Het is niet zo zeer zijn stem die mij aanspreekt/raakt.
Hij kan goed zingen, maar ik ben eigenlijk meer getroffen door zijn persoonlijkheid .
Je kunt bij wijze van spreken "recht in zijn ziel kijken".
wow... hij kan goed zingen! Maar het gevoel dat kwam niet (wat ik wel herken, aan wat je schrijft Sarah )
Dat emotionele vanuit je zonnevlecht en hart-chakra bleef weg!
misschien omdat ik zit te denken: wat bezield die jongen?
Zo'n stem, en dat zo zenuwachtig (waarvoor denk ik dan)
Pas geleden heb ik ook een filmpje gekeken op youtube waarbij ik zo moest huilen... echt het was zo emotioneel
(iedereen moest huilen daar in de studio!)
Het gekke is, ik verstond niet eens wat ze zong (het is in het Turks) maar het meisje huilt, zingt en ik voelde haar verdriet...
Het gaat over haar moeder die plotseling is overleden, waar ze is?
Een Turkse vriend vertelde me dat hij ook niet kan verstaan wat ze zingt, alleen dat haar moeder helemaal niet is overleden
Haar moeder komt haar van het podium halen aan het einde
Waarschijnlijk heeft ze zich zo ingeleefd in de tekst, dat het idee alleen al, dat ze haar moeder moet missen haar heel emotioneel maakte... Het kind houd ontzettend van haar moeder
Ik denk ook niet dat je perse hsp-er hoeft te zijn om het te voelen
dat "voor de hsp-ers onder ons" krijg ik niet meer weg. (wil jij het voor me veranderen in "filmpje vol emoties" ofzo?) Je moet een steen zijn om niets te voelen
Dat filmpje van jou is lekker zeg op de zondagmorgen Wat kan dat meiske zich goed inleven! Ze zingt, en toen .... surprise .... kwam de moeder ... .... Bedankt voor het plaatsen!
Dit zet je inderdaad aan het denken .... niet leuk! .... Bij mij komt ook boosheid, vooral
nu ik het doortrek naar andere situaties en andere landen ... Bah!
Ik weet niet of het hier hoort (anders verplaatsen jullie het wel) maar ik vond dit het toppunt van echte vriendschap .... en dat geeft mij kippenvel (en ze winnen!!!)
en inderdaad, ze maken een hoop emoties los bij me!
trouwens alle uitzendingen van Britain's got talent en the voice of Holland! Ik voel gewoon de spanning en de emoties erom heen...
en het raakt me...
Marco en dochter Jada hebben mij enorm geraakt. Tranen want zo is het tussen ouder en kind zo voel ik dat met mijn kinderen al is er 1 ver weg. Je bent er, wat er ook gebeurd, voor je kinderen en laat ze nooit vallen.
Prachtig
Ook Michael en Sam (mijn jongste heet Sam) prachtig goosebumps zo mooi.
Dit zijn van die mooie lichtpuntjes