Loading...
nl

Glaasje draaien

Acheliah
Acheliah jul 30 '06
:oJullie begrijpen het al ik heb vroeger iets heel doms gedaan [Not Ok]Ik heb glaasje gedraaid en geesten op geroepen Nou ik kan je verzekeren wat zijn de mee lifters negatief zeg het leek wel een blok beton op mijn rug ik heb hulp gezocht [emot-angel]en gekregen ik voel me herboren ik heb nooit mijn huishouden op een normale manier kunnen doen en nu heerlijk [clover]alleen nu is mijn vraag kunnen de mee lifters nog terug komen want ik voel me nu [clover]en dat wil ik graag zo houden Heel Veel [Kiss]en Liefs witte herder
Delen:
LPChip
LPChip jul 30 '06
Geesten zullen jou alleen op komen zoeken wanneer jij dit kenbaar maakt.

In principe zul jij ze niet meer zien, maar het kan natuurlijk zo zijn, dat jij je spiritueel gaat ontwikkelen waardoor je op gegeven moment wel met geesten zal kunnen communiceren. Dit zal echter alleen gebeuren wanneer JIJ er klaar voor bent, dus je hoeft niet te vrezen dat het je zal overvallen. Mocht het toch voorkomen, (al acht ik die kans 1%) dan kun je ze altijd vriendelijk vragen om weg te gaan. Jouw wil is namelijk wet! Als je het echt niet wilt, zullen ze weg gaan. One way or the other.
Acheliah
Acheliah jul 30 '06
Ik ben blij om het te horen want hetgeen ik opgeroepen heb was niet echt positief. Maar elke keer als ik er aan denk zeg ik meelifters no way opzouten alleen liefdevolle geesten zijn welkom. Maar echt ik voel me veel beter. Zit beter in mijn vel ik ben herboren. Ik heb ook geen ellenlange verhalen meer in mijn hoofd ik voel me verlost en daar ben ik Henk Stooter zeer dankbaar voor een hele goede tip NOOIT GLAASJE DRAAIEN het kan je jarenlange ellende besparen en ik ben daar het levende bewijs van. Heel Veel Liefde voor Gene zijde [Love]tot horens

Witte herder
eefje
eefje jul 31 '06
ik heb gelukkig zelf geen ervaring met glaasje draaien en dat wil ik ook graag zo houden

vind het fijn om te horen dat het weer hellemaal toppie gaat met je witte herder

en idd positief denken is een hele goede hulp middel

kus eef
yannick
yannick sep 20 '06
je bent egt stom als je zoiets doet :p
Acheliah
Acheliah sep 21 '06
Hallo Yannick

Klopt maar dat weet je als kind niet toen werd daar niet over gesproken. Nu wordt je er voor gewaarschuwd toen niet ja toen het te laat was.

Liefs Dieneke
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd maar gelukkig zijn we er lacherig mee omgegaan en is er niets gebeurt die avond. Heb er verder ook niets geen last van. Mijn broer heeft het wel gedaan en hem is het wel gelukt maar hij is wel een tijd achtervolgd door nare dingen
Charlie
Charlie dec 15 '06
Ik ken er een die het ook gedaan had en die is een week later er aan overleden. Ze vroeg namelijk wanneer ze dood zou gaan en hoe. En de antwoorden zijn bevestigt.
Destiny
Destiny dec 15 '06
Ow das ook een fijn verhaal :S
Charlie
Charlie dec 15 '06
Nee, maar even ter verduidelijking dat zo iets letterlijk LEVENS gevaarlijk kan zijn als je de verkeerde treft.
Ayasha
Ayasha dec 15 '06
 Quote:
Origineel van yannick:
je bent egt stom als je zoiets doet :p
neen ontwetend :)Niemand is stom, veel mensen zijn ontwetend, eigenlijk is iedereen op zekere hoogte onwetend.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Idd, hier moet je niet mee spelen. Ze zouden op een ouija-bord eigenlijk de volgende tekst moeten zetten: "Glaasje draaien is dodelijk".
Wendy's
Wendy's dec 17 '06
Ik heb dat zoooww vaak gedaan op de basisschool! :rolleyes: :rolleyes:
toen was dat echt in, om te doen!

echt slecht eigelijk
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Wat, dat meen je niet. Ooit eens iets gebeurd toen jullie dat deden?
Wendy's
Wendy's dec 18 '06
niet meer dat ik weet..
en als er dan een slechte entiteit was dan deden we het glas omdraaien.
want we deden altijd eerst vragen of het goed of slecht was
Acheliah
Acheliah dec 18 '06
Hallo Iedereen

Ja ik vroeg ook altijd of hij of zij slecht was maar mijn ervaring is dat zo'n entiteit nooit zal zeggen dat het een goede is ik ben ook altijd achtervolgd door pech. Ik ben nadien ook vreselijk bang geworden voor geesten. En ja geesten oproepen is inderdaad dodelijk heel veel mensen hebben daar door zelfmoord gepleegt dus nooit doen en als je het gedaan hebt zoek hulp voor dit want het kan zijn dat er een gat in je aura zit waardoor negatieve entiteiten gaan meeliften waardoor je heel veel pech en ongeluk heb in dit leven.

Groetjes en een dikke kus Dieneke
Maxie
Maxie jan 3 '07
Ja, glaasje draaien is niet slim.
Al moet ik toegeven dat ik er wel heel nieuwsgierig naar ben, en af en toe in de verleiding kom om te proberen. Maar ik heb er nog nooit aan toegegeven en zal dat ook niet doen.
Mimi*
Mimi* jan 3 '07
Tja het ik heb het ook wel is gedaan. We hadden zelfs een keer in het buitenland een geest uit Nederland laten komen. Hij kwam nog echt ook:P
Wendy's
Wendy's jan 3 '07
Owjah mimeltje, dat kan ik me nog wel herrineren! haha.
Mimi*
Mimi* jan 3 '07
haha ja. De naam was Nick bedacht ik me net:P
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki