Loading...
nl

Gabriella

Gabriella
Gabriella okt 15 '12
Wie zou graag mijn foto willen lezen aub blush?
Delen:
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 16 '12
Lief meisje dat beschadigd is door de pijn die je meedraagt. ( wat gebroken is kan je lijmen, dan heelt het misschien, maar het zou nooit worden zoals vroeger want de barsten blijf je zien) je komt hier over als iemand die jong en onschuldig in het leven staat, maar toch veel pijn geleden heeft. Iemand die te goedgelovig is. Teleurstellingen gehad in de liefde. Alsof jij veel moeite, tijd en energie hebt gestoken en die ander ging niet helemaal voor je. Verder heb ik ook het gevoel dat er iemand die dichtbij je stond overleden is. Wat je ook geraakt heeft, en die verdriet en litteken draag je mee. Je probeert het verbergen door jong te zijn en te genieten van het leven, maar je weet diep van binnen dat gevoel niet heelt. Je straalt een onzekerheid uit, waardoor het mogelijk is dat je wat pech in de liefde hebt gehad.
admin
admin okt 16 '12
Hoi Gabriella, Ook ik heb je foto gelezen. De reactie heb ik privé gestuurd. Hopelijk kan je er iets mee. Lieve groet, Sarah
admin
admin okt 17 '12
Hoi Gabriella,

Deze reading had ik eerst privé gestuurd omdat ik niet lekker in mijn vel zit en twijfel aan wat ik hoor. Toch wilde ik je readen.
Omdat het is ook wel leuk voor anderen om te zien wat ik zag/hoorde/voelde winkzet ik het toch maar hier. Hopelijk kan je hier iets mee.

Je reactie mag je privé sturen.

****************
Gespannen als een boog zit je op deze foto. Je kan geen kant op. Je zit helemaal vast hier.

Je ziet er relaxed uit met die sigaret nonchalant tussen je vingers, zit je daar ontspannen te zijn. Lijkt het. Je vingers lijken vastgeperst/vastgeklemd aan de bank. Een goeie die je uit die bank krijgt, vrijwillig. Je doet alsof je het allemaal leuk vindt maar je vindt het niet leuk en je wilt weg. J

e wilt weg uit de situatie waar je nu in zit. Onvrijwillig maar het is zo gelopen. Je liet het gebeuren en daarom vind je ook een beetje dat het je eigen schuld is en dat je er maar voor moet boeten. Maar eigenlijk vind je ook dat die ander moet boeten. Het is zo gecompliceerd allemaal, zo moeilijk allemaal. Niet 1,2,3 op te lossen. Niemand kan het je kawlijk nemen dat het zo gelopen is en al helemaal jijzelf niet. Jij moet het je niet kwalijk nemen. Het is gegaan zoals het gegaan is en niemand heeft er eigenlijk schuld aan.

Neem het heft in handen en probeer door te gaan. Waar gehakt wordt vallen spaanders en natuurlijk zullen mensen niet blij zijn met je. Dat is dan maar zo. Ben jij ook niet. Volwassen worden. Lik je wonden en ga door meisje. Linksom of rechtsom maar je moet doorgaan en opnieuw beginnen. Je komt er wel want je hebt genoeg pit in je. Nog wel. Veel pit wordt hier zelfs gezegd. Gebruik die pit goed, gebruik je energie goed. Gebruik het om door te gaan en om de boel bij elkaar te rapen en op te pakken wat er over is van je gevoelens en eigenwaarde. Niets ingeboet aan eigenwaarde? Mooi! Zorg dan ook dat praatjes je niet klein krijgen. Niemand kan dat, onthou dat! JIJ bent de baas over je gevoelens en je leven. Lijkt misschien van niet op dit moment maar is wel zo.

Zegt de naam Linda je iets? Kwam ineens.

Weiger gewoon een gesprek als het je niet uitkomt. Doe wat jij wilt en wanneer je het wilt. Ik krijg ineens hoofdpijn, een druk op mijn hoofd. Ken je dat? Mijn hoofd wordt ook naar links geduwd. Niet leuk…
Zeg alsjeblieft of je hier iets mee kan of iets in herkent. Ik hoop echt dat je verder kan met je leven. Die dolfijntjes van de vorige foto helpen je!

Groet, Sarah
Gabriella
Gabriella okt 17 '12
Hallo Prettygirl..ik wil je eerst bedanken om mijn foto te lezen.. Wat je hebt geschreven is wel wel waar... En jah overleden persoon of personen zijn : mijn oma en opa.. Maar ik droom wel vaak over mijn overleden oma.. Zou je er mss iets meer willen vertellen ofzo? Groetjes
Gabriella
Gabriella okt 17 '12
Hallo Sarah.. Ik wil je bedanken voor dat je mijn foto hebt gelezen... Ik weet niet als je mijn prive bericht hebt gelezen of hebt ontvangen.. Ik wou zeggen, wat je hebt geschreven is idd waar... Maar ik wil toch vragen wie die Linda is? Want ik ken totaal geen Linda.. Kan je me mss hier iets meer over vertellen? Maar die laatste zinnen begrijp ik niet zo goed van : Weiger gewoon een gesprek als het je niet uitkomt. Doe wat jij wilt en wanneer je het wilt. =>> bedoel je ermee met die Linda?? of iets anders? En jah idd die hoofdpijn, die druk.. ja da ken ik.. Dat had ik gisteren toen ik van het werk was gekomen, ik had gegeten en ben dan drek in bed gaan liggen. Groetjes
admin
admin okt 17 '12
Hoi Gabriella, Dank je wel voor je snelle reactie. Nee, je privé-bericht heb ik niet gekregen. Wie Linda is weet ik niet maar ik zei haar naam omdat ik die naam hoorde. (ik schrijf altijd alles op wat ik hoor)

Wat er met het advies: "weiger gewoon een gesprek als het niet uitkomt en doe wat je wilt en wanneer je weer wilt" bedoeld wordt kan ik me iets bij voorstellen maar JIJ moet het herkennen. Als jij er niets mee kan was het niet voor jou bedoeld op dit moment. Vergeet het maar.

Hopelijk gaat je hoofdpijn snel over want het was niet fijn! Nogmaals, bedankt voor je reactie!

Lieve groet, Sarah
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 18 '12
Ja ik heb het gevoel dat slechte mannen op jou vallen. Beetje dominante types, geen mannen die helemaal voor je gaan, in de zin dat ze zich aan jou aanpassen. Dus je treft mannen aan die zich niet helemaal aan jou aanpassen, maar jij wel aan hen. Je moet je leven nooit voor iemand veranderen. Als iemand iets aan je wilt veranderen, verander alleen hetgeen wat positief is, wat jou licht in het leven brengt. zie het als een gezegende boodschap. Over je overleden oma betreft heb ik een aantal vragen.
Wat droom je exact over haar? Wat vertelt ze je in die droom? Waar bevindt ze zich? Hoe is haar gemoedstoestand/Wat straalt ze uit? Wat voor kleren draagt ze? Wat voor kleur kleren heeft ze aan,?
Gabriella
Gabriella okt 18 '12
Ja dat is wel waar over die dominante mannen.. Ik moet harder worden. Ik droom altijd over haar dat ze in het huis in italië is en die huis is verkocht geweest na haar dood( een deel van het huis was van mijn ouders en de andere deel was van mijn grootouders). In mijn vorige dromen was ze altijd blij.. Zondag heb ik haar weer gedroomd, het was weer in die huis in italië; er waren alleen maar vrouwen, mijn mama, mijn tante mijn zus en ikke.. en ik vroeg aan haar als ik bij haar in bed mocht slapen, maar zij zei tegen mij van nee dat ik niet bij haar mocht slapen.. maar ik zag dat ze kwaad was op mij ... Ze droeg een witte lange nachtkleedje. En ik droom ook wel vaak over dat huis in italië. Groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki