Loading...
nl

Man zoekt geen toenadering

PrettyGirl23
PrettyGirl23 aug 2 '12
Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat de reden is of wat de reden zou kunnen zijn, waarom een man geen toenadering zoekt? Hij heeft wat signalen doorgegeven geinteresseerd te zijn. Maar toch neemt hij geen initiatief om een praatje te maken. Ik heb er zelfs voor gezorgd dat ik heel even alleen met hem was, maar hij ging weer geen praatje maken.

Wat is de reden waarom een man geen interesse toont, door een vrouw vragen te stellen over haar prive leven, maar wel interesse toont d.m.v. lichaamstaal?

Groetjes,

Diamant^tje
Delen:
Laurina
Laurina aug 2 '12
Hai Diamantje,

Het lijkt erop dat jullie hetzelfde doen! ;-)

De lichaamstaal spreekt, maar beiden maken jullie geen praatje. Ik zou zeggen, zet zelf die eerste stap en vraag hoe het met hem is.

De reden zou kunnen zijn dat hij bang is om afgewezen te worden.

Succes met je 'big stap'!

Groetjes Ria
Tammie
Tammie aug 2 '12
Ik denk dat jullie beide angst hebben en iemand moet erdoorheen!:)
Nee heb je al en ja kan je krijgen. Wat heb je te verliezen!?
Misschien zit er bij hem ook een blokkade!?... Ik leg geen kaarten voor hem omdat hij geen toeatemming kan geven dus zoveer kan ik niet kijken. Maar gevoelsmatig denk ik dat julli beide hetzelfde delen en angstig zijn.
Ook kan het zijn dat hij iets aanvoelt en daar onzeker van word... Geen houding weten te geven.

Je komt er maar op een manier achter! Ga het aan!

Veel succes meid,je kan het!:)
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 2 '12
Het kan allerlei redenen hebben...

Wat ik wel heel duidelijk voor ogen hou is: liefde laat zich niet tegen houden...
Sommige mensen hebben iets meer tijd nodig
liefde= zuiver net als de waarheid
uiteindelijk komt het toch wel aan het licht...

kwestie van tijd (dus je zal geduld moeten hebben)

groetjes Moonflowertje tongue
PrettyGirl23
PrettyGirl23 aug 5 '12
Hoi Ria,

Je hebt wel gelijk, we doen ook allebei hetzelfde. Wat ik er wel eerlijk bij wil zeggen is het volgende. Het is een man met trots, die veel vrouwen achter zich aan heeft lopen. Ik heb gezien hoe een vrouw zijn aandacht probeerde te trekken, hij ging hier heel koud mee om. Op het moment dat hij veel aandacht krijgt, gedraagt hij zich een beetje 'arrogant'. Vandaar dat ik niet wil laten merken dat ik achter hem aan loop, maar dat ik 'De Prinses' bent, voor wie hij moeite moet doen.

Misschien heel kinderachtig van mij, maar uit mijn ervaring blijkt, dat vrouwen altijd 'de touwtjes' in hadden moet hebben voor een geslaagde verbintenis/ contact. Een man moet altijd trots zijn op een vrouw, altijd moeite voor blijven doen, blijven vechten voor een goede relatie.

Dat is de reden waarom ik mij zo gedraag.

Groetjes, X!

Diamant^tje
PrettyGirl23
PrettyGirl23 aug 5 '12
Hoi Tammie,

Je hebt helemaal gelijk, wat betreft angst. Mijn angst is dat een man niet trots genoeg op mij is, zodat het geen gezonde contact wordt. Ik heb eerder in zo'n situatie gezeten.

Wat mij persoonlijk wel opvalt, is dat hij een jongen is die heel afstandelijk met vrouwen omgaat. Wellicht is dat een reden waarom hij vrijgezel is. HIj heeft wel respect voor vrouwen, maar het lijkt alsof hij ook een bepaalde angst heeft, om niet verder te gaan.

Voor mijn gevoel heb ik moeite gedaan, door wat langer bij hem te blijven zodat we wat persoonlijke gesprekken konden voeren. Hij is hier niet op ingegaan, vandaar dat ik het contact nu ook op een laag pitje houdt. Op het moment dat ik contact zoekt, neemt hij afstand. Als ik hem keihard negeert, zoekt hij de aandacht weer op.

Het lijkt wel alsof hij gewend is dat een vrouw achter hem aanloopt in plaats van andersom. Hij heeft volgens mij nooit echt moeite voor een vrouw moeten doen. Misschien verbaasd het hem zelfs, waarom veel vrouwen hem aandacht geven, en waarom ik niet zo ben. Bij mij gelden eenmaal de regels anders.

Je hebt wel gelijk, we doen ook allebei hetzelfde. Wat ik er wel eerlijk bij wil zeggen is het volgende. Het is een man met trots, die veel vrouwen achter zich aan heeft lopen. Ik heb gezien hoe een vrouw zijn aandacht probeerde te trekken, hij ging hier heel koud mee om. Op het moment dat hij veel aandacht krijgt, gedraagt hij zich een beetje 'arrogant'. Vandaar dat ik niet wil laten merken dat ik achter hem aan loop, maar dat ik 'De Prinses' bent, voor wie hij moeite moet doen.

Misschien heel kinderachtig van mij, maar uit mijn ervaring blijkt, dat vrouwen altijd 'de touwtjes' in hadden moet hebben voor een geslaagde verbintenis/ contact. Een man moet altijd trots zijn op een vrouw, altijd moeite voor blijven doen, blijven vechten voor een goede relatie.

Dat is de reden waarom ik mij zo gedraag.

Groetjes, X!

Diamant^tje
__________________
PrettyGirl23
PrettyGirl23 aug 5 '12
Hoi Moonflowertje!

Wat een mooie uitspraak: 'Liefde is zuiver net als de waarheid, uiteindelijk komt het toch wel aan het licht'.

Hoe zit het dan met mensen, met wie je een goede/ intense band mee hebt gehad, maar door bepaalde redenen het contact is verbroken? Was dat dan geen 'echte liefde'? Waar moet ik dat onder verstaan?

Geduld is inderdaad een schone zaak! Ik wacht rustig af, en ik zie wel hoe het stroomt. Liefde kan je ook niet dwingen, liefde is er of is er niet.

Bedankt voor je feedback!

Groetjes,

Diamant^tje
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 6 '12
Uiteindelijk is liefde ook een emotie, het is de moeder van alle emoties
Emoties zijn lichamelijk, het is de verbinding met het leven
Door emoties leren we de levenslessen
In een relatie heb je ook lessen te leren
Door mensen te verliezen, op wat voor manier dan ook, leer je
dat personen of dieren een tijdje mee lopen op jou levensweg.
het is slechts tijdelijk...
Omdat je "levend" bent, heb je het daar moeilijk mee...
Dit kan zich uiten in verdriet, en boosheid of verbitterdheid...
Ook dat hoort bij de les
Ik las een tijdje geleden een zinnetje waar ik heel duidelijk voelde
dat het klopte!

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

"Aan het eind is alles goed...
is het niet goed?...
...dan is het nog ten einde!"

Pas als je je verdriet verwerkt heb of hebt ingezien dat mensen maar een
stukje met je meelopen, en dat je zelf weer alleen door moet leven.
Omdat jij de enigste bent die dat kan in jou leven
(Ieder heeft zijn eigen weg)
Het gaat om het bewust worden dat op de aarde je mensen ontmoet van wie
je leert... en als de les klaar is? Dan verdwijnt een persoon weer uit jou leven...
Het is een soort van komen en gaan van mensen...
Maar door te gaan houden van iemand, moet je er ook van bewust van zijn
dat juist iemand van wie je houd, jou ook verdriet kan doen.
Juist iemand van wie je houd, kwets jou het meest...
Zelfs al ben je getrouwd, dan is diegene niet van jou!
Ieder mens wordt alleen geboren, en zo sterft hij ook weer..
het enige wat je uiteindelijk meeneemt is je bewustzijn...
Dit bewustzijn is wijzer geworden (gegroeid door levenservaring)
Het is dus wel zuivere liefde, maar ook zuivere liefde is niet onvoorwaardelijk
het duurt niet eeuwig bedoel ik te zeggen, en dat is met alles zo...
Dus eigenlijk zal je moeten inzien, dat het een komen en gaan is van mensen
en dieren, maar je zal het uiteindelijk alleen moeten doen!

Voor jou geldt vooral de vraag; Waarom ben ik niet gewoon spontaan?
Nee heb je, ja kun je krijgen!
Wat kan jou het schelen als een een blauwtje loopt?
Je weet dan wel waar je aan toe bent...
Kan je in ieder geval weer verder met leven...
(ik heb het gevoel dat je het jezelf heel moeilijk maakt)
Je kan echt wel zien of iemand gek op je is, toch?
Als hij altijd lacht om wat je zegt, altijd aardig is, zelfs al is hij chagrijnig.
Het altijd met je eens is...
En vooral vlinders voelen bij je zonnevlecht-chakra
Maar vooral als je die vlinders voelt, wat doet hij dan?

Het begint met dat vonkje dat over springt...
Is er geen vonkje, dan komt jou verliefdheid alleen vanuit hem.
Ooit heb ik dit eens uitgezocht omdat ik iemands gevoel net zo sterk kan voelen, als diegene zelf! en daardoor denk dat ik verliefd ben, terwijl ik dat niet ben...
Omdat het vonkje zo belangrijk is (voor mij dan)
Anders kan het vuurtje niet branden, zeg ik altijd maar!
Het bleek dus niet veel later dat hij gek op mij was, gelukkig dat ik had gezegd dat ik erover na moest denken...
Want toen ik dat deed, kwam ik tot de conclusie dat ik niet gek op hem was!
Wat daarbij wel jammer was, is dat de vriendschap daarmee ook meteen ten einde was! (Waarschijnlijk was hij teleurgesteld)


succes ermee wink
groetjes moonflowertje smile
Little Me
Little Me aug 12 '12
wilde het toch even zeggen, mooi verwoord Moonflowertje!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 12 '12
dank je wel laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki