Hey hey,
Ik weet niet waar ik terrecht kan en of er uberhaut iemand mij kan helpen..ik zal het proberen uit te leggen.een tijdje terug begon ik mij bezig te houden met het spirituele het ging ineens een stuk beter met me..jarenlang ben ik niet gelukkig geweest vader vroeg verloren mishandeld door mn stiefvader en andere negatieve ervaringen..maar toen ik begon mijzelf op een spirituele manier te leren kennen genoot ik van het leven allles was mooier en zag alles opeens anders..begon met kaartleggen en uiteindelijk deed ik leggingen voor anderen..leerde het huis te reinigen dmv geesten naar het licht sturen met behulp van de engelen en mijn gidsen..mijn relatie ging ineens een stuk beter..kortom alles was fijn maar sinds ee paar maanden terug gaat alles plots bergafwaarts..meer stress..speling thuis waardoor de relatie minder fijn verloopt wat ook stress teweeg brengt..en wanneer ik probeer te mediteren krijg ik last van mijn hart die heel snel gaat kloppen kan totaal geen rust krijgen en wanneer ik probeer positief de dag door te komen zit letterlijk alles tegen en komt er zoveel negativiteit op mij af..kan iemand mij helpen..? Hoe kom ik uit deze nare cirkel..? Misschien vraag ik teveel van andere maar ik hoop dat iemand mij inzicht kan geven wat ik kan doen om deze situatie weer fijn te maken en waar ik aan jan werken..wil graag verder met mijn ontwikkeling zodat ik ook anderen kan helpen en wil het thuis oom weer verdraagzaam maken...ik ben werkelijk radeloos op dit moment...
Liefs samentha