Loading...
nl

wat is dit en wat betekend het ???

boedha2010
boedha2010 sep 9 '12
hallo allemaal

een jaar of 4 geleden maakte ik een foto en kreeg ik deze verschijning en orb nou zou ik graag willen weten wat dit betekend en wat dit is wat je ziet bedankt voor de reacties

groetjes marlene
Delen:
admin
admin sep 9 '12
WOW, het is zo mooi dat het niet echt lijkt. Voor mij is het ook erg onwaarschijnlijk ... maar ja ... dat is omdat ik het nog nooit gezien heb op deze manier. Wil niet zeggen dat het dan gefotoshopped is .. maar moet er wel gelijk aan denken omdat het zo mooi is. Ook het licht om die engel ... wow

Ik ben benieuwd naar andere reacties!

(als het is wat ik denk dat het is, een engel dus ... had jij in die periode dat die foto gemaakt werd extra steun nodig? .. . ik ben er echt stil van, mooi ... als het echt is .... sorry, ik blijf het zeggen want het is zo moeilijk te geloven)
boedha2010
boedha2010 sep 9 '12
hallo sarah,

het is inderdaad een echte foto in deze periode lag mijn moeder opsterven en had ik een camera gekregen en was toen wat aan het schieten een hele rits achter elkaar maar op 1 foto stond dit en die foto heb ik altijd bewaard ik was ook verbaasd toen ik het zag had zoiets ook nog nooit gezien en nu ondekte ik dit forum dus dacht ga eens vragen of mensen hier meer over kunnen vertellen en wat betreft steun ja dat zou kunnen omdat mijn moeder natuurlijk op sterven lag bedankt voor je reactie

groetjes marlene
admin
admin sep 9 '12
Hoi Marlene,

Wat ben ik blij dat dit echt is!!! Het is zo giga mooi! Wat bijzonder dat je dat zo op de foto hebt kunnen zetten! Heb je ook het licht om die engel gezien? Echt, super!

Lieve groet, Sarah
spirita
spirita okt 30 '12
is echt heel mooi....!!
mercedes
mercedes nov 30 '12
de groene bol is een ieverleden mannelijk persoon, die bij je is, zijn eindfase is zwaar geweest, gevoelsmatig : alsof hij de laatste dagen of zelfs weken in slaap heeft uitgezeten, maar goed deze persoon een lang iemand is bij je.............

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki