Loading...
nl

lichte gedachten of is het hoe ik me voel?

Jessie
Jessie sep 24 '12
hoihoi,

soms als ik me goed en erg rustig in mijn vel voel, vaak als ik lekker aan het wandelen ben in het bos en mijn gedachten ergens ver boven mij zelf rond dwalen, heb ik soms het gevoel dat mijn lichaam een paar centimeter gaat zweven, ik voel me dan vaak enkele seconden zo licht als een veer en kan ik haast zweren dat ik echt van de grond ben gekomen, zodra ik dit merk 'val ik net weer terug op de grond' dit is me af entoe gebeurt en de klap waarmee ik weer terug viel liet me tog degelijk schrikken.
als ik dit gevoel waarneem heb ik ook altijd een vreemd kriebelent gevoel tussen mijn schouderbladen, een heerlijk gevoel...
maar wat ik me dan af vraag is dan vooral, heb ik me dit net allemaal verbeeld en gefantaseert of heb ik dan net een vreemde voor mij nog onbekende ervaring mee gemaakt heb.
wat denken jullie zelf, en hebben jullie er enige informatie over of denken jullie dat mijn fantasie met mij op de loop gaat smile

liefste groetjes Jessie :3
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 25 '12
Nee hoor Jessie, je fantaseert dit niet
zelf heb ik er geen ervaring mee...
maar hoor om mij heen regelmatig zulke verhalen...
het zou goed kunnen dat je een engel bent (geweest)

op het moment dat jij je zou moeten aarden, stijg je op
ze voelt dat dan wink

groetjes moonflowertje
Jessie
Jessie sep 26 '12
erg bedankt voor je reactie moonflowertje,
ik ben blij met reactie en weet ik dat ik niet gek ben aan het worden tongue
maar ik zou niet weten of ik een engelen bestaan zou hebben gehad, is er een manier om daar achter te komen ofzo?
aarden lukt me ook niet erg makkelijk, ik ben liever lichter in mijn hoofd tonguemischien niet altijd even goed maar het lukt gewoon moeilijk, mischien komt het ook wel omdat mijn elemant lucht is maar dat weet ik niet zeker. tongue

groetjes jessie smile
Jessie
Jessie okt 9 '12
zou het ook mogelijk zijn om zoiets na te gaan om zoiets aan je gids te vragen of is dat iets wat je zelfs moet ontdekken?

groetjes jessie smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki