Loading...
nl

Foto lezen

MariannevdH60
MariannevdH60 okt 31 '12
Wie wil mijn foto lezen? Ik ben ontzettend benieuwd wat eruit komt
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '12
Hoi Marianne,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
shineystar
shineystar nov 27 '12
hallo marianne mijn naam is danielle .ik wil aan jou doorgeven dat jou gevoel inderdaad goed is ...ik neem namelijk een man waar ik zie hem op de foto voor mij links naast jou hoofd ziet er sterk uit volle mond bredere neus zn oren steken iets uit en een serieuze integere blik weet niet helemaal zeker maar lijkt uniform dragend ..ik zie hem als gids voor jou iemand die over jou waakt ..waarschijnlijk familie mischien dat je iets aan de omschrijving herkend ...wat ik ook waarneem op de foto is een baby met een hazelip?? hoop dat er iets aan hebt ..met vriendelijke groeten danielle
Enigma
Enigma dec 1 '12
Misschien mag ik dit hier niet plaatsen bij het foto lezen van een ander ( anders mag het weggehaald worden smile), maar :

Mijn zoon las net een post hier en vroeg zich af waarom iemand een baby zag met met een hazenlip.
En vertelde mij dat hij niet begrijpt dat mensen nu nog steeds niet weten dat het een "schisis" is.

Hij wilde even uitleg geven ( aan iedereen die dit leest ) over iets wat hij zelf heeft.
En hij wilde dat ik zijn tekst hier zou posten, zodat iedereen weet hoe het wel heet tongue.
Verder vind hij het geen probleem en zegt dat mensen het meestal uit onwetendheid een hazelip noemen.

Daarom moet ik er nu lachende emoticons bij zetten en erbij zeggen dat hij het ook wel weer begrijpt.

Dus bij deze smilesmilesmile.

Zo ... , het kind ook weer tevreden laugh. LEKKER DING !!! wink
shineystar
shineystar dec 1 '12
heey hallo dat was ik dus .....mijn excuses daarvoor ,klopt ook uit ontwetendheid zeg hem maar dat ik nu dankzij hem iets geleerd hebt smilesnap het heel goed hoor!!

groetjes
Enigma
Enigma dec 2 '12
Lieve shineystar smile.

Ik spreek nu even namens mijn zoon en ik zal reageren zoals hij dat zou doen.

Het zou zeker zijn bedoeling niet zijn geweest om jou hier persoonlijk op aan te spreken en excuses zou hij al helemaal niet nodig vinden smile.
Misschien hadden we je beter een PB kunnen sturen, maar hij wilde het hier vertellen en hij kan nogal overtuigend daar in zijn.
Ik neem kinderen altijd serieus dus dat mocht hij van mij doen.
Het belangrijkste voor hem was, dat wat meer mensen weten wat het is smile.

De post die ik namens hem gedaan heb is gewoon, omdat hij dan iets leest wat hem aangaat en dan wil hij er in het algemeen iets over kwijt.

Hij zal het fijn vinden dat iemand van het forum hier op zo`n leuke manier op heeft gereageerd. Wij zijn gelukkig ook niet alles wetend.
Dat weet mijn zoon ook en daarom dacht hij al dat het uit onwetendheid kwam.

Maar ik zal je reactie aan hem laten lezen wink.
Zal hij heel blij mee zijn smile.

Ik laat hem morgen je post wel lezen en daarna vraag ik aan Jullien of hij mijn posts van dit topic wilt halen.

Lieve groetjes terug.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki