Loading...
nl

een planeet parkeert zich naast de aarde?

Ilona83
Ilona83 aug 20 '12
Over rare dromen gesproken zeg..vannacht een hele rare droom gehad.

In mijn droom wist ik dat er 12 planeten zijn, en de 13de doet zich ineens naast de aarde parkeren.
(Ja..een planeet die zich naast een andere planeet parkeerd)

Op deze planeet moet wel ineens anders gedacht worden want als je op de normale manier denkt, vergeet je alles wat er gebeurd is.
Na 5 minuten weet je niet eens wat je eerder gedaan heb.

Ik stond ineens met iemand anders op deze planeet..en de persoon die meegekomen was, wist letterlijk na 20 seconden niet meer wat er gebeurd was...geheugenverlies.
Daar staan we midden in een bos en ik zag het gebeuren.
Ik begrijpte ineens hoe ik anders moeste denken om dit geheugenverlies te voorkomen.

Na 10 minuten had ik het door en kon alles gewoon onthouden wat er gebeurde...alleen door een andere vorm van denken.
(meer gestructureerd denken ipv de gedachtengang gewoon klakkenloos volgen)

Ineens sta ik in een zeer groot warenhuis waar ze letterlijk allerlij dingen hebben die je nodig kan hebben.
(Een soort extreme grote hobbywinkel)
Deze winkel was 3 verdiepingen hoog, alles was er van diverse soorten draden en naalden tot zeer veel diverse soorten papier en karton..ook in alle soorten kleuren.

Ik was zo erg onder de indruk dat mijn mond openviel en ik alleen maar WAUW kon denken.

Nadat ik op de 3de verdieping was, vertelde ik tegen een winkelassistente dat ik beter kon gaan voordat ik alles weer zou vergeten.
(hierbij weer het gestuctureerd denken)

Het mafste was nog dat ik wist dat wij een ''kinderplaneet''??? zijn???
En de planeet die zich naast de aarde parkeerde veel pubers had, maar ook veel kleuter.
66% van de bevolking was mentaal gezien een puber.
En 33% van de bevolking was mentaal gezien een peuter.
En waren ook enkele mentaal volwassenen erbij en die observeerde alleen.

Ik vraag me echt af wat ik hiermee aanmoet.
Eum...kan iemand mij mischien uitleggen wat ik over het hoofd zie?
Ik heb wat bizarre dromen gehad, maar dit is eigenlijk wel de meest bizarre droom die ik ooit gehad heb.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 20 '12
Mooi droom en voelt aan alsof jij inzicht hebt gekregen in jouw eerste incarnatie op aarde. Want inderdaad, iedereen die hier opnieuw geboren wordt, heeft geheugen verlies en weet niet meer wie diegene is. Tenzij je contact hebt met je hogere zelf, dan kun je hier weer bij en is het niet meer weg.

Ik zou je aanraden eens een kosmische stralen activatie te doen, zodat je de energie van buiten, in jezelf kunt ontvangen.
admin
admin aug 20 '12
Los van de vorm van je droom, vind ik de inhoud van wat je schrijft allerminst vreemd. Veel mensen op aarde houden er een verzameling aannames en theorieën op na die ze als de absolute waarheid beschouwen. Zeg maar een aantal beelden en coördinaten die hun wereldbeeld bepalen, waarin ze zich bewegen, zonder zich bewust te zijn van hun ware aard. Gisteren was er een tv-uitzending waarin werd gezegd: Zoals deeltjes honing niet meer weten uit welke bloem ze ooit voortkwamen, zo weten wij niet meer dat we uit het Ene Zijn afkomstig zijn. In die zin zou je kunnen zeggen dat de meeste zogenaamde volwassenen die denken te weten wie ze zijn, feitelijk nog kinderen die nog deze groei in bewustzijn mogen doormaken. Je schrijft dat meer gestructureerd denken i.p.v. je gedachtengang gewoon klakkenloos volgen je hielp. Voor mij beschrijf je daar het verschil tussen het (springerige, rumoerige) denken en (de stilte van) bewustzijn. Mooi vind ik dat je zag dat enkele 'mentaal volwassenen' alleen observeerden. Zonder oordeel, zonder ingrijpen. Het schijnt mij toe dat je ontwaakt, dat je je bewust wordt en dat je jouw beleving hier, zoals jij de wereld inkijkt, eens moet toetsen aan hoe anderen de wereld beleven. Tot welke 'categorie' behoor je dan?

Groet, Mars

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki