Loading...
nl

Mijn kat Sam

Monique888
Monique888 sep 24 '12
Sinds 1 September is mijn kat Sam niet meer thuis gekomen, hij ging iedere dag een paar uurtjes naar buiten.
Ik heb sindsdien de hele buurt nagezocht, naar mijn oude adres geweest, ik ben sinds 1 jaar verhuisd, niemand heeft hem gezien.
Afgelopen zaterdag roept mijn buurvrouw van beneden, je kat loopt hier Monique, ik loop supersnel naar beneden, hij was dikker geworden ( in 3 weken tijd) Ik dacht iemand heeft hem vastgehouden binnen en flink vet gevoerd.
Ik heb hem in een kattenmandje gestopt van de buurvrouw voor even, ik breng hem naar boven, binnen gaat hij even naar zijn etensbakje, loopt naar de gang en gaat daar gewoon liggen.
Ik loop terug naar beneden om de buurvrouw haar mandje terug te geven, ik kom weer boven en Sam is spoorloos!
Ik had meteen mijn balkondeur dichtgedaan voordat ik hem uit het mandje liet, ik weet 99% zeker dat hij niet achter mij aan is gegaan weer naar buiten.
Hij loopt niet om de flat heen, hij is nergens meer te bekennen, ik heb het hele huis overhoop gehaald, hij is er niet!
Ik heb alleen maar een woonkamer, incl keukenblok, 1 slaapkamer en badkamer.
Ik heb nog 2 katten, die ruiken of zien Sam ook nergens in huis en gedragen zich normaal, dat zijn binnenkatten, toen ik Sam kreeg was hij gewend om naar buiten te gaan, dat heb ik zo gelaten een paar uurtjes per dag.
Is Sam weer naar boven gehaald door de cosmos of door God? Overleden mensen of dieren kan je toch niet vastpakken?
Ik ben hier helemaal raar van! Hij is gewoon spoorloos verdwenen.
Wat is er met mijn Sam? Waar is hij?

Monique
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 17 '12
Hoi Monique,

Is er al nieuws over Sam?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki