Loading...
nl

hoi

spirita
spirita okt 30 '12
hoi allemaal

ben een getrouwde vrouw, 36 jaar smile

ben doordeweeks veel met dieren bezig , is mijn werk.

als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel.

groetjess
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '12
Welkom Spirita. Wat doe je met dieren? En merk je ook dat dieren ook heel spiritueel zijn?
spirita
spirita okt 30 '12
hoi

ja dieren zijn heel spiritueel, ik werk in een dierenasiel en ook in een dierenverblijf met alle soorten dieren, zoals alpaca's, pony's, kippen, geiten , konijnen enz.....

het is heel leuk om te doen, en als je een slechte dag heb, dan ben je zo weer vrolijk als je met de dieren in aanraking komt.

ze zijn gewoon zoals ze zijn, ze zijn zichzelf, en dat is erg mooi.
Beschermengel
Beschermengel okt 30 '12

Welkom Spirita...
spirita
spirita okt 31 '12
dank je wel smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 1 '12
hoi Spirita,

welkom op Merudi wink
ik vind het mooi dat je zegt:
Quote:
ze zijn gewoon zoals ze zijn, ze zijn zichzelf, en dat is erg mooi.

ik heb pas bedacht dat dieren vanuit hun bewustzijn leven...
Ze hebben geen afspraken en regels zoals de mens dat heeft...
ook denken ze niet na over dingen, maar leven van moment naar moment...
ze staan zo dicht bij het gevoel dat ze geen gedachten nodig hebben... toch nemen ze wel info uit de omgeving op... vanuit het bewustzijn en vandaar uit gaan er pulsen naar de hersenen waardoor ze bijvoorbeeld gaan blaffen, of kwispelen (wij noemen dat instinct)
het is echt een oergevoel...

en honden en katten communiceren met elkaar dmv lichaamstaal...
bij mensen vangen ze emoties op, wat eerst in het bewustzijn komt, en automatisch (instinctief) reageren ze erop...

Ik vind ook de therapieën wel goed met dieren...
bij Paarden... een kind uit zich (praat) tegen een paard makkelijker soms als tegen een ouder...

Ook dat heeft denk ik te maken met dicht bij het gevoel staan (wat kinderen nog wel hebben smile

groetjes wink
spirita
spirita nov 1 '12
klopt, mijn schoonouders hebben een hond, en wij hebben een kat, en de kat was eerst heel erg bang, maar sinds de hond bejaard is en veel slaap en half blind, loopt de kat gewoon door de kamer, zovan je kan me toch niet meer pakken, dat pikken ze gewoon op.

een geit op mijn werk een tijdje geleden was er iets met een hek, en ik dacht waarom sta die geit stil en waarom zit hij die kant op te staren, en zo vertelde hij het, apart hoor.

ik knuffel elke avond met mijn kat, en ik praat ook tegen hem, je heb dan gewoon het gevoel dat hij je begrijpt, en je voelt de liefde en de zachtheid, maar alleen als hij zin heeft natuurlijk haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki