Loading...
nl

overgang van mijn hond

Jessie
Jessie okt 12 '12
hallo iedereen,

ik schrijf hier vandaag omdat mijn lieve hond vannacht overleden is, het aller pijnlijkste is om te weten dat hij geleden heeft die paar laatste uren.
dat was duidelijk te zien toen ik hem aantrof, hij was over laatst geopereerd omdat hij gezwellen had aan zijn geslachtsdeel, nu hoorde we later dat hij vocht achter zijn hard had, wat waarschijnlijk de rede is geweest dat hij er nu niet meer is.
nu zou ik hem graag een laatste dienst willen bewijzen door hem te helpen een voorspoedig en vredig overgaan te geven, is er iemand die enig idee heeft wat ik het beste kan gebruiken om hem goed over te laten gaan.

Jessie
Delen:
admin
admin okt 12 '12
Heel veel sterkte! Lieve groet, Sarah
Jessie
Jessie okt 12 '12
bedankt voor je steun smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 13 '12
moeilijk, Jessie...
Ik wil je heel veel sterkte toewensen

... Ook wil ik tegen je zeggen dat je jezelf niet schuldig moet voelen over dat je er niet was...
Hoe moeilijk het ook is...
Wat je voor je maatje kunt doen is de goede momenten koesteren in je hart
Waarschijnlijk heeft hij een hartaanval gehad... door het vocht achter zijn hart/ longen is het hart in de verdrukking gekomen...
Bij mensen is het vaak zo dat op het moment dat je een hartaanval krijgt, dat het heel snel gaat...
wat er aan vooraf gegaan is weet ik natuurlijk niet
Maar wat ik wel weet, is dat je als het had gekund er alles voor gedaan zou hebben om je maatje te helpen...
Dat is wat telt...

Als je sterk aan hem denkt, roep je hem als het ware op...
op zo'n moment is het beter om hem te laten weten dat je de vriendschap nooit zal vergeten...
Niet dat je meelijden heb met hem, want dit was het allerlaatste moment van hem... die hij waarschijnlijk niet bewust heeft moeten meemaken...
Beter de goede, leuke, lieve en ondeugende eigenschappen vasthouden
Ik weet hoe moeilijk dit is, (2 katten door auto overreden vorig jaar en het jaar daarvoor)
Het zijn toch je kinderen...

Heel veel sterkte nogmaals

Groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki