Loading...
nl

Fotolezen? (Miyase)

miyase
miyase aug 2 '12
Hallo,
Ik heb mijn foto hiervoor een paar keer gepost, maar dat was lang geleden. Ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie zien ! smile
Delen:
admin
admin aug 8 '12
Wat een mooie foto en wat een beeldschoon meisje ben je!

Je zit in elkaar gedoken (op deze foto) Betekent dit dat je in het echte leven ook afwachtend bent en rustig en timide? Je ziet er niet verlegen uit maar dit woord moest ik toch opschrijven. Geen enkele reden verlegen en schuchter te zijn, je observeert en hebt een mening maar die telt niet? Natuurlijk telt jouw mening ook; wie anders zegt moet nog heel veel leren!

Bang om op te vallen, bang om er te zijn. Je bent klein maar maakt je nog kleiner en onopvallender; STOP daarmee! Je bent groot en prachtig en zeer zeker de moeite waard, nogmaals, laat niemand je iets anders wijs proberen te maken. Betekent alleen dat ze je kleiner willen hebben en dus eigenlijk tegen je op kijken. Ga die mensen uit de weg joh! Niet eens proberen met iedereen om te willen gaan. Je bent meer waard, besef dat zelf ook!

Wat ik hier wil doen is een peptalk houden van een paar pagina's. Doe ik niet, wees gerust! Je weet het toch zelf ook wel? Anders weet je het nu. Jij bent jij en jij bent de moeite waard!

Lieve groet, Sarah

p.s.: sorry als ik het verkeerd zag! (wil niet zeggen dat anderen je zo zien en het is ècht een prachtige foto met een prachtig mens erop!)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki