Loading...
nl

KAARTLEGGING ALSTUBLIEFT

nathy19
nathy19 okt 22 '12
Hallo, zou iemand voor me een kaartlegging willen doen?
Ik zit in een situatie waar ik niet weet welke kant ik opmoet,mijn hart zegt doe het maar mijn verstand weer niet.

Wie zou me willen helpen??

Groetjes
Delen:
admin
admin okt 22 '12
Makkie. Volg je hart. Je verstand werpt de blokkade op dat je denkt dat het je niet gaat lukken. Zie het maar vol verwachting tegemoet.
nathy19
nathy19 okt 22 '12
Het lijkt een makkie, maar is het niet. Als het alleen om mezelf ging zou ik mijn hart volgen maar er zijn meer mensen bij betrokken. ben gewoon benieuwd wat er met de kaarten uitkomt.

bedankt alvast
admin
admin okt 22 '12
Prima Nathy. 'Makkie' was niet badinerend bedoeld, maar om je positie meer lucht/ruimte te geven. Je staat altijd in relatie tot anderen en daarmee zijn anderen betrokken, maar ik begrijp dat het nemen van een beslissing vooral wacht op het zodanig inregelen dat anderen geen hinder hebben van jouw keuze. Voor de goede orde, dit was een kaartlegging, maar ik hoop van harte dat de woorden van een ander je de richting kan geven die je zoekt. Veel succes met het nemen van je keuze! Liefs, Mars
nathy19
nathy19 okt 22 '12
Mars ik begrijp wat je bedoelt en je hebt ook gelijk want er zijn altijd anderen bij betrokken, maar toch wou ik graag weten wat er allemaal uit de kaarten komt. Het is niet dat ik daaruit mijn beslissing ga nemen maar ben gewoon heel erg benieuwd.
Hoop dan ook dat iemand voor me de kaarten wil leggen.
Liefs, Nathy
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 22 '12
Nathy: ik zal vanavond even voor je kijken wink

groetjes Moonflowertje smile
nathy19
nathy19 okt 22 '12
Bedankt MoonFlowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 23 '12
Nathy zoals beloofd hier de legging
Tarot legging 22 Oktober 2012

De persoonskaart voor jou is strijdwagen/ zegewagen

Wat kan betekenen dat je persoonlijk een moeilijke beslissing moet maken,
Het is een strijd tussen verstand en gevoel...
Op de kaart zijn 2 paarden afgebeeld, die je alle 2 de andere kant op willen trekken...
Je kan er maar 1 vast blijven houden, anders trekken ze je in tweeën...

Op jou vraag welke kant het op zal gaan, kan ik alleen zeggen: dit heb je zelf in de hand
Jij kiest, jij neemt de beslissing...

De kaarten geven voor het verleden, de Keizerin aan...
Het symbool voor moeder Aarde
Dit kan duiden op de harmonie, en stabiliteit die je had voordat je bij deze T-splitsing kwam
Alles ging zoals het zou moeten...
Deze kaart geeft aan dat alle dingen precies op tijd komen
De kaart zegt ook dat je gebruik kan maken van jou wijsheid, kracht en creativiteit
Er staat iets te gebeuren, Een ( nieuwe) relatie, een baan of opleiding misschien ga je verhuizen?
In ieder geval heeft het impact op jou verdere leven


Voor het heden trok ik de Duivel, wat kan staan voor de tegenslagen waarmee je te kampen hebt...
Het kan zijn dat je gedwarsboomd wordt, bij elke stap die je doet...
Dit komt waarschijnlijk omdat als je het ene wil, je het andere kwijtraakt, en dat wil je ook niet...
Je kan je emoties niet uiten, omdat er iets of iemand tussen jou en het doel in staat
Je zal een manier moeten vinden om deze frustraties te overwinnen...
Ik weet dat het gaat lukken door je persoonskaart (Zegewagen) en de kaart die ik trok voor de toekomst
(de Zon)
(wijst op succes, geluk en vervulling van een wens)
Je staat op het punt om een persoonlijk doel te bereiken...
Met de zegewagen als persoonskaart en de zon die je toe lacht
kan het eigenlijk niet meer fout gaan tongue
Je zal overwinnen, hoe dan ook!

Ik hoop dat je antwoord hebt gekregen op je vraag? wink

Groetjes Moonflowertje smile
admin
admin okt 24 '12
Hoi Nathy

Zelf heb ik Engelenkaarten gelegd. Hopelijk heb je er iets aan. Omdat ik advies van de Engelen wilde heb ik 4 kaarten gelegd. (als je niets met Engelen hebt, lees je i.p.v. Engelen gewoon Gidsen smile). (Dat kaartleggen doe ik nog niet zo lang dus excuses als het een beetje warrig is. Ik doe mijn best en hopelijk kan je er iets mee)

* * * * *

1. Algemeen thema van de dag, situatie of relatie. Ik trok de kaart van Grace en Antoinette. Zij schrijven dat je er met onvoorwaardelijke liefde en ogen van een ander naar moet kijken om te weten wat je het beste kan doen. Er wordt geadviseerd je vooroordelen los te laten en mensen niet meer te zien als goed/slecht. Ze helpen je om deze situatie te helen. Jullie zullen elkaar vergeven, de vooroordelen zullen verminderen en je zal je eigen verantwoordelijkheid nemen. De sleutel is onvoorwaardelijke liefde.

2. Wat je zou kunnen belemmeren is dat je teveel aan anderen denkt. Nu is de tijd aangebroken dat je aan jezelf gaat denken en voor jezelf moet zorgen. (kaart van Teresa) Er wordt gezegd dat je heel hard gewerkt hebt en dat je heel moe bent en toch jezelf dwingt om door te gaan met denken en werken. Tijd voor een adempauze. Ze zullen je helpen met al je verantwoordelijkheden en je zult nieuwe energie vergaren in deze rustperiode. Ook krijgt je hulp van een kennis/vrienden zodat je kan delegeren en niet meer alles alleen hoeft te doen.

3. Hoe ze je zullen helpen. Hierbij trok ik de kaart van Azure. Zij schrijft dat je zult krijgen wat je gewenst hebt. Ze adviseert je vertrouwen te hebben in je beslissingen en zegt dat twijfels en zorgen over het uitkomen van je wensen het proces alleen maar in de weg zal staan. Vertrouw op de goede afloop als je beslist met je hart. Letterlijk: “Hoewel je misschien wat gestrest of paniekerig bent over je wensen, vertrouw er alsjeblieft op dat wij Engelen non-stop achter de schermen aan het werk zijn om je te helpen” en “Hoe meer vertrouwen je hebt, des te makkelijker wij je kunnen ondersteunen”

4. Als 4e kaart op de vraag over het mogelijke resultaat, uitgaande van jouw gedachten en situatie op dit moment trok ik Maya. Op de voorkant staat “het is voor jou een tijd van leren en studeren voor je persoonlijke groei en het vinden van je levensopdracht. De Engelen zullen je helpen en begeleiden bij dit proces.” . Hier begrijp ik uit dat je vooral moet doen wat je hart je ingeeft. Je wordt geholpen ofschoon je wel tegen de nodige probleempjes aan zult lopen. Ook die zal je weer op kunnen lossen en je laten groeien, als mens.

Kaart 1 en 2 lijken tegenstrijdig. Ze adviseren met de ogen van een ander te kijken maar ook dat het tijd wordt dat je aan jezelf gaat denken. Lijkt me dat je aan jezelf moet denken, kijken waar JIJ gelukkig van wordt. Als jij niet gelukkig blijft, wat zal dan de uitwerking op langere termijn op de anderen zijn waar je rekening mee houdt?

Ik klets teveel. Hopelijk heb je iets aan de leggingen. Wijsheid gewenst.

Groet, Sarah
admin
admin okt 24 '12
Goede middag allen..
Is het mogelijk dat iemand voor mij een kaart legging doet?
Alvast bedankt voor de moeite..

Groet
jashda
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 24 '12
Simple Lady... zou je een eigen onderwerp willen maken voor jou vraag? dat is iets makkelijker voor de kaart-leggers smile

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen_en_Orakels.html

groetjes Moonflowertje wink
nathy19
nathy19 okt 24 '12
Moonflowertje en Sarah81, heel erg bedankt voor jullie kaartlegging.
Het wordt inderdaad tijd om te kijken waar ik gelukkig van word en een beslissing neem met mijn hart in plaats van verstand.
Heel erg bedankt nogmaals
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '12
Graag gedaan Nathy wink

Het is moeilijk soms om een keuze te maken, omdat je misschien mensen kwijtraakt...
Maar dit dilemma zal je wel vaker meemaken in het leven...
Mensen die je kwijt raakt worden van jou pad gehaald...
Daarmee leer je langzaam, om te gaan met verliezen
Dat zijn belangrijke levenslessen, die vaak ontzettend veel pijn doen, maar ook vaak iets goeds ervoor in de plaats brengen wink

groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki