Loading...
nl

Terug, met vragen & een bult nieuwe kennis^^

diebrabander
diebrabander sep 4 '12
Buenos días!

Ik ben weer teruggekeerd naar het forum na een lange tijd afwezig te zijn. Sommigen van jullie zullen mij nog wel kennen verwacht ik, jullie ben ik in ieder geval nog niet vergeten ^^

De reden van mijn vertrek de vorige keer, was denk ik simpelweg omdat ik even niks meer toe te voegen of te vragen had. Het was dus tijd om even mezelf op te laden qua vragen & kennis voordat ik weer verder kon socializen, hier op het forum. smile

Hebben jullie tot zover nog vragen aan mij? Of hádden, toen ik plotseling weg ben gegaan?


Willem
Delen:
Serenity
Serenity sep 4 '12
WELKOM!!!!!!!!!!!!

En wat is je opgedaande kennis?
Of had JIJ juist vragen ondertussen gekregen?
diebrabander
diebrabander sep 4 '12
Mijn opgedane kennis en wijsheid is te veel om allemaal op te noemen , een van de dingen die mijn visie heel erg heeft verandert is dat ik nu 'het' energiesysteem snap, en wat mensen tot veel van hun (slechte & goede) daden aanzet.
Ook dingen als de term 'Liefde' is eindelijk wat duidelijker geworden dan alleen maar de definitie van 'houden van', maar het dieperliggende motief.

Maar mijn ontwikkeling is in deze tijd heel erg breed geweest & dus veeel te veel om op te noemen.

Maar natuurlijk heb ik ook vragen opgedaan, maar deze zal ik binnenkort stellen ^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 4 '12
welkom terug Willem!

groetjes Moonflowertje smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '12
Welkom terug! Hoe vind je het vernieuwde merudi? Er is een hoop bijgekomen sinds de laatste keer dat je hier was.
diebrabander
diebrabander sep 5 '12
Ja ik ben nog bezig met alles uitvogelen, het kan een kwestie van gewenning zijn natuurlijk, maar tot nu toe vond ik het oude merudi wat makkelijker & overzichtelijker.

Maar zoals ik al zei, alle nieuwe dingen zijn op t begin even uitvogelen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki