Loading...
nl

Ben ik weer

Islandlady
Islandlady jul 29 '12
Hoi allemaal,

Ben er weer. Terug van lang weggeweest.
Mijn naam is Bea(trix) en ben nooit weg geweest bij Merudi alleen heb niet meer actief meegedaan op het forum.
Het afgelopen jaar is er erg veel gebeurd en veranderd in mijn leven. Ik woonde op de Antillen en daar ging het niet helemaal goed. Inmiddels terug in nederland en per 1 augustus heb ik een eigen plekje gevonden. Hoop morgen of dinsdag de sleutel te krijgen.
Deze dame kwam terug als een zielig hoopje die niet meer wist hoe het nu verder moest maar met behulp van therapie en lieve mensen ben ik er redelijk snel bovenop gekomen. Binnen 5 maanden had ik een baan en dan nu een huisje. Ook komt onze oudste zoon bij mij in Nederland wonen om hier verder te studeren.

Kortom het gaat steeds beter met mij. Moet nog wel een stuk loslaten en dat is niet makkelijk maar ook daar kom ik wel uit, met behulp van lieve mensen om me heen en Merudi.

Een dikke knuffel.

Bea
Delen:
Enigma
Enigma jul 29 '12
Hey Islandlady smile

Leuk dat je er weer bent

En fijn voor je dat je je draai en je eigen plekje weer gevonden hebt wink

Dat je als het weer wat rustiger is de symbolische sleutel aangereikt mag krijgen voor het oplossen van het stuk "loslaten" laugh

Ook een dikke knuff voor jou

Liefs Enigma
Islandlady
Islandlady jul 29 '12
Hey Enigma.

Dank je wel. Ja heel fijn dat ik mijn eigen plekje weer heb gevonden, leuk werk en daar werkt ook een heel erg lieve man...... die ook mij nog eens heel lief vindt. Alles komt goed..... dat had ik een jaar geleden niet kunnen bedenken.

Die sleutel tot loslaten komt ook.

Knuff

B
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 29 '12
Hoi Bea, wat leuk dat je weer terug bent op Merudi. En wat mooi dat je jouw weg in jouw leven weer hebt teruggevonden. Zo zie je maar, dat loslaten bijna vanzelf gaat, als het niet meer dient. Welkom terug!

Er is in dat jaar ook een heleboel verander op Merudi, zoals je waarschijnlijk wel kunt zien. Maar veel is ook hetzelfde gebleven smile.

Veel plezier op de site!
Islandlady
Islandlady jul 29 '12
Hoi Nims,

Dank je wel. Heb inderdaad gezien dat er veel veranderd is maar het is overzichtelijk en ziet er prima uit. Mijn complimenten.

X
Cirr
Cirr jul 29 '12
Hoi Bea,

Fijn om te horen dat alles weer goed met je gaat, wens je veel plezier toe, ook hier op Merudi !
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 30 '12
Hoi Bea...

Welkom terug... Ik zal ook wel nieuw zijn voor je smile

Wat ik heel sterk voel is: Je bent in rap tempo aan het herstellen,
Je hebt meer kinderen, toch?
Ik voel dat je de kracht zal krijgen om de andere(n) ook hier naar Nederland te krijgen....
Eerder rust je niet wink
het zal niet makkelijk zijn, maar het gaat jou lukken

Ik weet niet waarom, maar ik moet het gewoon zeggen
Dat voel ik heel sterk ^^

groetjes moonflowertje wink
Islandlady
Islandlady jul 30 '12
Hoi Lieve Moonflowertje,

Nee je bent niet nieuw voor me hoor smile

Ja ik heb nog 1 zoon die zijn school af gaat maken op het eiland bij zijn papa. Wat lief dat je dit zegt. Ja het gaat inderdaad allemaal in een reuze tempo ;-) Wat lief dat je dit zegt.

Knuffels

Bea
Islandlady
Islandlady jul 30 '12
Origineel bericht van: Cirr
Hoi Bea,

Fijn om te horen dat alles weer goed met je gaat, wens je veel plezier toe, ook hier op Merudi !



Hey B, Ja het gaat weer goed. Met jou? Tot snel.
X
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 30 '12
wink
Cirr
Cirr jul 30 '12
Hey B!

Gaat heel goed verder, dank je wel ! Blij weer van je te zien/horen !!

Groetjes!! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki