Hoi Gabriella,
Deze reading had ik eerst privé gestuurd omdat ik niet lekker in mijn vel zit en twijfel aan wat ik hoor. Toch wilde ik je readen.
Omdat het is ook wel leuk voor anderen om te zien wat ik zag/hoorde/voelde
zet ik het toch maar hier. Hopelijk kan je hier iets mee.
Je reactie mag je privé sturen.
Gespannen als een boog zit je op deze foto. Je kan geen kant op. Je zit helemaal vast hier.
Je ziet er relaxed uit met die sigaret nonchalant tussen je vingers, zit je daar ontspannen te zijn. Lijkt het. Je vingers lijken vastgeperst/vastgeklemd aan de bank. Een goeie die je uit die bank krijgt, vrijwillig. Je doet alsof je het allemaal leuk vindt maar je vindt het niet leuk en je wilt weg. J
e wilt weg uit de situatie waar je nu in zit. Onvrijwillig maar het is zo gelopen. Je liet het gebeuren en daarom vind je ook een beetje dat het je eigen schuld is en dat je er maar voor moet boeten. Maar eigenlijk vind je ook dat die ander moet boeten. Het is zo gecompliceerd allemaal, zo moeilijk allemaal. Niet 1,2,3 op te lossen. Niemand kan het je kawlijk nemen dat het zo gelopen is en al helemaal jijzelf niet. Jij moet het je niet kwalijk nemen. Het is gegaan zoals het gegaan is en niemand heeft er eigenlijk schuld aan.
Neem het heft in handen en probeer door te gaan. Waar gehakt wordt vallen spaanders en natuurlijk zullen mensen niet blij zijn met je. Dat is dan maar zo. Ben jij ook niet. Volwassen worden. Lik je wonden en ga door meisje. Linksom of rechtsom maar je moet doorgaan en opnieuw beginnen. Je komt er wel want je hebt genoeg pit in je. Nog wel. Veel pit wordt hier zelfs gezegd. Gebruik die pit goed, gebruik je energie goed. Gebruik het om door te gaan en om de boel bij elkaar te rapen en op te pakken wat er over is van je gevoelens en eigenwaarde. Niets ingeboet aan eigenwaarde? Mooi! Zorg dan ook dat praatjes je niet klein krijgen. Niemand kan dat, onthou dat! JIJ bent de baas over je gevoelens en je leven. Lijkt misschien van niet op dit moment maar is wel zo.
Zegt de naam Linda je iets? Kwam ineens.
Weiger gewoon een gesprek als het je niet uitkomt. Doe wat jij wilt en wanneer je het wilt. Ik krijg ineens hoofdpijn, een druk op mijn hoofd. Ken je dat? Mijn hoofd wordt ook naar links geduwd. Niet leuk…
Zeg alsjeblieft of je hier iets mee kan of iets in herkent. Ik hoop echt dat je verder kan met je leven. Die dolfijntjes van de vorige foto helpen je!
Groet, Sarah