne.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 6 '12
Ben je misschien angstig om de weg kwijt te raken, of personen te verliezen?
Ik keek net bij jou foto, en ik kreeg door dat je al redelijk veel mensen bent verloren in het ( echte) leven...
ook kreeg ik druk op mijn hoofd, waardoor ik je heb weggeklikt shocked

ik heb het even opgezocht voor je (op internet)

Als je droomt dat je verdwaald bent, suggereert dit dat je de richting in je leven kwijt bent, of dat je je oorspronkelijke doel niet meer helder hebt. Je bent bezorgd of onzeker over het (levens)pad dat je thans bewandelt. Een andere uitleg van deze droom is dat je bezig bent te wennen aan een nieuwe situatie waarin er andere regels gelden.

Verdwijning
Dromen waarin mensen of objecten voor je ogen verdwijnen, refereren naar de angst of onzekerheid dat geliefden zomaar zouden kunnen verdwijnen uit je leven. Je zou ook het gevoel kunnen hebben dat je niet kunt bouwen op iemand. Hierdoor kun je je alleen en onbekwaam voelen. Je zou misschien eens moeten werken aan je zelfbeeld en zelfvertrouwen.

bron: http://droominfo.nl/droomwoordenboek

groetjes Moonflowertje wink
tinkernel
tinkernel nov 7 '12
Origineel bericht van: MvdH60
In mijn droom kan ik de weg niet terug vinden , staat mijn huis er niet , en alles is anders.
Altijd komt dit terug in mijn dromen , wat kan dit betekenen?


Dag MvdH,

Heel normaal is het dat een mens droomt dat hij/zij soms de weg kwijt is. Ook komt het vaak voor dat je een kind bij je hebt (in de droom) en het kind 'vergeet' eten en drinken te geven of dat je het kind verwaarloosd of simpelweg ergens 'vergeet'.

Als ik zo het korte droomstukje lees dan denk ik dat je even in een wat 'verwarde' periode van je leven zit. Het ' zoeken naar ' wordt dan symbolisch uitgedrukt in de weg naar huis kwijt zijn. Innerlijk is er wat bij je aan het veranderen en meestal krijg je eerst 'verwarring' (zwerven/weg kwijt zijn) te verwerken voordat er 'ordening' (de verandering) te vinden is. Kan je hier wat mee?
Dank je wel voor het delen van je droom.

Droom zoet!
MvdH60
MvdH60 nov 7 '12
Wat betekend dat " ook kreeg ik druk op mijn hoofd, waardoor ik je heb weggeklikt" ?
Toch niks beangstigend?
Ben heel benieuwd of je verder komt met mijn foto.
Groetjes en bedankt Marianne
MvdH60
MvdH60 nov 11 '12

ik heb dit al 30 jaar in mijn dromen.
zit ook niet in een verwarrende periode , alles is vrij stabiel.
dank je wel voor het lezen. Groetjes Marianne
MvdH60
MvdH60 nov 11 '12
Herken mezelf niet erin , wel erg bedankt voor het lezen. Vriendelijke groetjes Marianne
tinkernel
tinkernel jan 12 '13
Dag Marianne,

Als je al 30 jaar over hetzelfde thema droomt dan kan ik je alleen aanraden om eens met een psycholoog te gaan praten. Soms is het heel moeilijk om eerlijk en objectief naar je-zelf te kijken en heb je daar hulp bij nodig. Dit moet je alleen doen als je droom je stoort. Heb je er geen last van in je dagelijkse leven laat de droom los. Sommige dromen laten zich niet verklaren en laat de 'waarheid' achter je droom , zich later in tijd zien!

Droom zoet!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki