Loading...
nl

Mijn tekeningen

Anne
Anne feb 3 '07
Delen:
Anne
Anne feb 3 '07
Owww..het is dus eidenlijk me gelukt een tekening van mij erop te zetten!
Hoop dat jullie hem mooi vinden. Laat het me weten! eerlijk heh.
XxX aNNe
Acheliah
Acheliah feb 3 '07
Heel sprekend en heel mooi de ogen lijken net echt

Dikke Kus Dinie
Thomas A
Thomas A feb 3 '07
Zou ook een mooie tatoo zijn Anne
LPChip
LPChip feb 3 '07
Ik vind dat de krullende lijnen iets mystieks toevoegen. :)Goed gedaan.
Debiorah
Debiorah feb 4 '07
Ook een hele mooie tekening! Heb jij iets met ogen? Vallen erg mooi op, de tekeing is er als het ware op gebaseerd. Ik heb namelijk wel iets met ogen.
Anne
Anne feb 4 '07
Dankje wel voor alle complimentjess :)
Thomas jaa het zou inderdaad een tatoot kunnen zijn. Dat is ook nog een doel van mij om een tekening te maken en dat als tatoo te zetten..maar het probleem is meestal vind ik de tekeningen die ik maak zijn zo groot net als deze is als een A4 groote dus beetje groot voor tatoo maar je zou altijd kunnen verkleinen natuurlijk...maar ik ben er nog niet uit :)
Anne
Anne feb 4 '07
Debiorah ik heb inderdaad iets met ogen ja ik heb nog meerdere tekeningen thuis liggen heel veel met ogen alleen erop of dat het gewoon uit die tekening springt zeg maar net wat je zegt of het daar is op gebasseerd.
Het is namelijk zo als ik iemand zie dan kijk ik altijd naar die gene zijn ogen want die vertelle veel vind ik hoe iemand zicht voelt en alles kan ik eruit halen dus heel apart.
Wat heb jij met ogen?? :)
Debiorah
Debiorah feb 4 '07
Leuk om te horen ik heb namelijk zo'n beetje hetzelfde. Vandaar dat ik het ook vroeg :)
En omdat jouwn avatar ook een met opvallende ogen is.
Zelf begin ik een tekening waarvoor ik geen vast idee heb ook vaak met ogen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Debiorah ik heb inderdaad iets met ogen ja ik heb nog meerdere tekeningen thuis liggen heel veel met ogen alleen erop of dat het gewoon uit die tekening springt zeg maar net wat je zegt of het daar is op gebasseerd.
Het is namelijk zo als ik iemand zie dan kijk ik altijd naar die gene zijn ogen want die vertelle veel vind ik hoe iemand zicht voelt en alles kan ik eruit halen dus heel apart.
Wat heb jij met ogen?? :)
Als jij dat hebt, kan jij dan foto-lezen toevallig?
mause
mause feb 4 '07
ik vind hem ook erg mooi, goed getekend, die ogen erg sprekend. ik zelf heb ook veel met ogen, als je mensen in hun ogen kijkt heb ik altijd het idee dat je in hun ziel kunt kijken. ik zelf kan absoluut niet tekenen, heb wel tekenles gehad op school, maar kan niet zeggen daqt daar veel zinnigs uit kwam.

mijn man daarintegen kan wel goed tekenen, vind ik tenminste. hij heeft een aantal tatoo's getekend, die een vriend van ons nu op zijn lichaam heeft staan. dat zijn tribels, maar ook tekent hij dieren en als hij ervoor gaat zitten lukken mensen hem ook.
Anne
Anne feb 5 '07
Nimssss Ik weet niet of ik kan foto lezen ik heb het nooit gedaan.
Ik lees altijd alleen mensen in het echt haha als ik iemand zie dan weet ik gelijk al dingen van die gene door uit zijn ogen te halen soms vertel ik het ook aan die gene en dan klopt het meestal wel.
Van foto lezen heb ik eigenlijk nog nooit gehoord voordat ik hier op deze site kwam maar ik vind het een interessant onderwerp.
Ik ben ook benieuwd wat iemand uit mijn foto zou kunnen halen.
Jij kan wel foto lezen toch nims??
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 5 '07
Klopt, het schijnt dat ik dat wel kan ;). Ik zou zeggen, probeer gewoon eens een foto hier te lezen, zonder dat je de andere lezingen heb gelezen. Misschien dat je een nieuwe gave hebt ontdekt, en hebben wij er weer een lezer bij ;). Foto-lezen is nou toch eenmaal een populaire activiteit op het forum, dus wie weet :). Wees niet bang om fouten te maken, niemand zal je er hier op aanspreken!

P.s. plaats gerust een foto, wij lezen hem graag voor je.
BRAINSCAN
BRAINSCAN mrt 22 '07
erg mysterieus doet me aan een tovenaar denken jafar
de verhoudingen lijken mij ook wel goed in balance evenwijdig verder als je goed naar de rechteroog netvlies kijkt zie je tog een witte pupil als je goed kijkt lijkt het erg op een hart.
gewoon de ogen op zich is erg strak gemaakt
spontaan Het belangrijkste bij het teken van een oog vind ik zeg maar bv ik probeer echt het centrum van ons oog contact.2 ogen van de tekenin en mijn 2 ogen kijken elkaar diep in de ogen.Elk oog verdringt 1 oog.ik probeer het echt te doordringen ook al zijn het geen menselijke ogen.van welke positie,richting weerkaats zijn spiegelbeeld .Dus alles in kort gezegd.

Ik probeer mij aftevragen of de iris,pupil van een oog van de-tekening mij kan zien.Waar in mijn ogen kijkt het naar in dit geval lijken zijn beide ogen naar mijn rechteroog te kijken.ik probeer ook te te begrijpen wat jouw ogen in de tekening hoe het voelt en denkt ik herken mijn ogen als ik naar deze 2 ogen kijkt .

ik vindt dat de rechteroog schrikkend kijkt en geschroken terwijl de linkeroog gevoel-genadeloos kijkt medogenloos

Anne laat mij weten of het jouw bedoeling was geweest om de ogen geschroken getraumatiseerd gevoeloos toen je deze tekening maakte of heb ik het verkeerd kan ook laat me weten

respect voor je tekening
Anne
Anne mrt 23 '07
Heej Brainscan :p
Nu je het zegt dat je in de rechter oog een hart zit in de pupil zie ik het ook het was me niet eens opgevallen. Jij bekijkt tekeningen echt in detail. Dat met dat het ene oog geschrokken lijkt de kijken en de ander gevoel genadeloos zie ik nu ook. Als ik teken heb ik dat niet door want ik weet dat je 2 ogen niet precies gelijk kunt tekenen dat gaat je niet lukken je ziet altijd iets verschil.
Of het mijn bedoeling was om deze ogen geschroken getraumatiseerd gevoeloos over te laten komen op de tekening dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik heb gewoon getekend wat ik in mijn gedachten zag en dit is het geworden maar nu je het zo bekijkt zoals jou ga ik erover nadenken en ik kom tot de conclusie dat ik deze tekening niet heb gemaakt met een of ander gevoel te laten uiten in deze ogen. Dat vind ik eigenlijk wel raar van mezelf ik heb het me nooit afgevraagd en gewoon getekend wat ik in me gedachten zag zonder gevoel...misschien dat ik voortaan ook moet afvragen wat voor gevoel erachter schuilt achter een tekening.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki