Loading...
nl

zou iemand voor mij de kaarten eens willen leggen?

Troplinake
Troplinake sep 1 '12
Hallo allemaal,


Zoals sommige van jullie weten leg ik zelf ook regelmatig de Lenormand kaarten, maar nou zou ik eens een legging laten doen voor mij :-)
Voor mezelf leggen doe ik niet hooguit als ik zo een klein vraagje heb voor bevesteging maar een volledige legging daar hou ik me van af als het voor mezelf gaat.

Zou iemand van jullie een legging voor mij willen doen? De soort kaarten maakt niet uit ieder werkt met zijn/haar kaarten het liefst smile
De legging is vooral algemeen maar moesten jullie een onderwerp nodig hebben mag je altijd op vlak van gezondheid wat verdiepen smile

Voor verdere vragen ofzo kan je me altijd via PB bereiken :-)

Alvast bedankt smile
Troplinake / Mieke
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 4 '12
Verleden: de Dwaas> Je op onbekend terrein begeven, op de kaart staat ook een hond afgebeeld.... die het baasje beschermt?
ik moet meteen aan jou maatje; Rufes denken... aaahhh... lief!


Heden: de Kluizenaar> Leren om te gaan met de zware dingen die het leven brengt, toch het positieve weten te vinden, en behouden!
Ook staat hij voor afsluiten, van een levensles...


Toekomst: de Dood > Een levensles afsluiten, en daarmee plaatsmaken voor iets nieuws... als je van plan bent om "iets" anders te gaan
proberen en je je afvraagd of je er verstandig aan doet... wat komen gaat, komt toch! En fouten maken is menselijk smile
Daar ben je voor op aarde, het gaat erom hoe je ermee omgaat.
Om het inzicht.... je ervan bewust worden...
Dat zijn de lessen in je leven, die iedereen heeft!
Het staat voor "iets" wat ontzettend moeilijk voor je was, maar je hebt ervan geleerd, je hebt het begrepen of geaccepteerd
en mag het afsluiten, of loslaten... Dat gaat vanzelf... Er komen nieuwe lessen op jou pad...


ik hoop dat je er iets mee kan ?

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki