Loading...
nl

ik weet het niet meer..

samentha
samentha jul 26 '12
Hey hey,

Ik weet niet waar ik terrecht kan en of er uberhaut iemand mij kan helpen..ik zal het proberen uit te leggen.een tijdje terug begon ik mij bezig te houden met het spirituele het ging ineens een stuk beter met me..jarenlang ben ik niet gelukkig geweest vader vroeg verloren mishandeld door mn stiefvader en andere negatieve ervaringen..maar toen ik begon mijzelf op een spirituele manier te leren kennen genoot ik van het leven allles was mooier en zag alles opeens anders..begon met kaartleggen en uiteindelijk deed ik leggingen voor anderen..leerde het huis te reinigen dmv geesten naar het licht sturen met behulp van de engelen en mijn gidsen..mijn relatie ging ineens een stuk beter..kortom alles was fijn maar sinds ee paar maanden terug gaat alles plots bergafwaarts..meer stress..speling thuis waardoor de relatie minder fijn verloopt wat ook stress teweeg brengt..en wanneer ik probeer te mediteren krijg ik last van mijn hart die heel snel gaat kloppen kan totaal geen rust krijgen en wanneer ik probeer positief de dag door te komen zit letterlijk alles tegen en komt er zoveel negativiteit op mij af..kan iemand mij helpen..? Hoe kom ik uit deze nare cirkel..? Misschien vraag ik teveel van andere maar ik hoop dat iemand mij inzicht kan geven wat ik kan doen om deze situatie weer fijn te maken en waar ik aan jan werken..wil graag verder met mijn ontwikkeling zodat ik ook anderen kan helpen en wil het thuis oom weer verdraagzaam maken...ik ben werkelijk radeloos op dit moment...
Liefs samentha
Delen:
Serenity
Serenity jul 26 '12
Hoi Samantha
het leven gaat niet over rozengeur en maneschijn, het leven heeft ups en downs, pieken en dalen de ithjin kan dat mooi aanduiden www.mysticlight.nl/itjing/inleiding
Je hebt zowel positieve energie als negatieve energie nodig in je leven zo behoud je een bepaalde schommeling die voortbeweegt op je levenspad denk ik.
De kunst is denk ik nu een manier voor jezelf te vinden zodat je met ups en downs kunt omleren gaan sommige mensen doen het door alles te accepteren zoals het is tja en voor mij werkt eerlijk zijn naar mezelf toe vind ik wel het moeilijkst maar het werkt wel weer bevrijdend voor mij....
succes, ene je groeit pas waneer je ook dingen kan loslaten in mijn geval werkt afleiding zoeken en bijvoorbeeld mijzelf te focussen op iets nieuws om te ontdekken heb ik opgemerkt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 26 '12
Mooi beschreven Serenity! smile


Spiritueel groeien gaat nooit zonder shit, las ik een tijdje geleden... (zo ervaar ik dat ook^^ )

Het is om je sterker te maken

Het leven is als een regenboog:

Je hebt de zon én de regen nodig om de kleuren te kunnen zien.

groetjes, Moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '12
Hoi Samentha,

Wat er gebeurd is dat de volgende verdieping plaatsvind en dat komt omdat je er nu klaar voor bent om de bovenstaande thema's uit te werken en op te lossen. Je hebt ze waarschijnlijk in het verleden kunnen wegstoppen, maar in deze tijd werkt dat niet meer en mogen ze worden uitgewerkt. Ik raad je aan om regressie therapie met bovenstaande thema's te doen, bij een goede regressietherapeut die kan werken met onverwerkte stervens.

Groetjes Julien.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 28 '12
Hoi Samentha,

Even een ingeving:

Mischien kun je eens tijdens het mediteren contact maken met je hart en dat gevoel wat daar is helemaal tot je laten. Geef dat maar eens de ruimte en kijk ernaar voor wat het is.

Pak dan een tekenvel en wat potloden, terwijl je afgestemt blijft op jezelf. Door vanuit het contact met dat gevoel dat gevoel op papier te tekenen, kun je misschien wat meer inzicht krijgen.

Dit kan in beelden komen, maar misschien ook wel in kleuren of abstracte vlakken. Alles is okay. En als je dan die eerste tekening hebt, kijk dan eens welke delen daaraan opvallen. Pak het deel wat het meeste opvalt, en stem je daar opnieuw op af en teken dan vervolgens weer vanuit dat contact een tweede tekening. Zo kun je een aantal keren doorgaan of niet, misschien heb je bij tekening een al precies jouw boodschap.

Dit is een oefening die ik heb geleerd op mijn opleiding en als ik vanuit mezelf spreek kan dit ' onbewust deurtjes ' open zetten. Zeker als je met gevoelens zit die heftig voor jou zijn, kun je het via deze weg de dingen voorzichtig naar boven laten komen.

Misschien kun je er wat mee?

Grtjs,
L'arbe de vie
samentha
samentha aug 15 '12
heel erg bedankt allemaal voor jullie reacties heb er echt ontzettend veel aan,sorry voor de late reactie maar heb soms moeite om me in te kunnen loggen op de site dan lukt dit wel maar zodra ik op een onderwerp druk dan ben ik weer uitgelogd en dan neem ik niet weer de moeite om het weer te proberen sorry ik reageer vanuit eerlijkheid maar het zal overkomen alsof ik laks ben zo bedoel ik het niet hoor maar heeft er echt mee te maken dat ik niet lekker in mijn vel zit..ik ga mij wel verdiepen in itjing vreemd genoeg zag ik hier een boek over dat trok mij wel maar kocht het niet..grappig dat ik er nu weer over lees op een andere manier..de meditatie ga ik vanavond even voor zitten en het oefenen misschien dat dit rust zal geven ontzettend bedankt!! ook de tip over regressietherapie heeft mij vaker bezig gehouden en heb er vaak het een en ander over gelezen en ben zeker van plan om dit nog eens te gaan doen omdat ik denk dat hier zeker antwoorden zullen liggen die ik heel erg nodig heb en moonflower inderdaad het gaat zeker niey zonder shit ik doe weleens tarotleggingen en merk dat dit vaak door situaties ook tegengewerkt wordt ook de spirituele ontwikkeling wordt vaak tegengewerkt heb het behoorlijk vaak al moeten merken had het laatst met een vriendin er nog over die ervaard dit ook regelmatig..heel erg bedankt voor jullie antwoorden heb er echt ontzettend veel aan en nogmaals mijn excuses voor mijn late reactie..liefs samentha
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '12
geen dank hoor laugh
en je bent niet laks, gewoon ff niet hier, nou en?

wat wel erg is, is dat je niet lekker in je vel zit...
het is daarbij ook nog eens zo, dat jij de enige ben die daaruit kan komen
en de vraag is hoe?
ik zou het niet weten, eerlijk gezegd heb ik er ook last van...
volgens mij komt het door een griepje die niet door wil zetten
ten minste... laten we dat hopen!

groetjes
PrettyGirl23
PrettyGirl23 okt 15 '12
Hey Samentha,

Ik vind het vervelend voor je dat je momenteel in een negatieve spiraal zit. Het is voor mij wel herkenbaar. Het eerste waar ik aan denk, is dat je toch op moet passen met het werk wat je doet. Spiritualiteit kan mooi zijn, maar ook negatief. Zeker in dit geval je met geesten werkt. Het kan je overkomen dat je een kwade geest aantref, die niet mee wilt werken en daarom jou leven kan gaan pesten, wat ook fatale gevolgen kunnen hebben. Ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat de negatieve emoties gerelateerd zijn aan het werk. Wat ik je ook aan raad om je niet te veel te klampen aan de toekomst, d.m.v. kaarten leggen, etc. anders vergeet je in het NU te genieten, en dat zou zonden zijn. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om uit die negatieve spiraal los te komen. Soms komen er mensen in je leven die je positief enorm vooruit helpen, maar het kan ook andersom zijn. Er is een persoon in mijn leven gekomen, en sindsdien lijkt mijn leven bergafwaarts te gaan. Ik blijf in die negativieit hangen en ik kom er moeilijk van los. Je blijft negativiteit aantrekken. Met negativiteit bedoel ik mee, dat je een leven leidt waarbij de actuele zelf (jezelf hoe het is) en je ideale self( hoe je jezelf het liefst zou willlen zien) dat er een grote kloof is. Ik heb dan ook het gevoel dat er professionele hulp nodig is. Maar de vraag is hoe? Zeker als je zelf al acties heb ondernomen, maar het blijkt niet te helpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki