Loading...
nl

Lepeltje Lepeltje

Spud
Spud aug 18 '12
De afgelopen dagen, sinds dat ik het huis gepasseerd ben van mijn overleden vriend.
Droom ik dat ik met diversen mensen lepeltje lepeltje lig. En telkens vlak voor ik wakker wordt, kom ik tot het besef dat dit niet de juiste persoon is en dat ik daar zeker niet zo mee wil liggen. Of ze moeten zichzelf nog vinden, of het zijn gewoon mensen waarmee ik dat niet wil doen.

Ik zie wel een verband, want mijn overleden vriend en ik lagen regelmatig lepeltje lepeltje, helemaal niet met een sexueele achtergrond (mocht iemand dat denken) dat lag gewoon lekker, en konden we elkaars gevoelens voelen, waardoor we uren lang konden praten over vanalles en vooral elkaars beleving.

Wat ik zelf van die dromen denk, is dat daar weer behoefte aan is, maar waarom ik dat dan met de meest werkwaardige mensen doe is mij een vraag. Lepeltje lepeltje liggen deed ik met mijn vriend en daarnaast met mijn partners en verders niemand. Het is en blijft een speciaal iets waaraan maar weinig mensen voldoen.
Daarom vind ik het zo maf, dat ik wel droom dat het gebeurt, en steeds weer tot de conclussie kom dat het een foute inschatting van mij geweest is.

Wat is jullie gedachte hierover?



Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 2 '12
lepeltje lepeltje staat bij jou voor vertrouwen...
Ik denk dat je dat een beetje mist...
Iemand tegen wie je alles kan zeggen enzo

Misschien denk je wel teveel na over of iemand te vertrouwen is...
te kritisch....
Terwijl in het dagelijks leven eigenlijk bijna iedereen wel eens liegt!
Goede vrienden hebben de meeste mensen maar 1 of 2 in het leven...
Jou beste vriend is overleden, maar niet weg...
Ondanks dat jullie afgesproken hebben na de dood elkaar met rust te laten, denk ik dat het misschien verstandig is om toch een keer bij een medium langs te gaan, want ik denk dat hij nog wel eens bij je is....
en dat jij je daarvoor afsluit... (zoals afgesproken)
misschien heeft hij inzicht gekregen, en mag hij jou dingen leren of vertellen... het zou zonde zijn als je dat laat liggen!

dit is wat ik doorkrijg bij het lezen van jou droom...

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki