Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

MvdH60
MvdH60 nov 1 '12
Hallo ,

Zou iemand mijn foto willen lezen? , Ben ontzettend benieuwd!
Ik zou graag willen weten of iemand geesten bij mij ziet ? zo ja , wat voor een geesten.
Een beschermengel? Zo'n gevoel heb ik namelijk
Gr , Marianne
Delen:
admin
admin nov 1 '12
Hoi MvdH, bent u familie van DvdH? Leuk! Welkom! Gisteren had ik uw foto al op mijn computer bewerkt, zodat ik niet afgeleid zou worden door de hand achter u (links en rechts). Ik wacht nu op een rustig moment, zodat ik me kan concentreren. Even geduld a.u.b. Hopelijk gaan anderen alvast uw foto lezen.

Trouwens, natuurlijk heeft u een beschermengel; dat heeft iedereen! U bedoelt dat u de warmte van een overleden persoon naast u voelt? Als D familie is zal het een man zijn, daar heeft zij het over. Ik kijk wanneer ik tijd heb en wat er komt, ok?

Tot die tijd: succes aan de andere mensen die willen lezen!
MvdH60
MvdH60 nov 1 '12
Danielle is idd mijn dochter.
Hebben een zeer hechte band.
admin
admin nov 5 '12
Ik krijg niets ... sorry.
MvdH60
MvdH60 nov 5 '12




geeft niet , toch bedankt.
hoe komt dat , ik dacht dat lukt bij iedereen?
vind het wel jammer.
hoop dat iemand anders het wil proberen.
Bedankt nogmaals.
admin
admin nov 6 '12
Hoi Marianne,

Je schrijft:
Origineel bericht van: MvdH60

hoe komt dat , ik dacht dat lukt bij iedereen?


Ik snap dat het apart lijkt dat ik je dochter wel kan lezen en jou niet. (ik neem aan dat je dat bedoelt) Heeft niets met jou te maken! Ik was het echt van plan.

Soms is het lijntje met boven gewoon afgesloten. Dan komt er niets. Kan ik natuurlijk wel iets gaan verzinnen maar daar heb je niets aan en zo ben ik niet. Blijkbaar moet ik zelf even aan de slag met iets anders. Komt wel weer ... alleen ik weet niet wanneer.

Je foto wordt vast door iemand anders gelezen.

Groet, Sarah

p.s.: wij zijn allemaal vrijwilligers en amateurs die het er gewoon bijdoen omdat we het leuk vinden te helpen. Het kan dus zijn dat er even tijd overheen gaat.
MvdH60
MvdH60 nov 7 '12
Oke dan wacht ik geduldig af , en hoop dat een ander mijn foto kan en wil lezen.
Groetjes Marianne.
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 7 '12
wat ik bedoelde met druk op mijn hoofd, is dat je met enorm veel dingen tegelijk bezig bent...
waarschijnlijk omdat ik het zelf ook druk ben met van alles en nog wat... kreeg ik een soort van hoofdpijn (druk)
klopt dat?, datje zo druk ben met van alles?
En de rust niet op tijd neemt?
want dat is de energie die ik bij je voel...
Ik zie geen geesten bij jou... maar dat zie ik nooit bij foto-lezen...
heel soms zie ik het... in het echte leven
Een gids hebben we allemaal...
Het kan zijn dat iemand die is overleden in jou directe omgeving een oogje in t zeil houd, iemand die veel om jou geeft en jij om diegene... dat kan aanvoelen als een beschermengel, en dat is heel mooi!
Iemand wil je laten weten dat je er niet alleen voor staat, op momenten dat je erdoorheen zit, dat kun je voelen
verder krijg ik niets door, waarschijnlijk omdat je heel druk bent in je hoofd?

groetjes Moonflowertje smile
MvdH60
MvdH60 nov 7 '12
Hallo moonflowertje.
Ik heb tinitus , dat wil zeggen constant een hoog geluid in mijn hoofd.
Dus in mijn hoofd is het nooit rustig , ook heb ik een drukke baan en een huishouden.
Ben dus een druk baasje , en maak rust voor mezelf , maar zoals ik hierboven al zei.
Rust in mijn hoofd is er niet , maar ik heb hiermee leren leven en het valt niet altijd even me"Iemand wil je laten weten dat je er niet alleen voor staat, op momenten dat je erdoorheen zit, dat kun je voelen". Ben benieuwd wie dat is , ik ben dan idd heel koelbloedig en zie toch weer het positieve van iets. Ben positief ingesteld.
Nou als je nog iets binnen krijgt ik sta ervoor open.

Mijn oprechte dank en groetjes Marianne
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 7 '12
Ik denk dat de enige die dat kan weten, jij zelf bent...
Ik ken de mensen uit jou omgeving niet...
Als je bedenkt hoe lang het al bij je is, en wie er in die tijd is heen gegaan... dan moet het misschien iets makkelijker zijn...

wat erg dat geluid in je hoofd...
mijn moeder hoort het ook altijd...
ze zegt dat het komt door een bevalling,
waardoor ze op haar hoofd gedrukt heeft
ze kan op momenten geen geluid horen (ze krijgt er een punthoofd van zegt ze dan)
er moet toch iets aan te doen zijn!
want geen mens kan het uithouden zonder stilte

sterkte ermee

groetjes Moonflowertje smile
admin
admin nov 8 '12
Hoi Marianne,

Zo snel kan het gaan. Hopelijk heb je er iets aan.

* * * * * *

Je linkeroog kijkt een beetje argwanend en sceptisch. Klaar om te zeggen als iets niet bevalt maar oh zo kwetsbaar. Door de jaren heen heb je geleerd wat minder naïef te zijn. Je hebt ook je lesje geleerd om iedereen maar te vertrouwen. Maar je wilt eigenlijk zo graag! Hoe moeilijk voor jou (en voor iedereen) om de balans te vinden tussen vertrouwen en wantrouwen. Te vaak gekwetst maar ook te lief eigenlijk van binnen. Jij zou zelf niemand bewust pijn doen dus waarom doen anderen dat wel. Als een verbaasd kind haast kijk je de wereld in. Waarom doen anderen dit allemaal wel? Ja meisje …. Zij hebben nog veel te leren en voelen zich beter als ze dat doen. Ze proberen beter te worden van anderen en jij straalt uit dat je dat toelaat. Je wilt het niet uitstralen maar als je doorprikt is daar zo’n groot hart. Is al van een afstand zichtbaar voor mensen die daar misbruik van willen maken. Maar wees niet bang, niet iedereen is slecht. Heel veel mensen zijn net als jij, gewoon goed van binnen. Een paar nare ervaringen maakt de hele wereld nog niet slecht.

Zwart, wit. Maar soms ook grijs of met een kleurtje … kijk maar goed om je heen en sluit je niet af voor mensen door je te omringen met mensen die je vertrouwt, een klein groepje, een heel klein groepje. Als daar toevallig een slechte tussen zit is de klap helemaal zo hard. Breid je groepje uit, kijk goed om je heen. Echt, er zijn ook lieve mensen en niet alleen binnen jouw bekende kringetje! Ik merk ook dat ik woorden aan elkaar ga schrijven. Je wilt alles bij elkaar houden. Logisch, zij zijn aardig en lief en betrouwbaar. Toch moet je leren los te laten.

Je rechteroog (links op de foto) heeft het helemaal gehad. Moe van de strijd. Zelfs geen hulpgeroep meer maar alleen maar moe. Tijd om je op te laden en proberen het anders te doen dus. Nu kost het allemaal nog teveel energie. Ook zie ik in dat oog verdriet, het hoeft allemaal niet meer van je. Maar ho! Je bent nog jong en degene waarop je gebouwd hebt gaan wel langzaam hun eigen weg maar dat betekent niet dat jij niet meer belangrijk bent voor ze. Te vaak gedacht dat moeder zijn het enige is. En vrouw zijn. Echtgenote van en moeder van. Een perfecte rol voor jou. Einde rol, einde Marianne? Nee natuurlijk niet. Het empty nest syndroom zeggen ze. Je valt in een gat als de verzorgende rol weg valt. Maar natuurlijk bellen mensen waar je van houdt te weinig. Je bent een hol vat geworden. Veel verdriet en veel liefde nodig. Dat heeft ieder mens lief kind! Jij zoekt het nog buiten jezelf die liefde en kan daarom vaak van de koude kermis thuis komen. De liefde van anderen is niet weg. Ook boven gaat het door maar beneden ook!

Je houdt weinig van jezelf. Te weinig. Probeer invulling te geven aan je (volgens jou) doelloos bestaan. Hoeft namelijk helemaal niet doelloos te zijn. Kijk wat je wel wilt en heel goed in bent. Vertelde je leuke verhaaltjes vroeger, probeer het nog steeds en ga proberen ze te schrijven. Muziek, ik zie je muziek maken. Even zwoegen maar past bij je. Lijkt het je geweldig om je te ontwikkelen? Nee, je wilt het oude terug. Maar het oude komt niet terug, dat is geweest en dat is niet helemaal weg hoor, dat is de basis van een nieuw leven. Vanuit jouw ervaring en liefde kan je dingen doorgeven en uitbouwen. Als je het voor anderen wil doen, probeer dan hierin het voorbeeld te zijn. Of een driedubbel doel, voor de ander, voor jezelf en voor jezelf. Het leven is niet voorbij, het begint en het is even zoeken hoe je het moet invullen maar jij komt er wel!

De druk op mijn hoofd voelde ik ook maar ik ga helemaal mee met wat Moonflowertje daarover zegt dus heb ik het niet genoemd. Over overleden dierbare heeft zij het ook goed uitgelegd. Ik voelde niemand bij je, maar dat wil niets zeggen. Hopelijk herken je dit en kan je er iets mee.

Groetjes, Sarah

admin
admin nov 11 '12
Je hebt een privé-bericht Marianne. (bovenste rij, vlaggetje aanklikken)
MvdH60
MvdH60 nov 11 '12
Hoi Sarah.
Sorry voor mijn late reactie. Herken linkeroog op foto idd. rechteroog niet , mijn zoon is sinds jaar uit huis en dochter woont nog thuis.Zit lekker in mijn vel , heb leuk werk en een lieve man.Ben ook niet moe of dat ik het niet meer zie zitten. Wil je hartelijk danken voor de tijd en moeite om mijn foto te lezen. Hartelijke groeten Marianne.




























admin
admin nov 11 '12
Hi Marianne,

Dank je wel voor je reactie! Ik ben heel blij dat het niet klopt want ik schrok ook van je rechteroog. Onnodig dus smile
Gelukkig gaat het goed met je.

Nogmaals bedankt voor je reactie!

Groet, Sarah
shineystar
shineystar nov 30 '12
hallo marianne mijn naam is danielle .ik wil aan jou doorgeven dat jou gevoel inderdaad goed is ...ik neem namelijk een man waar ik zie hem op de foto voor mij links naast jou hoofd ziet er sterk uit volle mond bredere neus zn oren steken iets uit en een serieuze integere blik weet niet helemaal zeker maar lijkt uniform dragend ..ik zie hem als gids voor jou iemand die over jou waakt ..waarschijnlijk familie mischien dat je iets aan de omschrijving herkend ...wat ik ook waarneem op de foto is een baby met een hazelip?? hoop dat er iets aan hebt ..met vriendelijke groeten danielle
MvdH60
MvdH60 dec 1 '12
Hallo Danielle.

Fijn dat mijn gevoel goed is , maar ik herken er niemand in , ook een baby met hazelip is mij niet bekend.
Hartelijk dank voor het lezen.
Met vriendelijke groet Marianne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki