Loading...
nl

hallo

jettie
jettie sep 15 '12
Zou iemand de foto van mij oma kunnen lezen ,ze is paar jaar geleden onerwachts gestorven ze was altijd als een moeder voor me .Zou het heel erg fijn vinden als iemand wat van haar zou door krijgen .Liefs jettie
Delen:
admin
admin sep 19 '12
Wat een lieve vrouw! Het kost me tijd om helemaal leeg te zijn en ze vraagt steeds of ze weg moet, of het wel kan, of ze niet ongelegen komt, dat ik niet zoveel moeite voor haar moet doen … Was ze in het aardse leven ook zo dat ze niet “lastig” wilde zijn? Terwijl ze het niet was toch denken dat ze wat meer naar de achtergrond moet?

Ze lacht maar ze is niet blij. Ze liep zichzelf voorbij. Alles voor de ander. “Hoe gaat het met je? Gaat het nog wel anders stop je maar” smileIk ben nog niet eens begonnen smileWas ze allergisch voor huisdieren, zoals honden? Mijn hond moet steeds weg van mezelf (niet van haar, maar als hij komt dan gaat zij weg). Ze vindt ze wel leuk en lief maar het kan niet.

Ze praat niet veel, is erg op de achtergrond en heel rustig en behoudend. Dit laatste woord moest ik opschrijven en ook opzoeken, ik gebruik het namelijk zelf nooit. Het betekent conservatief en dat is: Conservatief wordt gebruikt om mensen aan te duiden die in hun woorden en daden streven naar het behouden van de dingen zoals ze zijn. Soms gedreven uit angst voor verandering, maar ook vaak uit het idee dat het zoals het nu is, goed functioneert en er dus geen verandering nodig is.
Zo … dan weten we dat ook weer winkWas jouw oma erg conservatief en wilde ze graag dingen houden zoals ze zijn? (apart dat ik het zo op moest zoeken en letterlijk ging kopiëren) Waarschijnlijk was zij dan heel erg conservatief en beschrijf ik haar nu letterlijk? Niets mis mee!

Echte gezellige vrouw waar je je hart kon luchten. Zij luchtte nooit haar hart maar andersom kon iedereen bij haar komen. Nooit teveel en nooit een probleem. “Wil je nog een koekje?”

Vanaf dat ik deze reading doe heb ik een rare smaak in mijn mond en kan het niet plaatsen. Hoort dit bij haar? Heb je haar daarover gehoord?

Jettie. Als ik de naam noem krijg ik direct iemand in elkaar gedoken op de bank zit met een deken om haar heen. Hoort dat bij jou?(kan ook symbolisch bedoeld zijn!!!) Muziek uit, nee muziek moet aan! Hoort bij jou dus doen!

Ze praat zacht en ik moet echt moeite doen haar te verstaan maar ze wil wel iets zeggen. Kop op! Gooi die deken van je af en doe iets! Ga er eens uit! Zie eens wat mensen! Periode van koesteren is voorbij. Ik krijg een duw in mijn rug. Nou een por eigenlijk, hard duwen deed ze niet maar het is een flinke por mevrouw. Ze lacht, glimlacht. smile“Heeft ze nodig! Vooruit met de geit! Actie ondernemen want niets komt vanzelf uit de lucht vallen en als je iets wilt moet je ervoor gaan. Heb ik altijd gezegd en daar blijf ik bij! “ Op mijn vraag waar je voor moet gaan is het antwoord “het leven”. Het is een angsthaasje die denkt dat ze het niet kan maar het kan wel! Tekenen, schilderen,( ik krijg kriebel in mijn gezicht en nek aan de linkerkant, nee nu overal) Ze is bij je, ze helpt je maar je moet het zelf doen! “ik kan het niet voor je doen” Tekenen, schilderen, ze was er altijd al goed in. Ben je bezig met een nieuwe baan. Iets nieuws? Ga ervoor, je kan het! Natuurlijk is het even moeilijk en anders maar je moet niet zo bang zijn voor verandering; kan soms ook lucht geven (hoor wie het zegt haha) Jaja, een mens leert en ik probeer het over te brengen wat ik geleerd heb. Gewoon doen; gewoon doen het komt goed en als het niet goed gaat dan heb je weer geleerd en doe je het de volgende keer anders. Nog beter voor jou! Ze is bij je en ze helpt je. Het gaat heel goed met haar!

Toen ik af wilde sluiten werd er ook in mijn wang geknepen. Deed zij dat altijd of had ze daar een hekel aan. Het hoort wel bij iets tussen jullie dus noem ik het.

Hopelijk herken je er iets van en heb je er iets aan.(wat paars isheeft zij letterlijk gezegd)

Lieve groet, Sarah
jettie
jettie sep 19 '12
Hallo sarah

ik heb het nu even smel gelezen ivm de kids om me heen maar zal straks er even echt voor gaan zitten en dan geef ik even reactie ,ik word nu wel heel emo nu ik ef snel heb gelezen maar je hoort van me heel erg bedankt dat je et gedaan heb veel liefs jettie
jettie
jettie sep 19 '12
Hoi Sarah

ja klopt ze wilde niet op de voorgrond je niet tot last zijn ja ze duwde zichzelf wat naar de ahtergrond toe.

nee op deze foto is ze ook niet blij straalt ze ook niet uit gemaakt lachje was een paar maanden voor haar overlijden ,er is in de laatste jaren vanhaar leven veel gebeurd en dingen geregeld waar zij niet achter stond . nee ze hield van huisdieren had altijd vogels kippen ,katten ,duiven en honden ze kon niet zonder dieren en natuur om haar heen.

klopt ze luisterde veel is ook nooit echt een prater geweest ja zei wilde graag alles bij het oude houden ,komt denk ook omdat alles onder haar handen weg viel ook qua familie ruzies enzo en daar had ze heel erg moeite mee omdat ze alles graag anders wou zien en dat er niks was veranderd.

ja klopt ik kon altijd bij haar terecht ze was ook meer mijn moeder ,dan me eigen moeder heb er ook gewoond paar keer en zei was ook altijd degene die mij steunde en achter me bleef staan hoewel ze met veel niet eens was.En idd altijd een koekje ,snoepje en je kon altijd mee eten.en ook dat zei zelf haar hart nooit luchte klopt ook altijd stond ze voor iedereen klaar en bepaalde mensen in de familie hebben zoveel misbruik van haar gemaakt .

die rare smaak kan ik niet echt plaatsen maar nu ik dit zelf aan het schrijven ben heb ik dat ook??

ik zit wel met een deken op de bank als koud heb ,maar kan zeker ook symbolishe betekenis hebben dat ik mij verschuil ofzo ben zelf ook geen persoon die op de voorgrond liever staat ,en muziek vroeger hadd ik altijd muziek aan tegenwoordig nooit meer ,dus zal weer vaker muziek luisteren.

leuk dat ze dat zegt ja kom eigenlijk nooit buiten ,zie me vrienden die bij me thuis komen en heb maar een paar waar ik naar toe ga .

ja heb wel altijd gedacht dingen ja dat kan ik niet en toevallig wel ik zet af toe dingen op papier en speel met het idd om bijenwastekeningen te gaan maken echt grappig dat jij dat nu zegt van tekenen ,schilderen.

en dat nieuwe is denk ik dat ik een hele nieuwe weg ingeslagen ben mijzelf ontwikkelen op spiritueel gebied (heb van meerdere gehoord dat ik een gave heb )dus dat zal dat nieuwe zijn dan .

vind zo super dat ze bij me is ik mis haar nog elke dag en blij dat het goed gaat met haar en dat ze haar rust heeft gevonden die ze zo verdiend heeft na alles wat sommigen haar hebben aan gedaan ,en dat wang knijpen weet ik zo niet misschien dat zei dat deed toen ik klein was ,maar ben veel van me jeugd zijn kwijt .

mooi dat je echt zo verwoord hebt wat me oma heeft gezegt ben er heel blij mee Heel erg bedankt Sarah.

liefs jettie

ik was ook heel erg emotioneel toen ik dit aan schrijven was
admin
admin sep 20 '12
Hoi Jettie,

Dank je wel voor je snelle reactie! Fijn dat je er ook dingen in herkent, er blij mee bent en er ook iets mee gaat doen!

Die smaak is apart hè? Grappig dat jij het ook had. Van mijn hond begrijp ik nu. Misschien omdat hij aandacht trok bij mij dat zij een stap naar achter deed, zo van "ga maar naar het hondje". Zo iemand lijkt het me wel, nu ik haar zo "gezien" heb. Ik dacht aan allergie maar dàt is het dus, weer naar de achtergrond, de lieverd.

Ik vond het echt fijn deze foto te lezen. Je hebt een lieve oma!

Lieve groet, Sarah
jettie
jettie sep 20 '12
ja klopt denk dat dat het is dieren waren haar leven ook ,dankjewel was een super oma

liefs jettie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki