Loading...
nl

Foto lezen

Sergiana
Sergiana sep 19 '12
Hallo iedereen,

Zou er iemand mijn foto willen lezen? Ik zit nu in mijn examenjaar (havo) en ik zou niet weten wat ik hierna zou gaan moeten doen, misschien dat iemand hier iets over zou kunnen zeggen? Alvast heel erg bedankt en excuses voor de slechte kwaliteit van de foto. Groetjes, Sergiana
Delen:
admin
admin sep 20 '12
Hoi Sergiana,

Wat een lief mooi meiske ben je! Je foto heb ik nog niet gelezen maar ik wil je er wel op wijzen dat jouw vraag een "gevaarlijke" vraag is, in zoverre, het kan nog alle kanten op. (b.v. jij vraagt "ga ik slagen" en het antwoord is "ja". jij gaat achterover leunen want je slaagt toch wel ... dan zak je dus .. snap je. In hoeverre is wat we nu zouden doorkrijgen juist. Hangt van zoveel dingen af)

Stel dat we doorkrijgen dat je iets metdieren gaat doen en dat we je zien bij een dierenartspraktijk. Ga jij dan dierenartsassistente worden of word je advocaat en heb je gewoon een paar beesten thuis waar je mee naar de dierenarts gaat of werk je als vertegenwoordiger bij een groothandel geneesmiddelen. (Ik zeg maar wat hoor)

Misschien ligt lezen jou meer en is werken op een bibliotheek iets voor je of in de gezondheidszorg. Je bent jong, het kan nog alle kanten op. Je smaak kan ook nog veranderen. Persoonlijk heeft iedereen een mening, wij zijn allemaal mens en horen ook dingen niet altijd goed.

Je kan niet fout kiezen. Ik ken iemand die HEAO communicatie heeft gestudeerd en nu in de gezondheidszorg werkt winkJe bent jong. Ik snap dat je ook ziet dat de tijd snel gaat en voor je het weet is dit schooljaar voorbij.Je kan het twee (bijna 3) jaar uitstellen door atheneum te gaan doen, heb je nog even bedenktijd smile

Ik hoop dat je foto snel gelezen wordt. (zelf zal ik ook kijken of ik wat doorkrijg).

Groetjes, Sarah
Sergiana
Sergiana sep 20 '12
Hee sarah, bedankt voor je reactie! Ik snap wel dat het zo niet gaat en ik verwacht ook niet dat er iemand mij het juiste antwoord kan zeggen, maar ik ben al blij met iets heel kleins! laughover het atheneum gebeuren, ik heb eerst 4 jaar vmbo tl gedaan en daarna 2 jaar Havo, dus ik denk dat het atheneum er niet meer in zit haha. Ik hoop zelf ookdat m'n foto wordt gelezen, het hoeft niet perse over mn studiekeuze te gaan smileIk zou het erg leuk vinden als je zou willen proberen om mn foto te lezen, als je hier tijd voor hebt! Nogmaals bedankt voor je reactie! Groetjes sergiana
admin
admin sep 21 '12
Hoi Sergiana,

Je foto wordt nog gelezen! Misschien komt daar iets uit waar je wat aan hebt.

Toch even eigenwijs zijn. Op een reunie van de middelbare liep ik tegen een kennis aan. Er zou niets van hem terecht komen, dacht men ... Na het vmbo-t toch de havo gedaan. Idd 2 jaar. Daarna het atheneum (2 jaar) en nu heeft hij zijn eigen notariskantoor (ging daarna rechten studeren). Lange weg maar hij is het nu wel!
Een ander voorbeeld is een vriend. vmbo, daarna slagersvakschool. Hij werd slager. Ging Heao-ce studeren en werkt nu bij een groot bedrijf waar hij leiding geeft aan meer dan 100 man personeel.. Zeg dus nooit dat je via het vmbo naar de havo bent gegaan dus niets meer kan! Misschien heb je er geen zin meer in, kan ook natuurlijk. (dit wil dus niet zeggen dat ik denk dat je gaat studeren maar ik zou het jammer vinden als je dat uitsluit omdat je denkt dat je dat niet kan. Het kan namelijk wel!(sorry, dit moest ik even kwijt! ) )

Ik ga je foto lezen (waarschijnlijk na het weekend) en hoop dat er iets uitkomt waar je iets aan hebt.

Hopelijk krijg je ook nog veel andere lezingen.

Groetjes, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki