Loading...
nl

Gedicht...Liefde

Anne
Anne feb 1 '07
Je denkt dat het een droom is
maar anderszijds je weet dat je je vergist
Je hebt het mis
Het is een list
De tijd staat niet stil zoals het voelt
hij tikt door en je hebt het gewoon niet door
Je staat stil Je weet niet wat er word bedoeld
Alles draait om je heen..maar waarheen?
Je weet alleen maar dat je wat verloor!..
Liefde
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Mooi gedicht. Begrijp ik het goed, dat je beschrijft dat liefde je waarneming vertroebelt?
Anne
Anne feb 1 '07
ja klopt nims.
ik heb het eigenlijk geschreven toen het uitging met mijn ex wij waren heel close en toen het dus uit was was het net of ik wat verloor en de tijd die tikten wel verder maar ik had het niet door.
Het was of ik stil stond.
En nu na 1jaar verder te zijn heb ik het er nog steeds erg moeilijk mee. Het voelde gewoon of we bij elkaar hoorde soort van tweelingzielen misschien wel ik voelde aan hoe hij zich voelde en andersom precies hetzelfde dat is apart..zo iemand heb ik nog nooit tegengekomen alleen hem.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '07
Je hoeft hier geen antwoord op te geven hoor, maar waarom ging het uit?
Anne
Anne feb 1 '07
Ummm het is een lang verhaal maar het komt erop neer door zijn moeder. zei vond mij niet goed genoeg omdat we andere afkomst hebben
Wendy's
Wendy's feb 1 '07
Haha, nu word ik ook vervelend ;)Wat voor afkomst als ik vragen mag?? :):)
Anne
Anne feb 2 '07
Zo ja jullie zijn wel vervelend... :p
Hij is armeens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '07
Tja aangezien we toch vervelend zijn. Is het uitgegaan om de cultuur verschillen tussen jullie?
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
Jah, ik vind dat interessant om te weten! omdat ik zelf ook een vriendje heb met een andere cultuur!! ;)
Anne
Anne feb 3 '07
Hej wendy :)watvoor afkomst is jou vriendje dan??
Anne
Anne feb 3 '07
Nims het is niet uitgegaan door cultuurverschillen want daar hadden wij allebei geen problemen mee en dat was er ook niet eigenlijk behalve dan dat zijn mama er zo mee bemoeide wat ik al zei daardooor is het uitgegaan weet ik nu achteraf
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Hej wendy :)watvoor afkomst is jou vriendje dan??
Hij is moslim (turks) ;), eigenlijk maar half.. want hij doet gewoon roken,drinken, géén ramadam etc.
Anne
Anne feb 3 '07
oke dan wendy:)
en heb jij last van cultuurverschillen onderling?
Wendy's
Wendy's feb 3 '07
Nee, valt opzich wel mee! :)
Het is alleen wel irritant dat de vrouwen in turkije niet opstap mogen als ze een vriend/man hebben, dus hij vindt het niet zo leuk als ik uit ga!! Maarjah dat doe ik toch gewoon hoor ;)
Anne
Anne feb 3 '07
hahah ja dat is wel zo zulke mannen uit sommige culturen zijn best wel snel jaloers enzo...
maar je kan het altijd positief bekijken natuurlijk dan weetje teminste dat hij gek op je is :p

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki