Loading...
nl

Wie o wie wil mijn foto lezen

DvdH87
DvdH87 okt 30 '12
Ik ben reuze benieuwd wat jullie allemaal over mij kunnen vertellen. mijn foto
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '12
obs
obs okt 30 '12
Je verbergt jezelf. Je hebt problemen jezelf helemaal te uiten. In jouw foto zie ik een angstig meisje dat denkt: 'Wat zal er nu weer komen?'. Je hebt het moeilijk mee mensen te vertrouwen. In je verleden is heel wat gebeurd: mensen hebben van je geprofiteerd wat je niet verdiende. In't algemeen: je bent te goed van vertrouwen geweest en moet dat nu, later bekopen door wantrouwigheid.
One thing: believe in yourself. Look out but don't forget to life. Wijs mensen niet af maar laat ze toe en luister. Gewoon luisteren maar zonder jou te laten overompelen. Laat je niet doen!
spirita
spirita okt 31 '12
ik heb gister ook al naar je foto gekeken en steeds kom ik weer terug.

je houd veel van lachen en ook lachen om je problemen te verbergen en te vergeten, maar daar los je het niet mee op.

je bent erg zelfstandig, maar heb wel lieve mensen om je heen, waar je soms steun kan vinden.

ben je op zoek naar werk ? of heb je pas een nieuwe baan ?
er is iets met je werk ??

je werk graag met mensen.

je heb een lieve huisdier klopt dat ?
waar je veel steun aan heb en die je graag bij je heb

maar je bent een vrolijk iemand en je sta positief in het leven.
DvdH87
DvdH87 okt 31 '12
Het klopt inderdaad dat ik veel lach , ook lach ik om dingen te verbergen voor andere mensen of er juist niet aan te denken.

Ik heb hele lieve mensen om me heen en ook waar ik steun bij kan vinden.

Ik werk graag met mensen , en heb begin deze maand een hondje langs de snelweg gevonden en die hebben we bij mijn vriend in huis geplaatst ivm dat hun nog een hond hebben.

Ik heb veel stress op het werk dat is momenteel heel erg lastig.

Kan je nog meer zien ?

gr , danielle
DvdH87
DvdH87 okt 31 '12
En obs , je hebt gelijk
admin
admin nov 1 '12
Hoi Danielle,

Ook ik ga het proberen. Hopelijk komt eruit wat je nodig hebt! Als ik het verkeerd zie, wil ik je bij voorbaat mijn excuses geven. Dit kwam er:

* * * *

Wat heb jij jouw ziel, jouw innerlijk goed verborgen! Je lacht, maar dat is de buitenkant. Bij je innerlijk kunnen weinig mensen komen. Een meester in het verbergen van je echte gevoelens. Prachtig, je hebt een gezichtje dat straalt, je mond, je wangen, alles straalt vrolijkheid uit. Mensen komen ook vaak naar je toe omdat je vrolijk bent. Ze komen dan van de koude kermis thuis als ze je beter leren kennen. Duurt even maar ook onder de vrolijkheid zit een geschiedenis. Eigenlijk wel logisch als je bedenkt dat ieder mens zijn geschiedenis heeft. Anders had je ook niets te leren. En dat heb je gedaan.

Ik zie steeds scheiding (typ steeds geschiedenis verkeerd, gescheidenis). Heb jij op de een of andere manier met scheiding te maken gehad en heeft dat je diep geraakt? Zo diep dat je dat lieve vrolijke maskertje op hebt gezet. Niets mis mee, beter dan een sjacherijnig hoofd natuurlijk maar probeer ook eens diep van binnen te kijken en probeer toch te kijken wat daar nog zit. Waarom ben jij bang voor een relatie, heeft dat met de scheiding te maken?

Ik voel de ruimte tussen mijn hart en mijn keel, waar het eten door gaat. Daar zit een blokkade. Denk je met eten weg te krijgen. De ene dag geen hap en de volgende dag spoel je flink door. Helpt het? Nee, dacht ik al, probeer het b.v. door je hand erop te leggen weg te laten gaan, althans te verplaatsen. Niet erg als het naar je keel gaat en ga het dan uitspreken. Zeg wat je dwars zat en eigenlijk nog zit. Pas dan raak je het kwijt en kan je weer je eigen vrolijke zelf zijn. Je echte zelf.

Je linkeroog (rechts op de foto) straalt het uit “laat de toekomst maar komen” Je bent er helemaal klaar voor. Je kan het echt ook aan. Je bent een hele sterke optimistische jongedame. Warme persoonlijkheid, zacht in haar oordeel en voor de mensen om je heen.

Het rechteroog (links op foto) speelt toneel. Daar laat je het masker zien. De vrolijke jij. De in de steek gelaten jij. De kwetsbare jij, die hoopt het aan te kunnen. Je kan het aan! Je bent sterk en optimistisch. Jij komt heel ver meisje!

Leer jezelf goed kennen, kijk waar het restantje van de pijn vandaan komt, werk eraan en ga door zoals je nu leeft! Heerlijk mens ben je! Vrolijk, lief, behulpzaam maar toch een beetje kwetsbaar …. Niet verkeerd, bescherm jezelf … niet verkeerd. Werk aan de winkel, heel jezelf. Begin bij dat stuk tussen je keel en je hart; op je borstkas dus. Naar boven proberen te krijgen die blokkade envervolgens alles uitspreken wat je nog dwars zit. Dan komt alles goed!

* * * * * *

Lieve groet, Sarah


DvdH87
DvdH87 nov 1 '12
Ik heb zelf niets met een scheiding te maken gehad of gekregen.

Ik heb 2 serieuze liefdes gehad waar ik met heel mijn ziel van heb gehouden en van heb genoten , maar ben zo ontzettend gekwetst door die 2 relatie's en daarom ben ik maar gaan lachen , stukje verdriet van het verleden.

Nu bescherm ik mezelf want goed ik heb me 2 keer open en bloot gegeven en dan word je zo gekwetst ! Dat is het enige waar ik me in kan vinden.

Verder ben ik een meester in het verbergen van emotie's kwa dat betreft heb je helemaal gelijk , als ik straks thuis ben zal ik het nog een keer lezen ( heb het al 7 keer gelezen haha ) en dan zal ik er op in gaan
admin
admin nov 1 '12
Origineel bericht van: DvdH87
Ik heb zelf niets met een scheiding te maken gehad of gekregen.

Ik heb 2 serieuze liefdes gehad waar ik met heel mijn ziel van heb gehouden en van heb genoten , maar ben zo ontzettend gekwetst door die 2 relatie's en daarom ben ik maar gaan lachen


Scheiden is niet alleen na een huwelijk. Dit bedoelen ze.

Nu alleen dat restantje pijn nog uit je lijf. Je hand op de plek midden tusssen je hart en je keel, blokkade naar boven krijgen richting keel en dan praten! Verwerken.

Dank je voor je reactie!
spirita
spirita nov 1 '12
klopt het dat je iemand verloren bent ? iemand waar je veel van houd, en het is een soort tante maar kan ook een oma zijn, ze is nog vrij jong.

ik zie een vrouw bij je.
DvdH87
DvdH87 nov 1 '12
Ik heb geen vrouw verloren , is het geen man?
DvdH87
DvdH87 nov 1 '12
Ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen?
admin
admin nov 1 '12
Ja, hoe doe je dat, goeie vraag. Misschien hebben anderen op dit forum een goed idee. Wat ik je zou adviseren is:

Allebei je handen op het tussenstuk tussen je borst en keel leggen. Tot je je handen warm voelt worden. Dan denken dat het naar boven gaat, beetje voor beetje. In je gedachten ook een beetje trekken of duwen. Kan je gewoon iedere dag doen voor het slapen. Op een gegeven moment kan je je handen al verplaatsen naar boven. Wel blijven denken dat het naar boven gaat hoor en ook echt niet verwachten dat het snel gaat. Ineens zit het in je keel smileen dan praten ..... Als je in slaap valt is niet erg.

Beginnen met praten en zeggen hoeveel pijn het je gedaan heeft allemaal. Of schrijf het op, misschien beter! Probeer echt alles op te schrijven, elk dingetje dat pijn gedaan heeft. Probeer op te schrijven wat je toen voelde. Sluit altijd af met hoe je je nu voelt, hoe je er toch maar ongeschonden uit bent gekomen, iets wat je nooit verwacht had! En kijk eens hoe sterk je nu bent! Wees trots op jezelf want dat mag je!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki