Loading...
nl

Steeds weer de zelfde persoon op mijn pad

Anne_marie
Anne_marie okt 10 '12
Ik kom al zeker 20 jaar lang steeds de zelfde persoon tegen in mijn leven. Eigenlijk iemand die ik niet tegen wil komen. Haar negativiteit maakt mij moe en ik heb er pijn in mijn buik van.
Dit is een persoon die totaal niet bij mij past en heel negatief is.
Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik eigenlijk mezelf alleen maar in de nesten werk, als ik contact met dit persoon heb, mijn sociale leven raak ik kwijt omdat dit persoon roddelt en stookt. en ook nog eens bordelijn heeft.

wat is hier dan toch de bedoeling van.....heeft zij mij dan nodig? Ik vraag het mij af en kan er geen antwoord op vinden, wie wil mij hierbij helpen of wil met mij meedenken.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 10 '12
hoi Anne Marie wink

ik denk dat het een levensles is...
Waarschijnlijk voor jullie allebei.
hoe moeilijk het ook is, zal je open kaart moeten spelen...

Het ligt niet aan de persoon zelf, maar hoe ze doet
(ik weet als geen ander hoe borderliners kunnen manipuleren)
Ze zijn in staat om vriendschappen die je misschien je hele leven al hebt kapot te maken....
... En eigenlijk kunnen ze er niets aan doen, dat is het ergste...
Het gekke is dat als je er wat van zegt, dat ze ontzettend kwaad kunnen worden...

Zij heeft jou nodig, maar andersom ook...
Voor jou is de levensles om het niet toe te laten...
vertel haar niet wat op je hart ligt... houd haar op afstand.
volgens mij ben jij een heel aardig persoon, en vind het moeilijk om mensen te kwetsen...
Zij weet dat, en maakt daar (onbewust) misbruik van

groetjes Moonflowertje
Anne_marie
Anne_marie okt 10 '12
Helemaal to the point wat je hier zegt. Ik hou dit persoon al jaren op afstand en onbedoeld kom ik deze weer tegen bij een cursus.
Ik dacht oh jee, voelde mij heel erg geremd en heb mij wijs op de achtergrond gehouden, het voelde niet goed en was erg moe bij thuis komst.
Ik zag dit persoon stampvoetend naar huis gaan en heb bewust ook even gewacht om geen toestanden te krijgen zodat ik ergens in meegesleurt wordt waar ik niet achter sta.
Wat mij al dagen even bezig hield is wat is hier de bedoeling van...voor mij ? Ja ik ben een zachtaardig persoon en heb dit persoon jarenlang geholpen omdat deze het moeilijk had, maar kreeg er een hoop ellende voor terug, dat is zo'n bekend iets voor velen onder ons. Dit heb ik met vallen en opstaan echt af moeten leren.
Ik ga vanavond proberen of ik er wat uit krijgen met een kaartje leggen.

dank je wel voor je lieve woorden, zette mij weer even met beide benen op de grond.

groetjes Anne-Marie
Spud
Spud okt 14 '12
Hoi Anne marie,

Zoals ik je lees en interpreteer, doe jij altijd een stapje terug wanneer deze persoon in je buurt komt.
Borderliners, zijn grenzenzoekers, dus dan denk ik (hoeft niet precies de waarheid te zijn) dat het leven jou, dmv deze persoon steeds weer op je pad te brengen, wil leren dat je jezelf niet steeds hoeft aan te passen of een stapje terug hoeft te doen.

En terwijl ik dit schrijf en bij mezelf denk dat niet elke borderliner zo manipulatief is als vaak gezegd wordt, denk ik ineens, dat het over het algemeen wel dominante en eigenwijze karakters zijn. Is maar een ingeving, maar heb jij misschien ook moeite om jezelf er te laten zijn met dominante figuren in je omgeving? Want misschien is dat dan je les wel.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groetjes,
Spud
Anne_marie
Anne_marie okt 16 '12
Ik doe een stapje terug, omdat ik uit ervaring weet dat dit persoon mijn sociale leven kapot maakt. Ik kan inderdaad niet tegen dominante mensen en door nare ervaringen hiermee vanuit mijn jeugd, krijg ik hier letterlijk pijn in mijn buik van en mijn hele lijf pruttelt tegen.
Ik denk ook dat ik in dit gezin geboren moest worden om een cirkel te door breken, ik heb niet voor niets 3 yod's in mijn horoscoop en na het lezen van een boek hierover werd dit mij wel duidelijk.
Ik heb nu afstand van mijn familie en kan nu ook meer en meer mezelf zijn en op mijn manier met de dingen omgaan.
Tammie
Tammie okt 26 '12
Karma... Jullie of in elk geval jij hebt hier iets in te doen...
Die boosheid en de pijn die je nog voelt wil getransformeerd worden naar het licht. Zolang je dat niet doet blijft het terug komen... Loslaten en vergeven. Maar wel echt loslaten en vergeven.... Succes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki